Ik had het hem één keer verteld, hoe zo'n ding heetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:27 schreef Panda72 het volgende:
Aaaaaaahw dan smelt je toch. Wat is Thijs toch een schatje![]()
Want je houd niet van een bal gehakt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Onverzadigbaar he, jij?
Ik moet echt de hele tijd mijn best doen de kotsneigingen te onderdrukken
Thijs is gewoon een slimme vent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het hem één keer verteld, hoe zo'n ding heet![]()
dat dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Aaaaaaahw dan smelt je toch. Wat is Thijs toch een schatje![]()
Praten over stamppot andijvie met gehaktbal om half 10 's ochtends, dat is het probleem meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:29 schreef Panda72 het volgende:
Want je houd niet van een bal gehakt?
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakkerExcuses moppie
Oh zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Praten over stamppot andijvie met gehaktbal om half 10 's ochtends, dat is het probleem meer
plus dan de bal gehakt (volgens Muckrecept)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blokjes kaas erdoor en spekjes er over
![]()
Wat dan, wat dan, wat dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft ook een nieuw woordje erbij
En misschien is dat niet zo heel bijzonder maar voor mij wel
Wat dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Koen heeft ook een nieuw woordje erbij
En misschien is dat niet zo heel bijzonder maar voor mij wel
nou ja, die hoef ik dan echt niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
plus dan de bal gehakt (volgens Muckrecept)
veel te vroeg begonnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je nu al dat gevoel hebt gaat er iets niet goed
ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pfft. Onverzadigbaar he, jij?
Ik moet echt de hele tijd mijn best doen de kotsneigingen te onderdrukken
En dat is een heel bijzondere gehaktbal?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
plus dan de bal gehakt (volgens Muckrecept)
quote:
Maam = maan zo uit zichzelfquote:
met een bal gehakt erbijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blokjes kaas erdoor en spekjes er over
![]()
Hoe vroeg is vroeg?quote:
Ik zei het toch, als hij eenmaal zijn mond opentrekt kent hij gewoon alle woorden alquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
Maam = maan zo uit zichzelfWe liepen naar school en toen zag hij de maan
Ik vroeg of hij wist wat dat was en toen zij hij maam
een erg lekkerequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En dat is een heel bijzondere gehaktbal?
wat een wansmaakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou ja, die hoef ik dan echt niet hoor
Awwwwh wat liefquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Maam = maan zo uit zichzelfWe liepen naar school en toen zag hij de maan
Ik vroeg of hij wist wat dat was en toen zij hij maam
ik zou nu zo een bord weg kunnen werken hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Praten over stamppot andijvie met gehaktbal om half 10 's ochtends, dat is het probleem meer
1 bord?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:33 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zou nu zo een bord weg kunnen werken hoor![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een erg lekkeremet kaas erin enzo.
[..]
dat is maar evenquote:
Nee, ik lust ze wel, ik krijg dat alleen echt niet weg, stamppot met kaas, spek EN gehaktbalquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een erg lekkeremet kaas erin enzo.
[..]
wat een wansmaak
Ja. Ik mis m nog vaakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En dat is een heel bijzondere gehaktbal?
Ja straks word het hier weer rustigerquote:
Ja eerst de woordenschat in zijn hoofd op slaan en dan zijn mond eens opentrekken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zei het toch, als hij eenmaal zijn mond opentrekt kent hij gewoon alle woorden al![]()
Koen
Ja dat vond ik ook wel even een *trots gevoel momentje* Zeker omdat hij niet zo snel is met pratenquote:
Nee, meer. Maar dan valt st helemaal van dr stoel.quote:
Dan moet je het zelf maken.quote:
ja dus?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, meer. Maar dan valt st helemaal van dr stoel.
verbaasd me helemaal nietsquote:
En miepen ze wel dan wel hoor, hij komt er heus wel, dan zeuren ze maar een eind wegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ja eerst de woordenschat in zijn hoofd op slaan en dan zijn mond eens opentrekken.
Volgende week trouwens naar het CB, hopelijk miepen ze niet teveel over dat praten....
Ja dat vond ik ook wel even een *trots gevoel momentje* Zeker omdat hij niet zo snel is met praten
Ja en anders wil ik ze ook wel slaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En miepen ze wel dan wel hoor, hij komt er heus wel, dan zeuren ze maar een eind weg![]()
En anders kom ik ze wel even slaan
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
En miepen ze wel dan wel hoor, hij komt er heus wel, dan zeuren ze maar een eind weg![]()
En anders kom ik ze wel even slaan
Jullie zijn liefquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:39 schreef Panda72 het volgende:
Ja en anders wil ik ze ook wel slaan.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:39 schreef Panda72 het volgende:
Ja en anders wil ik ze ook wel slaan.
Kan ik niet.quote:
Sssstttttquote:
Preciesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn lief
En ik weet het, ze zijn zo op dat gemiddelde aan het hameren. Mja Koen is gewoon weer snel met andere dingen. Althans dat denk ik dan maar. En dan nog zolang hij blij en vrolijk is en gezond is er wat mij betreft niets aan de hand
Das zieligquote:
Ha. Iemand die het begrijpt.quote:[..]
verbaasd me helemaal niets
Als je googeld kun je ook recepten vinden van gehakballen met kaasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan ik niet.
Ik moet het recept nog steeds vragen
Lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga vanavond ook gehaktballetjes maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |