Je hebt deze film echt op een volledig verkeerde manier gekeken, zonde! Bruce Campbell =quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Atreidez het volgende:
Army of Darkness
Wat een belachelijk slechte film eigenlijk, gewoon te triest voor woorden.. Misschien dat dat dan juist de charme moet zijn geweest in een tijd dat effecten echt niet veel beter konden, maar als je dit nu kijkt dan lig je meer in een deuk om de techniek dan om de humor die ze uitbeelden. Het verhaal leek wel interessant, maar de eerder genoemde stoorzenders namen eigenlijk elke vorm van vermaak al weg... Leuk met veel bier en een paar vrienden misschien?
[ afbeelding ]
Dat is een cult-classic man, kan m nog wel 1000 keer kijken en zal dan iedere keer weer lachen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Atreidez het volgende:
Army of Darkness
Wat een belachelijk slechte film eigenlijk, gewoon te triest voor woorden.. Misschien dat dat dan juist de charme moet zijn geweest in een tijd dat effecten echt niet veel beter konden, maar als je dit nu kijkt dan lig je meer in een deuk om de techniek dan om de humor die ze uitbeelden. Het verhaal leek wel interessant, maar de eerder genoemde stoorzenders namen eigenlijk elke vorm van vermaak al weg... Leuk met veel bier en een paar vrienden misschien?
[ afbeelding ]
ik vond het een hele gave film juist, dikke 7.5quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef JDx het volgende:
Prince of Persia: Sands of Time
PoP1 het spel was natuurlijk geweldig, weken, nee maanden gespeeld. Wilde niet meer naar school, niet meer naar muziekles, niet meer naar tennisles, Prince of Persia ging voor allesmaar de film suckte dik, mooi gemaakt enzo hoor, maar wat een slap Indiana Jones achtig verhaal.
Alleen Tamina maakte nog een deel goed, sodeju.
5,5... echt NET.
Wat ik bedoel is: de film streeft ook nergens na om beter te zijn dan de gemiddelde actie film. Het is juist een eerbetoon aan die gemiddelde actie film. En hoe doe je dat beter dan er zelf 1 te zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Alle acteurs die in Expendables zaten heb ik beter zien acteren wanneer ze alleen een film moesten redden. Het was niet beter dan een gemiddelde actie film en daar had ik eigenlijk wel op gehoopt (en eigenlijk ook verwacht). Helemaal gezien het budget en de cast. De film had geen toffe cheesy one liners of andere memorabele scenes die ik me zal herinneren. Terwijl er genoeg 'kwaliteit' aanwezig was om er een memorabele film van te maken.
Er zijn ook nog wel slechtere actie films dan deze hoor. 12 Rounds van John Cena was zo'n draak van een film. Vergeleken met die was dit een pareltje.
Leukste animatie film die ik tot nu toe heb gezien, uiteindelijk is alles uit de stal van Pixar goed te doen maar met deze film zat ik wel wat meer in het verhaal.quote:Mr. Incredible is een superheld. Althans, dat was hij, tot een lading rechtszaken er voor zorgde dat alle superhelden door de overheid een nieuwe, anonieme identiteit aangemeten kregen. Bob Parr, zoals Mr. Incredible nu heet, leeft met zijn vrouw Helen (de vroegere Elastigirl) en hun drie kinderen (Violet, Dash en Jack Jack) een normaal leventje, dat hem totaal niet bevalt. Als hij opnieuw de kans krijgt om de rol van superheld te spelen, grijpt hij die dan ook met beide handen aan.
Meteen even binnen gehaald nav jouw stukje. Ben toch wel benieuwd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef casper019 het volgende:
The other guys
de film begon heel sterk en leuk, en heeft leuke acteurs maar naarmate de film verder kwam zakte hij helaas af. Er zater wel vette one-liners tussen wat me afentoe deed lachen maar voorderest werd het op het einde een beetje langdradig. Jammer het had echt een hele toffe film kunnen zijn
6-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond ik een beetje tegenvallen. Dat had een iets te veel "Hollywood" gehalte. Met een ander, realistischer, einde was het cijfer waarschijnlijk net een half punt hoger uitgevallen.
cijfer: 8.5
Ik geef alleen op imdb cijfers, en dat was idd de ingevulde scorequote:Op woensdag 1 september 2010 12:11 schreef JDx het volgende:
VCB
Wat geef je voor cijfer, ik wel een 8.
Man, dat is een fucking cultfilm. Juist hilarisch omdat ze zichzelf totaal niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Atreidez het volgende:
Army of Darkness
[ afbeelding ]
Dat houten pistool is hilarischquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef casper019 het volgende:
The other guys
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Actie / Komedie
107 minuten
geregisseerd door Adam McKay
met Mark Wahlberg, Will Ferrell en Michael Keaton
'The Other Guys' volgt detective Allen Gamble (Will Ferell), een forensisch accountant die meer geïnteresseerd is in het papierwerk dan de actie op straat en detective Terry Hoilz (Mark Wahlberg), die opgescheept zit met Allen als partner na een beschamende publieke vertoning. Allen en Terry kijken op naar de agenten Danson (Dwayne Johnson) en Manzetti (Samuel L. Jackson) maar wanneer de mogelijkheid zich voordoet voor Allen en Terry om zich te bewijzen loopt het allemaal niet zoals gepland.
de film begon heel sterk en leuk, en heeft leuke acteurs maar naarmate de film verder kwam zakte hij helaas af. Er zater wel vette one-liners tussen wat me afentoe deed lachen maar voorderest werd het op het einde een beetje langdradig. Jammer het had echt een hele toffe film kunnen zijn
6-
wist niet dat er een remake van die film was, thx voor de tip moet ik em ook maaris gaan kijken!!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:45 schreef BRooster het volgende:
The Experiment
Thriller/Drama
[ afbeelding ]
Een medewerker van een verzorgingstehuis wordt ontslagen en besluit uit geldnood mee te doen aan een psychologisch experiment. Samen met nog 25 mannen moet hij 14 dagen verblijven in een gesimuleerde gevangenis. Uiteraard verloopt het experiment niet zo gemakkelijk als aanvankelijk lijkt.
Erg spannende film waarin het duidelijk wordt hoe mensen in korte tijd kunnen doordraaien door macht en onmacht.
Een 6.3 op IMDB, ik geef hem een 7.5.
Ik zeg 3 top films, maar wat vond je er zelf van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |