abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86262054
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, volgens mij mis ik iets. :Y
Haha grappig, toen ik 6 was praatte ik zo over "IT" die wil ik nooooooooooooit meer zien :o

Maar goed...

Wilde net Robin Hood gaan kijken, maar kwam wat tussen, bla bla toch weer laat voor een 2,5 uur film, dacht Date Night heb ik nog liggen, steeds geen zin in, maar aan gezet. Tja, geinig hoor, beetje jaren 90 achtige film. Enige wat wel vet was, was die Audi R8... damn! :D

Kleine 6,5 voor het makkelijke vermaak.
pi_86262966
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:37 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Hehe, ik hou ook echt van Zohan. Juist vanwege die flauwe kutgrappen.

Disco disco, good good!! En ik vind 'Muchentuchen' een leuk woord.
haha ja! supergrappig ! :D zouden em eigenlijk keer samen moeten kijken ;)
pi_86263161
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Martyrs

[ afbeelding ]

Ik heb heel wat films gezien waarbij ik zo nu en dan met afschuw zat te kijken. Neem bijvoorbeeld "Salò, or the 120 Days of Sodom" of "Baise moi" of "Ichi the Killer", maar deze film slaat echt alles op dit gebied.
Sommige scenes hadden ook niet langer moeten duren anders had ik het even gehad maar dat werd dan weer net op tijd gestopt. Dat alles neemt niet weg dat ik dit een heel erg goede film vond, echt gruwelijk, maar goed. Ik zat vanaf minuut 1 volledig in de film, ook mede doordat ik totaal geen idee had waar deze film nou naar toe wilde qua verhaal.

Een aanrader maar zeker niet voor iedereen geschikt ook al ben je 16+.

Mijn cijfer: Een 8.5
Imdb: 7
dit is inderdaad een gruwelijke film, gruwelijk kwa gore en gruwelijk kwa vermaak
pi_86271541
Toy Story 3 (2010)
Erg vermakelijke film, maar dat waren de vorige ook. Deze zit qua verhaal net iets beter in elkaar. Ik vind het geweldig om te zien hoe zeer variërende thema's als jeugd en afscheid samen worden gebracht. Weet er iemand of er reeds aan een vierde wordt gedacht?
8

The Bounty Hunter (2010)
Niet echt boeiend. Het enige leuke aan deze film was Jennifer Aniston :) .
6.5

Marmaduke (2010)
Mager verhaal. Niet veel aan.
5.5

Operation Endgame (2010)
Goede spannend film met enorm veel actie. Enkel het verhaal ontbreekt. Wat een crappy einde ook.
6

Frozen (2010)
Deze wou ik al lang zien. Ik blijf er verstelt van staan hoe zo'n thema een hele film lang kan boeien. De film verveelt ook geen seconde en is spannend van begin tot eind. Ook zeer geloofwaardig allemaal. Knappe beelden en leuke conversaties.
9.5

Karate Kid (2010)

Geweldig meeslepende film met goed acteerwerk van quasi iedereen. Leuke beelden krijg je te zien van China en het verhaal op zich is ook wel boeiend.
9
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_86278593
Cidade de Deus

Erg mooi en zit heel goed in elkaar. Heftig en confronterend. Nooit saai, heb 2 uur lang geboeid gekeken.

Toppertje. Op 15 in mijn top50:
http://www.icheckmovies.com/profile/favorites/torero/
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:30:38 #256
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86280311
Vanavond Die Hard 4 op tv..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_86280345
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
*O* :7
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:50:30 #258
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86281032
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

*O* :7
Ik moet werken ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_86281056
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik moet werken ;(
opnemen?
pi_86281157
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Cidade de Deus

Erg mooi en zit heel goed in elkaar. Heftig en confronterend. Nooit saai, heb 2 uur lang geboeid gekeken.

Tropa de Elite is een mooie aanvulling daarop, laat een heel andere kant van het verhaal zien.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2010 15:55:29 ]
pi_86281304
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Cidade de Deus

is inderdaad een PRACHT film echt een topper
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:58:54 #262
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86281378
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

opnemen?
Nahh.. :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:59:47 #263
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_86281424
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen Donnie Brasco en The Untouchables. *O*
Bedankt Hans.
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:01:24 #264
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_86281485
Once upon a Time in America

Meeslepend, episch, lange zit :+, prachtige muziek en ditto beelden
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_86281607
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Tropa de Elite is een mooie aanvulling daarop, laat een heel andere kant van het verhaal zien.
Top, muit obrigado! ^O^
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 10 september 2010 @ 16:30:44 #266
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86282576
Ik heb op icheckmovies.com ergens dit jaar een account aangemaakt, maar als ik nu in wil loggen zegt hij steeds 'username' maar wat er nou mee is?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dagoduck op 10-09-2010 16:47:45 ]
pi_86283076
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:00 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Deze staat nog klaar op mijn HD, hopelijk valt-ie me mee dan...
Gewoon kijken. Daniel Day Lewis speelt echt de sterren van de hemel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:57:29 #268
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86283531
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Top, muit obrigado! ^O^
Vond hem zeker zo goed als Cidade de Deus. Plastic tasjes zullen trouwens nooit meer hetzelfde zijn.

Overal verstand van.
pi_86284300
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:49 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
The Fountain:

Gister-nacht bekeken en moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo erg leuk vond. Verhaal sprak me niet echt aan, maar vond het wel tof op de manier waarop ze het brachten. Maar zoals eerder al verteld in dit topic waren de acteer prestaties van Hugh Jackman wel erg goed, maar dat was voor mij dan ook het enige wat uitblinkte in deze film.

IMDB: 7.4
mijn cijfer: 6.5
Hmm, jammer dat je hem niet zo vond. Het verhaal sprak mij juist extreem aan! En de beelden, de muziek, de metaforen, de links, de details, alles....

*zucht*

^O^

pi_86285070
The Last Airbender
- Bioscoop
- 3D

Ik snapte er niks van; er werd de hele tijd gegoocheld met allerlei namen en termen, want gebaseerd op een tekenfilm die ik niet ken. Geen bekende cast en het blijkt waarom. Slecht verhaal, geen uitwerking. Af en toe mooie beelden, dat zeker. En dan komt 3D tot z'n recht, maar in grote delen van de film is het totaal overbodig.

Ik geef het een 5/10. Geen aanrader van mijn kant, maar knuffelmeisje vond hem wel erg mooi (die kende de tekenfilmserie), dus anderen zouden hem wel leuk kunnen vinden....

pi_86286686

Aardige film. Casey Affleck speelt best goed, Michelle Monaghan is daarentegen geheel overbodig. De film lijkt na een uur al afgelopen, maar dan volgt een plottwist. En nog een plottwist, die je opzich wel kon zien aankomen. Het dillema wat dan uiteindelijk volgt is wel mooi. Al met al wel een aanrader.

7.5/10
pi_86287268
Foxy Brown (Jack Hill, 1974)
Na Coffy de tweede film van Jack Hill met Pam Grier die ik zag. De twee films lijken wel erg veel op elkaar, een beetje teveel eigenlijk. Toch heb ik me er prima mee vermaakt, lekker dom entertainment. Ook dit keer weer een heerlijke soundtrack. 7.3

Sweet Smell of Success (Alexander Mackendrick, 1957)
Prima film die het voornamelijk moet hebben van de dialogen en het sterke acteerwerk (Lancaster en Curtis). Daarnaast mooie beelden van New York en een fijne score ter ondersteuning. 7.8

[ Bericht 3% gewijzigd door Hulkio op 10-09-2010 19:09:47 ]
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:55:57 #273
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_86289763
quote:
Op donderdag 9 september 2010 02:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Binnenkort op Blu-ray _O_
Waarvan de kwaliteit helaas schijnt tegen te vallen...
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:23:23 #274
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_86290820
Chinjeolhan Geumjassi (Lady Vengeance)
Het laatste deel uit Chan-wook Park`s Vengeance trilogie is minstens even goed (zo niet beter) dan het tweede, zo gelauwerde deel, Oldboy.
Toen ik `m een paar jaar geleden voor het eerst zag vond ik `m al geweldig en nu, met de blu-ray, was ie nog beter. De kraakheldere beeldkwaliteit tijdens het kleuren gedeelte en het fade-to-black-and-white gedeelte geven de film net nog dat beetje extra sfeer.
Dat fade-to-black-and-white was een absolute aanwinst voor de film. Het is dan ook logisch dat dit Park`s voorkeur heeft boven de versie die volledig in kleur was. Vond het heel mooi en apart om te zien hoe de kleuren langzaam verdwijnen. Niet van het één op het andere moment maar heel langzaam gedurende ongeveer een half uur.
Het was al een topper en dat werd nu, op deze sterke blu-ray uitgave en in de "fade" version, werd dat nog eens extra onderstreept.

IMDB Cijfer: 7,7/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
  vrijdag 10 september 2010 @ 20:26:22 #275
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_86290936
Eclipse (uit de Twilight-serie): geweldige film, vlot verhaal, lekker veel actie, veel Taylor Lautner (=Jacob Black) in beeld :9~ , nou ja, gewoonweg een prima film! ^O^

Pan's Labyrinth: ik dacht dat ie heel sprookjesachtig zou zijn, maar hij was op sommige momenten echt doodeng :@ en heel zielig ook. ZONDER happy end. Op de één of andere manier was dat wel een pluspunt, anders zou zo'n film té voorspelbaar zijn ;)
Life is crap. And then you die ._.
pi_86293320
Vampires suck

wat een kutfilm zeg.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_86295431
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:12 schreef Miam het volgende:
Vampires suck

wat een kutfilm zeg.
SUCK is wel leuk!
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:05:27 #278
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_86295730
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik heb em vandaag ook in de sneak gezien. Maar ik vond het juist een geweldige film in z'n genre. Het acteerwerk is misschien niet van een hoog niveau, maar dit is zo'n typische Robert Rodriguez film. Alles is weer in hetzelfde straatje als From Dusk Till Dawn, Desperados, Planet Terror. Zelfs dezelfde acteurs spelen weer mee. Als ik eerlijk moet zeggen een van z'n betere van dit soort. Niet teveel bij nadenken, gewoon rauwe over the top actie met aardig wat rondvliegende ledematen/organen/hoofden en een overvloed aan bloed. Lindsey Lohan die een toepasselijk rol had als crackhoertje met Daddy-issues een overmaat aan drank/drugsmisbruik ze kon het zelf gewoon zijn.. :') en tevens een nippleslip te zien.. :')

Jessica Alba was er echt alleen maar voor de schermopvulling, mooie meid wel, maar je kan haar weglaten in heel de film en je zou er nog niks van missen.. :')

Ach ja, je moet er niet voor de inhoud heen gaan, maar hij is zeker wel vermakelijk... :D

8/10
Ik heb 'em net gezien, niet de beste film in z'n genre, wel erg goede cast en ongeveer wat ik ervan verwachte.. :P Ik geef deze film een dikke 7.. :Y Erg vermakelijk.. :D
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_86296519
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:12 schreef Miam het volgende:
Vampires suck

wat een kutfilm zeg.
Volgens mij werd je door bijna alle reviews gewaarschuwd om niet naar die film te gaan :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:30:00 #280
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86296812
The Bannen Way

verhaal: zoon van een politiechef en neef van een gangster versiert vrouwen links en rechts, is veel te hanig, veel te koppig en hij heeft gokschulden. Zijn oom geeft hem een kans zijn schulden in één keer wegtewerken. Met een makkelijke maar erg rare opdracht.

oordeel: slechte film. niks was goed neergezet behalve de seks.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_86297169
Iron man 2

Verenigde Staten
Actie / Science-Fiction
124 minuten

geregisseerd door Jon Favreau
met Robert Downey Jr., Mickey Rourke en Scarlett Johansson

Multimiljardair en geniale uitvinder Tony Stark (Robert Downey Jr.), wordt zes maanden, nadat hij zijn identiteit als 'Iron Man' heeft onthuld, opnieuw gedwongen zijn krachten te bundelen. Nu de wereld bewust is van het feit dat Tony 'Iron Man' is, wordt hij door zowel de pers als de regering onder druk gezet om zijn uitvinding en technologie met het Amerikaanse leger te delen. Tony weigert informatie te onthullen, omdat hij bang is dat het in de verkeerde handen terecht zal komen. Met Pepper Potts (Gwyneth Paltrow) en James ''Rhodey'' Rhodes (Don Cheadle) aan zijn zijde, smeedt Tony nieuwe plannen en moet hij het opnemen tegen nieuwe, duistere en gevaarlijke machten. Het duurt dan ook niet lang voordat de uiterst gevaarlijke Rus Ivan Vanko a.k.a. 'Whiplash' (Mickey Rourke) van zich laat horen...

ik vond dit echt een ontzttend gave en goeie actie film, met soms ook lekkere komische scenes. ik vond hem nog iets beter dan deel 1. ik had echt niet door dat ik 2 uur zat te kijken de tijd vloog voorbij. vind het een dikke aanrader deze film
daarom geef ik em ook een 8.5
pi_86299880
Deze avond heb ik Kamui Gaiden (2009) gekeken

Japan
Drama / Actie
120 minuten

geregisseerd door Yoichi Sai
met Ken'ichi Matsuyama, Ekin Cheng en Koyuki

Kamui is een ninja die op de vlucht is voor de wereld van de ninja, die gebonden is aan regels, en op zoek is naar ware vrijheid. Daarnaast is hij opgezadeld met het feit dat alle geheimen van de ninja binnen die wereld moeten blijven. Geboren als een ninja betekent doodgaan als een ninja. Dit brengt hem in constante gevechten met de andere ninja's. Hij kent geen vertrouwen en geen liefde. Een ongeluk brengt hem naar een oud vissersdorpje, waar hij leert om te vertrouwen en liefde voor de medemens te hebben. Zijn achtervolgers hebben echter een grote val voor Kamui uitgezet.

Leuke film. Jammer dat ook weer in deze film ninja's kunnen vliegen en 10 meter ver kunnen springen.
Ik geef een 6.9/10
IMDB 5.9/10

[ Bericht 0% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 10-09-2010 23:47:12 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_86303431
GO (2001)

122 minuten, geregiseerd door Isao Yukisada

Een pa die de handjes laat wapperen, een zoon die gediscrimineerd en gepest wordt omdat 'ie allochtoon is en daardoor worstelt met z'n identiteit en uit ballorigheid daarover zich nogal misdraagt - klinkt als een bekend thema? Maar in deze film gaat het om een Noord-Koreaans gezin in Japan, dus blijkbaar is de problematiek universeel.

Zeker geen onaardige film. Filmtechnisch en vooral visueel erg mooi in elkaar gezet. Wel zijn de tijdsprongen af en toe een beetje verwarrend. Doordat het onderwerp serieus en consequent wordt doorgevoerd is er niet echt plek voor een prachtig hoogtepunt, maar het resultaat is wel een interessant en leerzaam werk.

Cijfer - een 7¼ of zoiets?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2010 10:02:11 ]
pi_86303625

Ik wist niet echt wat ik ervan zou verwachten maar ik vind hem geweldig :D
Keiharde en veel actie,humor en western. Verhaal is niet heel erg bijzonder maar er zit een leuk element in en kon bij boeien tot het einde !

Dikke 9
pi_86304117
Machete

wat een heerlijke film zeg _O_
Een heel stuk vermakelijker dan The Expendables. Super actie, gortdroge of gore humor, een heerlijke debiel verhaal en de cast is geweldig uitgekozen. De Niro, Don Johnson en Seagal waren hilarisch en Jef Fahey, Michelle Rodriguez, Lindsay Lohan en Cheech Lamana ook geinig. Maar er kan er maar één de beste zijn en dat is natuurlijk Ma-che-te :)

een dikke 9 in zijn soort
pi_86307267
Frozen

Naar aanraden van iemand hier... kutfilm zeg, super saai en gebeurd weinig... en einde sucks nog meer :P

6-
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 september 2010 @ 10:46:04 #287
862 Arcee
Look closer
pi_86307297
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gewoon kijken. Daniel Day Lewis speelt echt de sterren van de hemel.
:Y DDL _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86307668
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef JDx het volgende:
Frozen

Naar aanraden van iemand hier... kutfilm zeg, super saai en gebeurd weinig... en einde sucks nog meer :P

6-
En toch nog een zes geven? :P Je overdrijft toch wel hoor ;)
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_86316470
the ghost writer..

gezien in 6 delen ofzo, viel steeds in slaap in de avond :P afgekeken vandaag, maar ik snapte er geen zak van :D dus ik denk dat het verhaal wel aardig in elkaar zit, maar wel een film om lekker helemaal achter elkaar te kijken...

cijfer: geen idee.....
pi_86317049
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef JDx het volgende:
Frozen

Naar aanraden van iemand hier... kutfilm zeg, super saai en gebeurd weinig... en einde sucks nog meer

6-
Heb 'm ook gekeken op aanraden van die 9,5 die laatst gegeven werd hier.
Eh ja, ik moet instemmen met die 6. Misschien een 6,5 want visueel zag het er wel in orde uit.

Overigens vandaag ook Iron Man 2 gezien: 8,5. Prima film!
pi_86318600
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:02 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Heb 'm ook gekeken op aanraden van die 9,5 die laatst gegeven werd hier.
Eh ja, ik moet instemmen met die 6. Misschien een 6,5 want visueel zag het er wel in orde uit. :P

Overigens vandaag ook Iron Man 2 gezien: 8,5. Prima film!
iron man 2 owned!!

als je van middeleeuwse films houd is black death dan een aanrader??
  zaterdag 11 september 2010 @ 18:08:42 #292
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_86318753
Fantastic Four
Phff, pas na de helft gaat de film lopen. Het eerste gedeelte bestaat uit tamme introductie, waar het gezelschap van vier astronauten hun superkrachten leren te ontdekken. Vervolgens biedt de film enige actie, die wel aardig is, maar het 'wow'-gevoel blijft achterwege.
Overigens een aparte vermelding voor Jessica Alba. Ze maakte er een boeltje van! Echt knap vind ik haar ook niet maar dat terzijde. Cijfer: 5,5

Corpse Bride

Leuke animatiestijl hee. Met Tim Burton als regisseur krijg je dan zo een sfeervol sprookje, dat best leuk is om te zien :Y. Het had daarbij grappige vondsten tussendoor en ach, die musical-liedjes neem ik maar voor lief. Cijfer: 7
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_86319116
Frozen

Drie studenten nemen de laatste skilift van het weekend. Ze komen vast te zitten in de lift en moeten levensbedreigende keuzes maken om niet dood te vriezen.

Het aardige gegeven dat de film grotendeels op 1 locatie afspeelt (namelijk in het bakje van de skilift), kan de film echter niet waarmaken. Ten eerste geeft de trailer van de film veel te veel weg. Kijk deze dus niet. Verder vond ik de film ook op geen enkel moment beklemmend, wat je juist zou verwachten bij films die zich op 1 locatie afspelen. Ook worden er een aantal zaken in de film genoemd, die eigenlijk voor niks worden genoemd. Een slechte Chekhov's gun dus.

5/10
pi_86319270
Die Hard 4

Ouderwets lekker Bruce Willis geknal. Niks op aan te merken actie om de actie, ik heb me geamuseerd. 8,5

Adventureland

Leuk om een film te zien waarin blijkt dat Kirsten Stewart kan acteren. Daar was ik redelijk aan gaan twijfelen na 2 van die Eclipse onzinproducties. Hoewel een beetje plichtmatig is het een leuke coming of age film met een paar erg leuke bijrollen van onder andere Bill Hader en Ryan Reynolds (Berg uit 2 guys, a girl and a pizza place). Prima vermaak dus, ik sluit me aan bij de 7,2 van IMDB.

Black Death

Is hier al meer voorbij gekomen en daarom heb ik hem ook gekeken. Ook niet veel aan toe te voegen anders dan dat Carice duidelijk engelse les heeft gehad maar dat ze nog niet is afgestudeerd. Ik vind haar overigens wel goed gecast, ze kan zo lekker vilein kijken :) 6,5 is het wel waard.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_86319289
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef Saarbarbaar het volgende:
Pan's Labyrinth: ik dacht dat ie heel sprookjesachtig zou zijn, maar hij was op sommige momenten echt doodeng :@ en heel zielig ook. ZONDER happy end. Op de één of andere manier was dat wel een pluspunt, anders zou zo'n film té voorspelbaar zijn ;)
Die film is echt dikke ^O^
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86320875
American Cowslip
Komedie/Drama

Verhaal:
Ethan Inglebrink (Ronnie Gene Blevins) woont in een klein stadje, genaamd Blythe in Californië. Ethan is een excentrieke drugsverslaafde, met een obsessie voor zijn tuin, wiens einde langzaam nadert. In de laatste dagen van zijn leven wil hij er het beste van maken en wanhopig probeert hij daarom met pokeren geld te verdienen, om zijn tuinhobby en drugsgebruik te kunnen bekostigen.

Mijn mening:
Op IMDB staat dat het een komedie is, dus ik had veel grappen verwacht. Dat viel eigenlijk best tegen, maar toch was het wel een amusante film. De beste omschrijving: vreemd, maar vermakelijk. Een 5.9 op IMDB, ik vind het wel een 7 waard.

Love the Beast
Documentaire

Verhaal:
Acteur Eric Bana is naast Hollywoodster ook een groot fanaat van auto's en racen. In deze documentaire belicht hij zijn al 25-jaar lopende liefde voor zijn allereerste auto: zijn Ford GT Falcon Coupe, bijgenaamd, The Beast. Na jaren restauratie met drie van zijn beste vrienden, hebben zij de auto ingeschreven in één van de gevaarlijkste en wreedste autoraces ter wereld, de Targa Tasmania Rally. Naast deze belevenissen gaat Bana op zoek naar enkele andere bekende grootheden en liefhebbers in de (race)autowereld zoals Jay Leno, Dr. Phil en Jeremy Clarkson.

Mijn mening:
Verplichte kost voor iedereen die van auto's houdt. Als de samenvatting je aanspreekt: kijken! Als je niks met auto's hebt vind je er waarschijnlijk vrij weinig aan, al zal het je misschien doen beseffen waarom sommige mensen zo'n grote passie voor auto's hebben. Op IMDB krijgt hij een 7.7, van mij krijgt hij een ruime 8.
pi_86321639
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 18:31 schreef Karstman het volgende:
Die Hard 4
[ afbeelding ]
Ouderwets lekker Bruce Willis geknal. Niks op aan te merken actie om de actie, ik heb me geamuseerd. 8,5

Adventureland
[ afbeelding ]
Leuk om een film te zien waarin blijkt dat Kirsten Stewart kan acteren. Daar was ik redelijk aan gaan twijfelen na 2 van die Eclipse onzinproducties. Hoewel een beetje plichtmatig is het een leuke coming of age film met een paar erg leuke bijrollen van onder andere Bill Hader en Ryan Reynolds (Berg uit 2 guys, a girl and a pizza place). Prima vermaak dus, ik sluit me aan bij de 7,2 van IMDB.

Black Death
[ afbeelding ]
Is hier al meer voorbij gekomen en daarom heb ik hem ook gekeken. Ook niet veel aan toe te voegen anders dan dat Carice duidelijk engelse les heeft gehad maar dat ze nog niet is afgestudeerd. Ik vind haar overigens wel goed gecast, ze kan zo lekker vilein kijken :) 6,5 is het wel waard.
lekker wijfie is dat van adventureland... vette film!!

black death... als je van middeleeuwse films houd is het wel een aanrader dus??
pi_86322170
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:00 schreef casper019 het volgende:

[..]

lekker wijfie is dat van adventureland... vette film!!

Ik zette die film op met de gedachten dat ik er niet veel aan zou vinden alleen al vanwege de titel maar dat is idd een erg leuke film, en wijffie.
  Moderator zaterdag 11 september 2010 @ 21:05:35 #299
9859 crew  Karina
Woman
pi_86323617
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef casper019 het volgende:
Iron man 2

[ afbeelding ]

Verenigde Staten
Actie / Science-Fiction
124 minuten

geregisseerd door Jon Favreau
met Robert Downey Jr., Mickey Rourke en Scarlett Johansson

Multimiljardair en geniale uitvinder Tony Stark (Robert Downey Jr.), wordt zes maanden, nadat hij zijn identiteit als 'Iron Man' heeft onthuld, opnieuw gedwongen zijn krachten te bundelen. Nu de wereld bewust is van het feit dat Tony 'Iron Man' is, wordt hij door zowel de pers als de regering onder druk gezet om zijn uitvinding en technologie met het Amerikaanse leger te delen. Tony weigert informatie te onthullen, omdat hij bang is dat het in de verkeerde handen terecht zal komen. Met Pepper Potts (Gwyneth Paltrow) en James ''Rhodey'' Rhodes (Don Cheadle) aan zijn zijde, smeedt Tony nieuwe plannen en moet hij het opnemen tegen nieuwe, duistere en gevaarlijke machten. Het duurt dan ook niet lang voordat de uiterst gevaarlijke Rus Ivan Vanko a.k.a. 'Whiplash' (Mickey Rourke) van zich laat horen...

ik vond dit echt een ontzttend gave en goeie actie film, met soms ook lekkere komische scenes. ik vond hem nog iets beter dan deel 1. ik had echt niet door dat ik 2 uur zat te kijken de tijd vloog voorbij. vind het een dikke aanrader deze film
daarom geef ik em ook een 8.5
Ik heb hem ook gekeken vandaag. Mijn oordeel is wat minder. Wel actie, maar naar mijn gevoel minder dan in deel 1. En Mickey Rourke, wat een spook is dat geworden zeg. Nee, ik vond het niet zo geweldig allemaal.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86323969
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb hem ook gekeken vandaag. Mijn oordeel is wat minder. Wel actie, maar naar mijn gevoel minder dan in deel 1. En Mickey Rourke, wat een spook is dat geworden zeg. Nee, ik vond het niet zo geweldig allemaal.
Die film heb ik van de week ook gezien. Ik vond het eerste deel wel aardig maar dit vond ik niks. Ik denk dat het gewoon het genre film niet is waar ik van hou. Ik had ook veel meer actie verwacht want dat is eigenlijk de enige reden dat ik zulk soort films kijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')