quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Zo, vuurdoop gehad op mn werk, voor het eerst niet meer boventallig en megadrukGelukkig is alles gelukt & geregeld en alles. 1 patiënt gaf me zelfs een compliment, dat ze het zo gezellig vond met me!
![]()
kom je mij ook verzorgen als ik ziek ben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Zo, vuurdoop gehad op mn werk, voor het eerst niet meer boventallig en megadrukGelukkig is alles gelukt & geregeld en alles. 1 patiënt gaf me zelfs een compliment, dat ze het zo gezellig vond met me!
![]()
Goed bezig Enfermerelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
![]()
Nice!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
![]()
Waar werk je?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
![]()
quote:
Surequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
kom je mij ook verzorgen als ik ziek ben?
quote:
Yup!quote:
In een ziekenhuis, afdeling cardiologiequote:
whehehe maar dan ben ik wel echt superziek anders ga ik niet naar bedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
Sure
Mn moeder is ook al reclame aan het maken. 'Als je iets aan je hart hebt weet je dus waar je heen moet!'![]()
Kom maar op met al dat gekotsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe maar dan ben ik wel echt superziek anders ga ik niet naar bed
Ahwww! Niet eens iemand die leuke tijdschriftjes voor je koopt & thee voor je zet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb keelpijn en er is niemand die mij komt verzorgen hoor
Ik hou niet zo van tijdschriftjes... en thee zetten kan ik ook zelfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kom maar op met al dat gekots![]()
![]()
[..]
Ahwww! Niet eens iemand die leuke tijdschriftjes voor je koopt & thee voor je zet?
ik kan daar echt niet tegen kots bluuurghquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kom maar op met al dat gekots![]()
![]()
[..]
Ahwww! Niet eens iemand die leuke tijdschriftjes voor je koopt & thee voor je zet?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
![]()
wat is cardiologie? Dan weet ik wat ik moet hebben als ik jou als dokter wil hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Sure
Mn moeder is ook al reclame aan het maken. 'Als je iets aan je hart hebt weet je dus waar je heen moet!'![]()
[..]![]()
[..]
Yup!
[..]
In een ziekenhuis, afdeling cardiologieSinds 3 weken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cardiologiequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat is cardiologie? Dan weet ik wat ik moet hebben als ik jou als dokter wil hebben
mijn vakantie is al lang weer voorbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |