Lavacake is lekkerder dan muffins vind ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enorme voeten![]()
Hij is nu 87,5 cm!
Muffins
Ken ik dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:22 schreef Panda72 het volgende:
Lavacake is lekkerder dan muffins vind ik.
zijn ze bij jou ook dom?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA
zo, dat ben ik kwijt
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En en en?
Zijn ze dom vandaag?
Op deze foto ziet het er misschien niet zo lekker uit maar ik vind hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ken ik dat?
Volgens mij niet
Ik gok iets met warme zachte chocola in het midden van de cakequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ken ik dat?
Volgens mij niet
Wat is d'r aan de hand?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA
zo, dat ben ik kwijt
Ziet er heerlijk uitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Op deze foto ziet het er misschien niet zo lekker uit maar ik vind het![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaah en als je dan met je lepeltje een stukje afhaalt van de cake dan komt de vulling eruit druipenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets met warme zachte chocola in het midden van de cake
[..]
Grote kerel. ik gok erop dat Koen nu rond de 90 cm isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
Enorme voeten![]()
Hij is nu 87,5 cm!
Muffins
Ja school is weer begonnen dus de bacteriën vliegen weer in het rond, de jongste had al de 6e ziekte van het weekendquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bah van de keelpijnOeh, it must sniff pretty!
![]()
Wat voor muffins zijn het, gewone of heb je er nog iets in gedaan?
Scholen zijn weer begonnen he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat veel zieke mensen de laatste tijd zeg.
Damn! dat is lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Op deze foto ziet het er misschien niet zo lekker uit maar ik vind het![]()
[ afbeelding ]
Werkse Marijkequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar weer werkenFijne middag allemaal
Oehquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah en als je dan met je lepeltje een stukje afhaalt van de cake dan komt de vulling eruit druipen
Voor 5 uur over andijviestamppot praten wekt bij mij nou eenmaal kotsneigingen op, sorry.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:28 schreef DaMart het volgende:
Wat?
Lust ik een keer iets groens, is het weer niet goed.
Werkze snoetjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar weer werkenFijne middag allemaal
Wtfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:ik wil graag mijn contractnummer weten
Tele2 zegt:Ik heb je niet begrepen. Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:contractnummer
Tele2 zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:nummer van mijn contract
Tele2 zegt:Sorry, het is me niet duidelijk. Hè, lastig. Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:met het doorgeven van mijn contractnummer dus
Tele2 zegt:Dat begreep ik niet. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:nee
Tele2 zegt:Ok, dan ga ik gewoon weer verder. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
ongelofelijk, mijn connectie strand bij hun loadbalancer. die geeft een reset.quote:
PWNEDquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ongelofelijk, mijn connectie strand bij hun loadbalancer. die geeft een reset.
maar nee hoor, ze zien de verbinding niet binnen komen.
ik stuur log bestand op en daarna, o ja, het strand op onze loadbalancer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |