maar is het een beetje aanrader die film of toch maar niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef Atreidez het volgende:
The Killer Inside Me
Gisteren deze film aangezet met weer een empty mind. Toen werd ik al redelijk snel flink wakker geschud met een van de meest groffe mishandelingscenes die ik ooit had gezien.. Had ik de filmbeschrijving gelezen had ik het kunnen weten, maar had ik ws. ook gekeken en was ik minder geWTF'd geweest.. Gelukkig zijn het enkele scenes en laat het overgrote deel van de film het verhaal van de psychisch gestoorde hulpsherf (erg goed gespeeld door Casey Affleck, al is hij in emotieloze rollen altijd wel op z'n plek) op een andere manier zien. Niet aan te raden voor mensen die niet tegen zinloos overdreven geweld kunnen maar ook geen hele slechte film, al zal ik m niet snel nog eens opzetten...
[ afbeelding ]
Ligt er maar net wat voor persoon je bent, wat je bui is en hoe de wind staat. Ik ben eigenlijk geneigd deze film aan niemand aan te raden.. Denk dat de gemiddelde hollywood kijker ook snel verveeld is door sommige trage stukken en vage gesprekken.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef casper019 het volgende:
maar is het een beetje aanrader die film of toch maar niet?
oe het is dus geen spannende film??quote:Op donderdag 2 september 2010 12:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ligt er maar net wat voor persoon je bent, wat je bui is en hoe de wind staat. Ik ben eigenlijk geneigd deze film aan niemand aan te raden.. Denk dat de gemiddelde hollywood kijker ook snel verveeld is door sommige trage stukken en vage gesprekken.
Vraag me af of ik deze nou wel of niet heb gezien...quote:Op donderdag 2 september 2010 14:16 schreef planethugo het volgende:
London
[ afbeelding ]
naar aanleiding van een post in dit topic de film binnengehaald. Hoewel hij lekker wegkijkt waren de gesprekken iets te lang en gebeurde er ook vrij weinig. De acteerprestaties waren wel goed. Vooral Statham keek erg 'strak' uit de ogen na snuiven van tig lijnen coke. Het einde kon me ook totaal niet bekoren. 6.2/ 10
film speelt zich 3kwart van de tijd af in (luxe) badkamer en Statham en Evans zijn constant coke het snuiven op Evans'ex afscheidsfeestjequote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vraag me af of ik deze nou wel of niet heb gezien...
Voor de zekerheid maar even op zoek dit weekend.
ik ga em nu kiken ben benieuwd!!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:45 schreef BRooster het volgende:
The Experiment
Thriller/Drama
[ afbeelding ]
Een medewerker van een verzorgingstehuis wordt ontslagen en besluit uit geldnood mee te doen aan een psychologisch experiment. Samen met nog 25 mannen moet hij 14 dagen verblijven in een gesimuleerde gevangenis. Uiteraard verloopt het experiment niet zo gemakkelijk als aanvankelijk lijkt.
Erg spannende film waarin het duidelijk wordt hoe mensen in korte tijd kunnen doordraaien door macht en onmacht.
Een 6.3 op IMDB, ik geef hem een 7.5.
Misschien ooit comedy-serie "everybody hates Chris" gezien? dat is waar ik op het moment het snelst op kan komen, want daarin speelt hij namelijk de vader van "chris rock" die over zijn leven vertelt. Het is btw een zeer vermakelijke seriequote:Op donderdag 2 september 2010 14:47 schreef Karina het volgende:
The Expendables
Actie
Terry Crews en Steve Austin ken ik trouwens niet (de laatste naam alleen wel, maar dan van de Man van Zes Miljoen).
Damon in "Friday After Next"quote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef JDx het volgende:
Terry Crews, Terry Crews... er is maar 1 manier om hem te beschrijven:![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, dat komt me wel bekend voor inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:53 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Misschien ooit comedy-serie "everybody hates Chris" gezien? dat is waar ik op het moment het snelst op kan komen, want daarin speelt hij namelijk de vader van "chris rock" die over zijn leven vertelt. Het is btw een zeer vermakelijke serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |