Jij zegt:Mijn internet doet het niet, kunt u er iets aan doen zodat ik contact kan opnemen met de tele2 internetservice?
Tele2 zegt:Doet je internet het helemaal niet of is het traag of instabiel?
Jij zegt:Doet het niet
Tele2 zegt:Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor het internet niet werkt. Wellicht is er een algemene storing bij jou in de regio.
Kijk hiervoor op onze Mededelingenpagina.
Staat er iets over een storing bij jou in de buurt?
Jij zegt:nee
Tele2 zegt:In dat geval adviseer ik je het onderstaande stappenplan te doorlopen. Werkt de internet verbinding nu weer?
Tele2 zegt:Dan kan ik verder niet zoveel voor je doen. Tsja, je kunt bij mij een bericht achterlaten voor de Tele2 klantenservice. Wil je dat?
Tele2 zegt:Wil je weten hoe je op een andere manier contact op kunt nemen met de Tele2 Klantenservice?
Tele2 zegt:Hmm, dan ga ik nu stoppen met het opstellen van een bericht voor de Klantenservice. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt:Hou toch op
Tele2 zegt:Mijn excuses, maar hier kon ik niets van maken. En waar kan ik je dan precies mee van dienst zijn?
Jij zegt:Met Marcel, die is dik
Tele2 zegt:Ik heb je helaas niet goed begrepen. Oef. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Jij zegt:Oef? gaat alles wel goed?
Tele2 zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:;(
Die computers zijn niet erg slim