Haha grappig, toen ik 6 was praatte ik zo over "IT" die wil ik nooooooooooooit meer zienquote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, volgens mij mis ik iets.
haha ja! supergrappig !quote:Op woensdag 8 september 2010 09:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hehe, ik hou ook echt van Zohan. Juist vanwege die flauwe kutgrappen.
Disco disco, good good!! En ik vind 'Muchentuchen' een leuk woord.
dit is inderdaad een gruwelijke film, gruwelijk kwa gore en gruwelijk kwa vermaakquote:Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Martyrs
[ afbeelding ]
Ik heb heel wat films gezien waarbij ik zo nu en dan met afschuw zat te kijken. Neem bijvoorbeeld "Salò, or the 120 Days of Sodom" of "Baise moi" of "Ichi the Killer", maar deze film slaat echt alles op dit gebied.
Sommige scenes hadden ook niet langer moeten duren anders had ik het even gehad maar dat werd dan weer net op tijd gestopt. Dat alles neemt niet weg dat ik dit een heel erg goede film vond, echt gruwelijk, maar goed. Ik zat vanaf minuut 1 volledig in de film, ook mede doordat ik totaal geen idee had waar deze film nou naar toe wilde qua verhaal.
Een aanrader maar zeker niet voor iedereen geschikt ook al ben je 16+.
Mijn cijfer: Een 8.5
Imdb: 7
Ik moet werkenquote:
Tropa de Elite is een mooie aanvulling daarop, laat een heel andere kant van het verhaal zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Cidade de Deus
Erg mooi en zit heel goed in elkaar. Heftig en confronterend. Nooit saai, heb 2 uur lang geboeid gekeken.
Toppertje. Op 15 in mijn top50:
http://www.icheckmovies.com/profile/favorites/torero/
is inderdaad een PRACHT film echt een topperquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Cidade de Deus
Erg mooi en zit heel goed in elkaar. Heftig en confronterend. Nooit saai, heb 2 uur lang geboeid gekeken.
Toppertje. Op 15 in mijn top50:
http://www.icheckmovies.com/profile/favorites/torero/
Nahh..quote:
Top, muit obrigado!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Tropa de Elite is een mooie aanvulling daarop, laat een heel andere kant van het verhaal zien.
Gewoon kijken. Daniel Day Lewis speelt echt de sterren van de hemel.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:00 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Deze staat nog klaar op mijn HD, hopelijk valt-ie me mee dan...
Vond hem zeker zo goed als Cidade de Deus. Plastic tasjes zullen trouwens nooit meer hetzelfde zijn.quote:
Hmm, jammer dat je hem niet zo vond. Het verhaal sprak mij juist extreem aan! En de beelden, de muziek, de metaforen, de links, de details, alles....quote:Op donderdag 2 september 2010 17:49 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
The Fountain:
Gister-nacht bekeken en moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo erg leuk vond. Verhaal sprak me niet echt aan, maar vond het wel tof op de manier waarop ze het brachten. Maar zoals eerder al verteld in dit topic waren de acteer prestaties van Hugh Jackman wel erg goed, maar dat was voor mij dan ook het enige wat uitblinkte in deze film.
IMDB: 7.4
mijn cijfer: 6.5
Waarvan de kwaliteit helaas schijnt tegen te vallen...quote:
Ik heb 'em net gezien, niet de beste film in z'n genre, wel erg goede cast en ongeveer wat ik ervan verwachte..quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb em vandaag ook in de sneak gezien. Maar ik vond het juist een geweldige film in z'n genre. Het acteerwerk is misschien niet van een hoog niveau, maar dit is zo'n typische Robert Rodriguez film. Alles is weer in hetzelfde straatje als From Dusk Till Dawn, Desperados, Planet Terror. Zelfs dezelfde acteurs spelen weer mee. Als ik eerlijk moet zeggen een van z'n betere van dit soort. Niet teveel bij nadenken, gewoon rauwe over the top actie met aardig wat rondvliegende ledematen/organen/hoofden en een overvloed aan bloed. Lindsey Lohan die een toepasselijk rol had als crackhoertje met Daddy-issues een overmaat aan drank/drugsmisbruik ze kon het zelf gewoon zijn..en tevens een nippleslip te zien..
Jessica Alba was er echt alleen maar voor de schermopvulling, mooie meid wel, maar je kan haar weglaten in heel de film en je zou er nog niks van missen..
Ach ja, je moet er niet voor de inhoud heen gaan, maar hij is zeker wel vermakelijk...
8/10
Volgens mij werd je door bijna alle reviews gewaarschuwd om niet naar die film te gaanquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gewoon kijken. Daniel Day Lewis speelt echt de sterren van de hemel.
En toch nog een zes geven?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef JDx het volgende:
Frozen
Naar aanraden van iemand hier... kutfilm zeg, super saai en gebeurd weinig... en einde sucks nog meer
6-
Heb 'm ook gekeken op aanraden van die 9,5 die laatst gegeven werd hier.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef JDx het volgende:
Frozen
Naar aanraden van iemand hier... kutfilm zeg, super saai en gebeurd weinig... en einde sucks nog meer
6-
iron man 2 owned!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:02 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Heb 'm ook gekeken op aanraden van die 9,5 die laatst gegeven werd hier.
Eh ja, ik moet instemmen met die 6. Misschien een 6,5 want visueel zag het er wel in orde uit.
Overigens vandaag ook Iron Man 2 gezien: 8,5. Prima film!
Die film is echt dikkequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef Saarbarbaar het volgende:
Pan's Labyrinth: ik dacht dat ie heel sprookjesachtig zou zijn, maar hij was op sommige momenten echt doodengen heel zielig ook. ZONDER happy end. Op de één of andere manier was dat wel een pluspunt, anders zou zo'n film té voorspelbaar zijn
lekker wijfie is dat van adventureland... vette film!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:31 schreef Karstman het volgende:
Die Hard 4
[ afbeelding ]
Ouderwets lekker Bruce Willis geknal. Niks op aan te merken actie om de actie, ik heb me geamuseerd. 8,5
Adventureland
[ afbeelding ]
Leuk om een film te zien waarin blijkt dat Kirsten Stewart kan acteren. Daar was ik redelijk aan gaan twijfelen na 2 van die Eclipse onzinproducties. Hoewel een beetje plichtmatig is het een leuke coming of age film met een paar erg leuke bijrollen van onder andere Bill Hader en Ryan Reynolds (Berg uit 2 guys, a girl and a pizza place). Prima vermaak dus, ik sluit me aan bij de 7,2 van IMDB.
Black Death
[ afbeelding ]
Is hier al meer voorbij gekomen en daarom heb ik hem ook gekeken. Ook niet veel aan toe te voegen anders dan dat Carice duidelijk engelse les heeft gehad maar dat ze nog niet is afgestudeerd. Ik vind haar overigens wel goed gecast, ze kan zo lekker vilein kijken6,5 is het wel waard.
Ik zette die film op met de gedachten dat ik er niet veel aan zou vinden alleen al vanwege de titel maar dat is idd een erg leuke film, en wijffie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:00 schreef casper019 het volgende:
[..]
lekker wijfie is dat van adventureland... vette film!!
Ik heb hem ook gekeken vandaag. Mijn oordeel is wat minder. Wel actie, maar naar mijn gevoel minder dan in deel 1. En Mickey Rourke, wat een spook is dat geworden zeg. Nee, ik vond het niet zo geweldig allemaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef casper019 het volgende:
Iron man 2
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Actie / Science-Fiction
124 minuten
geregisseerd door Jon Favreau
met Robert Downey Jr., Mickey Rourke en Scarlett Johansson
Multimiljardair en geniale uitvinder Tony Stark (Robert Downey Jr.), wordt zes maanden, nadat hij zijn identiteit als 'Iron Man' heeft onthuld, opnieuw gedwongen zijn krachten te bundelen. Nu de wereld bewust is van het feit dat Tony 'Iron Man' is, wordt hij door zowel de pers als de regering onder druk gezet om zijn uitvinding en technologie met het Amerikaanse leger te delen. Tony weigert informatie te onthullen, omdat hij bang is dat het in de verkeerde handen terecht zal komen. Met Pepper Potts (Gwyneth Paltrow) en James ''Rhodey'' Rhodes (Don Cheadle) aan zijn zijde, smeedt Tony nieuwe plannen en moet hij het opnemen tegen nieuwe, duistere en gevaarlijke machten. Het duurt dan ook niet lang voordat de uiterst gevaarlijke Rus Ivan Vanko a.k.a. 'Whiplash' (Mickey Rourke) van zich laat horen...
ik vond dit echt een ontzttend gave en goeie actie film, met soms ook lekkere komische scenes. ik vond hem nog iets beter dan deel 1. ik had echt niet door dat ik 2 uur zat te kijken de tijd vloog voorbij. vind het een dikke aanrader deze film
daarom geef ik em ook een 8.5
Die film heb ik van de week ook gezien. Ik vond het eerste deel wel aardig maar dit vond ik niks. Ik denk dat het gewoon het genre film niet is waar ik van hou. Ik had ook veel meer actie verwacht want dat is eigenlijk de enige reden dat ik zulk soort films kijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gekeken vandaag. Mijn oordeel is wat minder. Wel actie, maar naar mijn gevoel minder dan in deel 1. En Mickey Rourke, wat een spook is dat geworden zeg. Nee, ik vond het niet zo geweldig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |