abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85914973
Grown ups gekeken.

Verhaal over een basketbal team dat op hun 12e(?) de kampioenschap won. Nadat hun coach 30jaar later overleden is komen ze bij elkaar voor de begrafenis en spreken met elkaar af om ergens een weekend met elkaar door te brengen met alle gezinnen.

In de film zitten veel flauwe grappen maar toch kon ik de humor wel inzien van andere delen van de film. Ik had echt wel een idee dat ze een band met elkaar hadden wat in de film naar voren kwam.

Typische feel-good movie. Goed mee vermaakt

IMDB: 5.7
Ik: 7
pi_85915057
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Atreidez het volgende:
Army of Darkness
Wat een belachelijk slechte film eigenlijk, gewoon te triest voor woorden.. Misschien dat dat dan juist de charme moet zijn geweest in een tijd dat effecten echt niet veel beter konden, maar als je dit nu kijkt dan lig je meer in een deuk om de techniek dan om de humor die ze uitbeelden. Het verhaal leek wel interessant, maar de eerder genoemde stoorzenders namen eigenlijk elke vorm van vermaak al weg... Leuk met veel bier en een paar vrienden misschien?
[ afbeelding ]
Je hebt deze film echt op een volledig verkeerde manier gekeken, zonde! Bruce Campbell = :7 8-) B-)

Ik ga nog maar eens overwegen om Splice te kijken dan.
pi_85917042
quote:
Army of Darkness
Wat een belachelijk slechte film eigenlijk, gewoon te triest voor woorden.. Misschien dat dat dan juist de charme moet zijn geweest in een tijd dat effecten echt niet veel beter konden, maar als je dit nu kijkt dan lig je meer in een deuk om de techniek dan om de humor die ze uitbeelden. Het verhaal leek wel interessant, maar de eerder genoemde stoorzenders namen eigenlijk elke vorm van vermaak al weg... Leuk met veel bier en een paar vrienden misschien?
[ afbeelding ]
Dat is een cult-classic man, kan m nog wel 1000 keer kijken en zal dan iedere keer weer lachen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_85924598
The A-Team (2010)
Noodgedwongen Auf Deutsch, wat - met Hans Teeuwen in mijn achterhoofd - best hilarisch was. Verder uiteraard redelijk ridicule film met een paar aardige actiescènes, al wordt er in de finale wel heel veel inlevingsvermogen van de kijker gevraagd.

The Box (2009)
De kortfilm van The Box had ik al weleens gezien, maar dat is bij het zien van deze film geen probleem. De climax van het oorspronkelijke verhaal vindt al vroeg plaats, waarna het verhaal nogal ontspoort. Toch fascineert het verhaal wel en is de aankleding heel sfeervol, waardoor ik de film nooit vervelend vond worden. Misschien dat Richard Kelly met een iets meer orthodoxe wijze een betere film aflevert, al valt het ook wel te bewonderen dat hij gewoon zijn eigen ding doet.

pi_85924915
Prince of Persia: Sands of Time

PoP1 het spel was natuurlijk geweldig, weken, nee maanden gespeeld. Wilde niet meer naar school, niet meer naar muziekles, niet meer naar tennisles, Prince of Persia ging voor alles :P maar de film suckte dik, mooi gemaakt enzo hoor, maar wat een slap Indiana Jones achtig verhaal.

Alleen Tamina maakte nog een deel goed, sodeju.

5,5... echt NET.
pi_85928775
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef JDx het volgende:
Prince of Persia: Sands of Time

PoP1 het spel was natuurlijk geweldig, weken, nee maanden gespeeld. Wilde niet meer naar school, niet meer naar muziekles, niet meer naar tennisles, Prince of Persia ging voor alles :P maar de film suckte dik, mooi gemaakt enzo hoor, maar wat een slap Indiana Jones achtig verhaal.

Alleen Tamina maakte nog een deel goed, sodeju.

5,5... echt NET.
ik vond het een hele gave film juist, dikke 7.5
pi_85928902
The other guys

Verenigde Staten
Actie / Komedie
107 minuten

geregisseerd door Adam McKay
met Mark Wahlberg, Will Ferrell en Michael Keaton

'The Other Guys' volgt detective Allen Gamble (Will Ferell), een forensisch accountant die meer geïnteresseerd is in het papierwerk dan de actie op straat en detective Terry Hoilz (Mark Wahlberg), die opgescheept zit met Allen als partner na een beschamende publieke vertoning. Allen en Terry kijken op naar de agenten Danson (Dwayne Johnson) en Manzetti (Samuel L. Jackson) maar wanneer de mogelijkheid zich voordoet voor Allen en Terry om zich te bewijzen loopt het allemaal niet zoals gepland.

de film begon heel sterk en leuk, en heeft leuke acteurs maar naarmate de film verder kwam zakte hij helaas af. Er zater wel vette one-liners tussen wat me afentoe deed lachen maar voorderest werd het op het einde een beetje langdradig. Jammer het had echt een hele toffe film kunnen zijn
6-
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:44:47 #33
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_85930878
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. Alle acteurs die in Expendables zaten heb ik beter zien acteren wanneer ze alleen een film moesten redden. Het was niet beter dan een gemiddelde actie film en daar had ik eigenlijk wel op gehoopt (en eigenlijk ook verwacht). Helemaal gezien het budget en de cast. De film had geen toffe cheesy one liners of andere memorabele scenes die ik me zal herinneren. Terwijl er genoeg 'kwaliteit' aanwezig was om er een memorabele film van te maken.

Er zijn ook nog wel slechtere actie films dan deze hoor. 12 Rounds van John Cena was zo'n draak van een film. Vergeleken met die was dit een pareltje.
Wat ik bedoel is: de film streeft ook nergens na om beter te zijn dan de gemiddelde actie film. Het is juist een eerbetoon aan die gemiddelde actie film. En hoe doe je dat beter dan er zelf 1 te zijn?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:11:17 #34
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_85932196
Blow-Up
Antonioni`s eerste Engelstalige film speelt zich af in het Londen van de jaren `60 en is ontzettend spannend. Die spanning wordt naarmate de ontknoping dichterbij komt steeds verder opgedreven, om te eindigen in wat je zou kunnen opvatten als een desillusie. Er zit namelijk geen eindconclusie aan, zoals dat bij de moordzaak in L`Avventura ook het geval was.
Ik vond het einde echter ontzettend sterk en is op verschillende manieren op te vatten.
De rol die David Hemmings neer zet is van ongekende klasse. Langzaam maar zeker wordt hij van zelfverzekerde fotograaf en playboy tot een bijna paranoide figuur.
Een van Antonioni`s beste films die ik tot nu van `m heb gezien.

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:21:58 #35
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_85932667
Augustus lijstje:

Augustus
Films
149. Toy Story (John Lasseter, 1995) :: 9.0
150. Juno (Jason Reitman, 2007) :: 8.0
151. Toy Story 2 (Ash Brannon, John Lasseter, Lee Unkrich, 1999) :: 9.3
152. (500) Days of Summer (Marc Webb, 2009) :: 8.0
153. The Hangover (Todd Phillips, 2009) :: 8.5
154. Make Way for Tomorrow (Leo McCarey, 1937) :: 8.0
155. Frankenstein (James Whale, 1931) :: 8.5
156. Enchanted (Kevin Lima, 2007) :: 8.5
157. Deathwatch (Michael J. Bassett, 2002) :: 5.0
158. Wrong Turn (Rob Schmidt, 2003) :: 7.3
159. Forrest Gump (Robert Zemeckis, 1994) :: 10.0
160. His Girl Friday (Howard Hawks, 1940) :: 8.0
161. Transformers (Michael Bay, 2007) :: 7.5
162. Transformers: Revenge of the Fallen (Michael Bay, 2009) :: 6.5
163. The Expendables (Sylvester Stallone, 2010) :: 7.8
164. Chocolat (Lasse Hallström, 2000) :: 6.7
165. Revanche (Götz Spielmann, 2008) :: 8.0
166. Etsuraku (Nagisa Ôshima, 1965) :: 8.3
167. Hakuchû no torima (Nagisa Ôshima, 1966) :: 7.5
168. Nihon shunka-kô (Nagisa Ôshima, 1967) :: 7.8
169. Muri shinjû: Nihon no natsu (Nagisa Ôshima, 1967) :: 5.0
170. Kaette kita yopparai (Nagisa Ôshima, 1968) :: 7.7
171. Biruma no tategoto (Kon Ichikawa, 1956) :: 8.0
172. Shijie (Zhang Ke Jia, 2004) :: 8.8
173. Blowup (Michelangelo Antonioni, 1966) :: 9.0

Statistieken
Totaal 25 films (maandgemiddelde: 20.9) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 24.

Totale speelduur: 2600 min.
Aantal films / series herzien: 9.

Best beoordeeld: Forrest Gump (10.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Deathwatch, Muri shinjû: Nihon no natsu (5.0).

Media-verdeling
1.
9.
14.
1.
pi_85932780
The Incredibles
quote:
Mr. Incredible is een superheld. Althans, dat was hij, tot een lading rechtszaken er voor zorgde dat alle superhelden door de overheid een nieuwe, anonieme identiteit aangemeten kregen. Bob Parr, zoals Mr. Incredible nu heet, leeft met zijn vrouw Helen (de vroegere Elastigirl) en hun drie kinderen (Violet, Dash en Jack Jack) een normaal leventje, dat hem totaal niet bevalt. Als hij opnieuw de kans krijgt om de rol van superheld te spelen, grijpt hij die dan ook met beide handen aan.
Leukste animatie film die ik tot nu toe heb gezien, uiteindelijk is alles uit de stal van Pixar goed te doen maar met deze film zat ik wel wat meer in het verhaal.
Leuke, actievolle film met leuke personages en toch wel een leuk verhaal.
Aanrader!

woensdag 1 september 2010 @ 11:48:12 #37
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_85943134
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef casper019 het volgende:
The other guys

de film begon heel sterk en leuk, en heeft leuke acteurs maar naarmate de film verder kwam zakte hij helaas af. Er zater wel vette one-liners tussen wat me afentoe deed lachen maar voorderest werd het op het einde een beetje langdradig. Jammer het had echt een hele toffe film kunnen zijn
6-
Meteen even binnen gehaald nav jouw stukje. Ben toch wel benieuwd.
pi_85943399
Kon je geen groter plaatje vinden, deze is wel Incredible :P

Vicky Cristina Barcelona
Mooie film zeg O+ Een heleboel klopte er gewoon aan deze film, wat al begon bij de twee mooie actrices die V & C spelen. Nou ben ik zelf totaal geen Woody expert, maar de levensechte conversaties en diepgang zijn geloof ik wel een eigenschap in zijn films, en dat deed me erg veel goed. Mooie beelden verder ook, zelfs als de dames er niet op stonden, maar Barcelona is dan ook een prachtige stad, al vond ik de andere sets er ook allemaal niet voor onderdoen.

Na mijn misser van eergister, om een cultfilm serieus te gaan beoordelen :') , was dit toch een stuk meer bevredigend.
Where facts are few, experts are many.
pi_85944013
VCB O+

Wat geef je voor cijfer, ik wel een 8.
  woensdag 1 september 2010 @ 14:20:45 #40
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_85948821
In the Bedroom (2001, VS, Todd Field)
Prachtige film over hoe mensen omgaan met een dood in de familie en op verschillende manier hun rouwproces belijden.
Tom Wilkinson acteert ontzettend sterk, zoals altijd. Van Sissy Spacek ben ik nooit fan geweest, maar wist me in deze film positief te verrassen. Verder met de uiterst sexy Marisa Tomei.
Alleen het einde,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik een beetje tegenvallen. Dat had een iets te veel "Hollywood" gehalte. Met een ander, realistischer, einde was het cijfer waarschijnlijk net een half punt hoger uitgevallen.
cijfer: 8.5
pi_85949534
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:11 schreef JDx het volgende:
VCB O+

Wat geef je voor cijfer, ik wel een 8.
Ik geef alleen op imdb cijfers, en dat was idd de ingevulde score ;)
pi_85949716
quote:
Army of Darkness
[ afbeelding ]
Man, dat is een fucking cultfilm. Juist hilarisch omdat ze zichzelf totaal niet serieus nemen.

Evil Dead _O_ _O_ _O_ _O_
Evil Dead II _O_ _O_ _O_
Evil dead III _O_ _O_
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_85949869
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef casper019 het volgende:
The other guys

[ afbeelding ]

Verenigde Staten
Actie / Komedie
107 minuten

geregisseerd door Adam McKay
met Mark Wahlberg, Will Ferrell en Michael Keaton

'The Other Guys' volgt detective Allen Gamble (Will Ferell), een forensisch accountant die meer geïnteresseerd is in het papierwerk dan de actie op straat en detective Terry Hoilz (Mark Wahlberg), die opgescheept zit met Allen als partner na een beschamende publieke vertoning. Allen en Terry kijken op naar de agenten Danson (Dwayne Johnson) en Manzetti (Samuel L. Jackson) maar wanneer de mogelijkheid zich voordoet voor Allen en Terry om zich te bewijzen loopt het allemaal niet zoals gepland.

6-
Dat houten pistool is hilarisch :D
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 1 september 2010 @ 14:51:38 #44
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_85949903
Salt

Evelyn Salt (Angelina Jolie) is een CIA-agente, die ervan wordt beschuldigd een Russische spion te zijn die van plan is de president van Rusland te vermoorden. Wanneer ze op de vlucht slaat, komen al haar vaardigheden en haar verleden als geheim-agente goed van pas. Ze moet er echter voor zorgen om haar naam te zuiveren, voordat de machtigste machten ter wereld haar te pakken zullen krijgen en elk spoor van haar bestaan zullen wissen.

Mijn mening:

Vond het een vette film, met veel actie. Heleboel onverwachte twists.
Deze moet je zien. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Koeketrommel op 01-09-2010 15:02:33 ]
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_85951719
The Experiment
Thriller/Drama

Een medewerker van een verzorgingstehuis wordt ontslagen en besluit uit geldnood mee te doen aan een psychologisch experiment. Samen met nog 25 mannen moet hij 14 dagen verblijven in een gesimuleerde gevangenis. Uiteraard verloopt het experiment niet zo gemakkelijk als aanvankelijk lijkt.

Erg spannende film waarin het duidelijk wordt hoe mensen in korte tijd kunnen doordraaien door macht en onmacht.
Een 6.3 op IMDB, ik geef hem een 7.5.
pi_85952091
Oh, remake van de Duitse? Duitse ook gezien toevallig, en welke vond je beter in dat geval? :)
pi_85952864
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:45 schreef BRooster het volgende:
The Experiment
Thriller/Drama
[ afbeelding ]
Een medewerker van een verzorgingstehuis wordt ontslagen en besluit uit geldnood mee te doen aan een psychologisch experiment. Samen met nog 25 mannen moet hij 14 dagen verblijven in een gesimuleerde gevangenis. Uiteraard verloopt het experiment niet zo gemakkelijk als aanvankelijk lijkt.

Erg spannende film waarin het duidelijk wordt hoe mensen in korte tijd kunnen doordraaien door macht en onmacht.
Een 6.3 op IMDB, ik geef hem een 7.5.
wist niet dat er een remake van die film was, thx voor de tip moet ik em ook maaris gaan kijken!!
pi_85953102
quote:
Ik zeg 3 top films, maar wat vond je er zelf van?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_85953153

Shutter Island

http://www.imdb.com/title/tt1130884/

Jonge US Marshal vertrekt naar een afgelegen eiland om hier onderzoek te doen naar een moord.

Grote verassing deze film.
Ik ging volledig onvoorbereid zitten kijken en pas halverwege de film begon ik een beetje
aan de zaken te twijfelen.
Goed verhaal en goeie mindfuck/plottwist aan het einde.
aanradertje
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')