Terwijl je zoveel lol aan die mensen kunt belevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:00 schreef Giertje het volgende:
ik hang altijd op als mensen me bellen voor dat soort onzin
watquote:
Hahahaha.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:07 schreef Panda72 het volgende:
Ik werd een keer gek gebeld door Tele2
Enthousiaste callcentermuts zegt daaaaaag ik ben van Tele2 en ik heb een mooie aanbieding voor u
Ik: Ik wat zegt u?
ccm(callcentermuts) daaaaaaaag ik ben van Tele2 en ik heb een mooie aanbieding voor u
ik: wat zegt u ik versta u niet
ccm niet meer zo enthousaist dit keerik ben van Tele2 en ik heb een mooie aanbieding voor u
Ik: kunt u dat herhalen want ik versta u niet.
ccm. IK BEN VAN TELE2 EN IK MAG U EEN MOOIE AANBIEDING DOEN
Ik: mevrouw wilt u niet zo schreeuwen ik heb u de vorige 3 keer ook wel gehoord hoor ik ben niet doof.
Daarna hing ccm gewoon op brutaal mens
hihihiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Ik had er net eentje aan de lijn en dat begon zo: Blablabla, Tele2, u spreekt met die en die. UW POSTCODE EN HUISNUMMER?
Hoge score op klantvriendelijkheid
Word je nooit gebeld dan?quote:
Wat is je nummerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
als je een klantenservice gast wil pesten bel mij dan, kan ik ook nog lachen!
niet om 10 uur sochtendsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Terwijl je zoveel lol aan die mensen kunt beleven
Ik durf niequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
google op klantenservice zakelijk en dan Fons
Wat zei ze?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
Een oud collega van me vroeg een keer verkering aan Anna van Ikea
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Jij zegt:Ik wil mijn abonnement afzeggen
Tele2 zegt:Oh dat is jammer om te horen, mag ik vragen waarom je het abonnement wilt opzeggen?
Jij zegt:Omdat het een #32@1!!2@ slecht internet ding is
Tele2 zegt:Ik heb je niet direct begrepen. Ik stel je nog een aantal vragen om je zo de juiste informatie te kunnen geven.
Ga je verhuizen naar een andere Tele2 klant?
Jij zegt:Nee, natuurlijk niet
Tele2 zegt:Ga je emigreren naar het buitenland?
Jij zegt:Ja, ik wil verhuizen naar Pakistan
Tele2 zegt:Goed, ik stuur je een e-mail. Daarin lees je stap voor stap hoe je kunt opzeggen als je gaat emigreren, is dat ok?
Jij zegt:NEE
Tele2 zegt:Op welk e-mailadres kunnen mijn collega’s je bereiken?
Jij zegt:die heb ik niet.
Tele2 zegt:Ik heb je e-mailadres nodig, anders kan mijn collega geen contact met opnemen. Op welk e-mailadres kunnen mijn collega’s je bereiken?
Jij zegt:ik heb geen email adres
Tele2 zegt:Ok, dan noteer ik dat je geen e-mailadres wil opgeven. Wat is je naam?
Jij zegt:tochweerhenk
Tele2 zegt:Uitstekend, dank je. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Oke dit was de laatste
0800-0403 en dan storingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durf niebovendien wordt ik hopelijk zo terug gebeld
Dat ze al een vriend had, die ook bij Ikea werktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durf niebovendien wordt ik hopelijk zo terug gebeld
[..]
Wat zei ze?
Oef.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Jij zegt:Ik wil mijn abonnement afzeggen
Tele2 zegt:Oh dat is jammer om te horen, mag ik vragen waarom je het abonnement wilt opzeggen?
Jij zegt:Omdat het een #32@1!!2@ slecht internet ding is
Tele2 zegt:Ik heb je niet direct begrepen. Ik stel je nog een aantal vragen om je zo de juiste informatie te kunnen geven.
Ga je verhuizen naar een andere Tele2 klant?
Jij zegt:Nee, natuurlijk niet
Tele2 zegt:Ga je emigreren naar het buitenland?
Jij zegt:Ja, ik wil verhuizen naar Pakistan
Tele2 zegt:Goed, ik stuur je een e-mail. Daarin lees je stap voor stap hoe je kunt opzeggen als je gaat emigreren, is dat ok?
Jij zegt:NEE
Tele2 zegt:Op welk e-mailadres kunnen mijn collega’s je bereiken?
Jij zegt:die heb ik niet.
Tele2 zegt:Ik heb je e-mailadres nodig, anders kan mijn collega geen contact met opnemen. Op welk e-mailadres kunnen mijn collega’s je bereiken?
Jij zegt:ik heb geen email adres
Tele2 zegt:Ok, dan noteer ik dat je geen e-mailadres wil opgeven. Wat is je naam?
Jij zegt:tochweerhenk
Tele2 zegt:Uitstekend, dank je. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Oke dit was de laatste
Ja doei straks krijg ik iemand anders aan de lijnquote:
Helaas komen ze zo weinigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:26 schreef Giertje het volgende:
toch met jehovas kan je ook veel lol mee hebben
De sletquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
Dat ze al een vriend had, die ook bij Ikea werkt
Dan zeg je toch: mag ik TJ even?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei straks krijg ik iemand anders aan de lijn
ik had ze laatst aan de deur ik was net wakkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Helaas komen ze zo weinig![]()
1 keer heb ik zo'n gast gehad en die zei zo van:
Nounou de wereld vergaat over 3 dagen dus meldt u nog snel aan aub..
Ik: nou dan ga ik mijn laatste 3 dagen niet besteden aan die stomme jehova groep![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zeg je toch: mag ik TJ even?
Dacht het nietquote:TJ! Deze heze met keelpijn pratende dame wil met uw praten
kans is klein dat ze dat doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zeg je toch: mag ik TJ even?
En als het toetje een perenijsje is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor 5 uur over andijviestamppot praten wekt bij mij nou eenmaal kotsneigingen op, sorry.
Snap ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:31 schreef TJDoornbos het volgende:
kans is klein dat ze dat doen
maar voor geil klinkende heze dames hoop ik dat ze een uitzondering maken
Dan praat ik liever over het toetjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als het toetje een perenijsje is?
geloof op dit moment 1 op 12 en morgen 1 op 85quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Hoe groot is de kans dat we jou aan de lijn krijgen dan?
oh, laat dan maarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geloof op dit moment 1 op 12 en morgen 1 op 85
Ben ik effe blij dat ik maar niet gebeld hebquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
geloof op dit moment 1 op 12 en morgen 1 op 85
Wauw!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:34 schreef TJDoornbos het volgende:
flauwRowanF1 heeft het keer gedaan en mij getroffen.
maar die pannekoek belde 4x ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw!
Maar ik moet ook even een aapje uit bed plukken en dan boodschappen doen
Halloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |