Nee nouja dan wachten we maar totdat ze weer beter isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef TJDoornbos het volgende:
denk niet dat ze vrolijk wordt van smsjes at the moment over eten
Ik vind het er ook niet smakelijk uitzienquote:
tot die tijd kijk ik in het FOK! kookboek wat ik ga eten en maak ik het zelf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nouja dan wachten we maar totdat ze weer beter is
Mijn schuld want ik ben er over begonnenquote:
pas als je kookt los je het probleem opquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mijn schuld want ik ben er over begonnen
Heldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
doe mij dan maar dit
met sate
[ afbeelding ]
Uhmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:15 schreef suikertaartje het volgende:
LL?
Wat heb jij voor slofjes voor Koen?
Thijs is uit zijn Oxxy's gegroeid en na die maat (XL, 21-22) is er nog maar weinig keus als je geen 30 euro uit wilt geven volgens mij
Ja dat is smerigquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
doe mij dan maar dit
met sate
[ afbeelding ]
Oh, haha.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Uhm
ik heb sokken![]()
Ik heb geen slofjes
Ik moet zeggen dat Koen al 2 dagen wakker wordt omdat hij koude voetjes heeft in zijn slaapzakje en dan wil hij zijn sokken aanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, haha.
Thijs heeft volgens mij mijn voeten, altijd koud, ondanks dikke sokken![]()
Oh.
Jup ff muck vragen voor het receptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Nu ben ik door jullie alleen verplicht vanavond gehaktballen te eten
nee joh, ik laat dr lekker slapen. Ik pak gewoon gehakt, zooitje kruiden, uitjes, kaas en ei en ik maak er wat van. Ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup ff muck vragen voor het recept
jij zit dus niet in centrum rotterdamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee joh, ik laat dr lekker slapen. Ik pak gewoon gehakt, zooitje kruiden, uitjes, kaas en ei en ik maak er wat van. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |