Nog een keer hoor:
Tele2 zegt:Daar ben ik weer. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:ik wil opzeggen
Tele2 zegt:Dat is jammer, ik begrijp dat je iets wilt opzeggen.
Gaat je vraag over Internet en Bellen, Vaste Telefonie of Mobiel?
Jij zegt:allemaal
Tele2 zegt:Ah. Je maakt gebruik van Internet en Bellen & TV van Tele2 Wil je alleen Tele2 interactieve TV opzeggen?
Jij zegt:Nee
Tele2 zegt:Oh dat is jammer om te horen, mag ik vragen waarom je het abonnement wilt opzeggen?
Jij zegt:ja
Tele2 zegt:Ik heb je niet direct begrepen. Ik stel je nog een aantal vragen om je zo de juiste informatie te kunnen geven.
Ga je verhuizen naar een andere Tele2 klant?
Jij zegt:misschien
Tele2 zegt: Ik weet niet zeker of je hier nu ja of nee mee bedoelt. Zou je daarom hier nog een antwoord op willen geven: Ga je verhuizen naar een andere Tele2 klant?
Jij zegt:nee
Tele2 zegt:Ga je emigreren naar het buitenland?
Tele2 zegt:Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Tele2 zegt:Zit je nog binnen je contract?
Tele2 zegt:Als je wilt opzeggen, houd er dan rekening mee dat je de resterende maanden van je contract nog moet betalen. Weet je zeker dat je wilt opzeggen?
Tele2 zegt:Dat is leuk om te horen! Mooi dat je toch kiest om bij Tele2 te blijven! Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Tele2 zegt:Mag ik vragen waarom je het abonnement wilt opzeggen?
Tele2 zegt:Ik heb je niet direct begrepen. Ik stel je nog een aantal vragen om je zo de juiste informatie te kunnen geven.
Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Tele2 zegt:Zit je nog binnen je contract?
Tele2 zegt:Als je wilt opzeggen, houd er dan rekening mee dat je de resterende maanden van je contract nog moet betalen. Weet je zeker dat je wilt opzeggen?
Tele2 zegt:Dat is leuk om te horen! Mooi dat je toch kiest om bij Tele2 te blijven! Is er nog iets anders waarmee ik je van dienst kan zijn?
Tele2 zegt: Sorry maar bedoel je hier nu ja of nee? Zou je daarom hier nog een antwoord op willen geven: Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Tele2 zegt: Ehm, het is me niet helemaal duidelijk of je hier nu ja of nee bedoelt.
Kun je nog een keer duidelijk antwoord geven op deze vraag: Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Jij zegt:neeja
Tele2 zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Jij zegt:janee
Tele2 zegt:Ik heb je niet begrepen. Lastig. Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Jij zegt:weet niet
Tele2 zegt:Dat begreep ik niet. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Tele2 zegt:Ok, dan ga ik gewoon weer verder. Ik ga verder waar ik gebleven was. Heb je al een nieuw abonnement bij een andere provider afgesloten?
Jij zegt:inderdaad
Tele2 zegt:Heb je het contract bij de nieuwe provider in de afgelopen 7 dagen geleden afgesloten?
Tele2 zegt:Goed, ik stuur je een e-mail. Daarin lees je stap voor stap hoe je kunt opzeggen, is dat ok?
Tele2 zegt:Op welk e-mailadres kunnen mijn collega’s je bereiken?
Jij zegt:neevoormijgeentele2@live.nl
Tele2 zegt:en wat is je naam?
Jij zegt:Sinterklaas
Tele2 zegt:Oké, dank je. Kan ik je verder nog ergens mee van dienst zijn?
Jij zegt:ja ik wilopzeggen
Tele2 zegt:Hmm, ik begrijp dat je iets wilt weten over afmelden. Maar om je beter te kunnen helpen, kun je het beste in een volledige zin zeggen wat je wilt weten.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk