Geen onterechte vraagquote:Op woensdag 1 september 2010 16:27 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik zeg 3 top films, maar wat vond je er zelf van?
Het origineel nooit gezien, dus ik kan ze helaas niet met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef Atreidez het volgende:
Oh, remake van de Duitse? Duitse ook gezien toevallig, en welke vond je beter in dat geval?
Over het algemeen een leuke film met heel erg mooie scenes gezien de natuur. Vond alleen dat er telkens van scene naar scene teveel werd geskipped, soms een dag en soms een paar uur. Dat was wel verwarrend maar Imogen Poots maakt veel goedquote:Groot Brittanië, het jaar 117. Quintus Dias, de enige overlevende van een aanval van een guerilla groepering op zijn familie, trekt samen met Generaal Virilus' legendarische 'Ninth Legion' leger door het land, om een aanval voor te bereiden op de groepering en om hun leider Gorlacon te vernietigen.
Een film voor een luie zondag. Het verhaal is makkelijk te begrijpen en eigenlijk ook vrij voorspelbaar. Het acteerwerk is ook niet wat je noemt van de bovenste plank en het is allemaal vrij cliché desalniettemin heb ik er wel van genoten en Selma Hayek.quote:Vijf goede vrienden en teammaten hebben elkaar sinds hun middelbare school niet meer gezien. Om hun overleden basketbalcoach te herdenken besluiten ze, 35 jaar later tijdens het '4th of July' weekend, allemaal nog eens bij elkaar te komen. Ze ontdekken al snel dat ze allemaal erg veranderd zijn in die 35 jaar.
De grap was volgens mij dat zij inderdaad die spionne was waarvan ze werd beschuldigt. Maar niet meer haar taak wilde volbrengen. Ergens in het verleden werd een klein meisje geswitched met een ander meisje na een familie-ongeluk in Rusland.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:51 schreef Koeketrommel het volgende:
Salt
Evelyn Salt (Angelina Jolie) is een CIA-agente, die ervan wordt beschuldigd een Russische spion te zijn die van plan is de president van Rusland te vermoorden. Wanneer ze op de vlucht slaat, komen al haar vaardigheden en haar verleden als geheim-agente goed van pas. Ze moet er echter voor zorgen om haar naam te zuiveren, voordat de machtigste machten ter wereld haar te pakken zullen krijgen en elk spoor van haar bestaan zullen wissen.
Mijn mening:
Vond het een vette film, met veel actie. Heleboel onverwachte twists.
Deze moet je zien.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanaf het begin zou ik de film een 6.5 tot max 7 als cijfer geven (zo hoog nog door het acteerwerk), maar mede dankzij het einde kan daar gerust een 1 bij opgeteld worden, dus een 7.5 tot 8.0
IMDB: 7.8
(ps: bedankt voor het aanraden, the fountain is volgens mij de volgendeop de lijst)
[ Bericht 0% gewijzigd door xiexiewajijniezie op 01-09-2010 23:18:16 ]
als je hem echt zo tof vind ga ik hem bekijken, de genre bevalt me iig welquote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Road (2009, VS, John Hillcoat)
Één van de beste post-apocalyptische films, die ik gezien heb. I.t.t. de meeste post-apocalyptische films is dit geen vol met actie gevulde film met een held, die de wereld redt. Er wordt zelfs geen verklaring gegeven over wat er precies is gebeurd. Nee, dit is het simpele verhaal van een vader en een zoon die proberen te overleven in een godverlaten wereld. Ze zijn gewoon een man en jongen, die niet wonderbaarlijk moeiteloos alles overleven, maar heel kwetsbaar zijn met hun ene pistool met maar twee kogels. Daardoor is het duidelijk dat het gevaar altijd op de loer ligt, waardoor de film een constante dreiging heeft.
De beelden van het desolate landschappen en steden zijn prachtig gemaakt. De oneindigheid en wanhoop, die ze uitstralen is echt voelbaar.
Daarnaast is de film ook uiterst ontroerend. Meerdere momenten in de film raakten me echt diep.
cijfer: 9
Tof is niet het goede woord. Prachtig en ontroerend vind ik juiste woorden om de film te omschrijven.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:14 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
als je hem echt zo tof vind ga ik hem bekijken, de genre bevalt me iig wel![]()
effe op de lijst gezet
ok, ik zal hem zeker proberen te kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Tof is niet het goede woord. Prachtig en ontroerend vind ik juiste woorden om de film te omschrijven.
En doe jezelf een lol, lees ook het boek (The Road, Cormack McCarthy). IJzersterk,niet weg te leggen zo goed.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:33 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
ok, ik zal hem zeker proberen te kijken. en zet hier dan wat ik ervan vond
bedankt nog
Ik heb deze film vandaag in de bioscoop gekeken en het was vele malen beter dan dat ik had verwacht. Heb hier echt blauw om gelegen. Die uitdrukkingen van Barry doen het hem.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:53 schreef N-E-R-D het volgende:
afbeelding ]
In het begin was het echt verschrikkelijk en totaal niet grappig. Maar hij werd beter en beter en heb toch wel een aantal keer aardig moeten lachen. Uiteindelijk toch wel een geslaagde komedie.
Bedankt voor de tip man, ik vond het een erg fijne film.quote:
zou leuk zijn als ik de tijd had en natuurlijk interesse in lezen (ben eerlijk gezegd niet zo een lezertquote:Op woensdag 1 september 2010 23:45 schreef Karstman het volgende:
[..]
En doe jezelf een lol, lees ook het boek (The Road, Cormack McCarthy). IJzersterk,niet weg te leggen zo goed.
maar is het een beetje aanrader die film of toch maar niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:07 schreef Atreidez het volgende:
The Killer Inside Me
Gisteren deze film aangezet met weer een empty mind. Toen werd ik al redelijk snel flink wakker geschud met een van de meest groffe mishandelingscenes die ik ooit had gezien.. Had ik de filmbeschrijving gelezen had ik het kunnen weten, maar had ik ws. ook gekeken en was ik minder geWTF'd geweest.. Gelukkig zijn het enkele scenes en laat het overgrote deel van de film het verhaal van de psychisch gestoorde hulpsherf (erg goed gespeeld door Casey Affleck, al is hij in emotieloze rollen altijd wel op z'n plek) op een andere manier zien. Niet aan te raden voor mensen die niet tegen zinloos overdreven geweld kunnen maar ook geen hele slechte film, al zal ik m niet snel nog eens opzetten...
[ afbeelding ]
Ligt er maar net wat voor persoon je bent, wat je bui is en hoe de wind staat. Ik ben eigenlijk geneigd deze film aan niemand aan te raden.. Denk dat de gemiddelde hollywood kijker ook snel verveeld is door sommige trage stukken en vage gesprekken.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef casper019 het volgende:
maar is het een beetje aanrader die film of toch maar niet?
oe het is dus geen spannende film??quote:Op donderdag 2 september 2010 12:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ligt er maar net wat voor persoon je bent, wat je bui is en hoe de wind staat. Ik ben eigenlijk geneigd deze film aan niemand aan te raden.. Denk dat de gemiddelde hollywood kijker ook snel verveeld is door sommige trage stukken en vage gesprekken.
Vraag me af of ik deze nou wel of niet heb gezien...quote:Op donderdag 2 september 2010 14:16 schreef planethugo het volgende:
London
[ afbeelding ]
naar aanleiding van een post in dit topic de film binnengehaald. Hoewel hij lekker wegkijkt waren de gesprekken iets te lang en gebeurde er ook vrij weinig. De acteerprestaties waren wel goed. Vooral Statham keek erg 'strak' uit de ogen na snuiven van tig lijnen coke. Het einde kon me ook totaal niet bekoren. 6.2/ 10
film speelt zich 3kwart van de tijd af in (luxe) badkamer en Statham en Evans zijn constant coke het snuiven op Evans'ex afscheidsfeestjequote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vraag me af of ik deze nou wel of niet heb gezien...
Voor de zekerheid maar even op zoek dit weekend.
ik ga em nu kiken ben benieuwd!!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:45 schreef BRooster het volgende:
The Experiment
Thriller/Drama
[ afbeelding ]
Een medewerker van een verzorgingstehuis wordt ontslagen en besluit uit geldnood mee te doen aan een psychologisch experiment. Samen met nog 25 mannen moet hij 14 dagen verblijven in een gesimuleerde gevangenis. Uiteraard verloopt het experiment niet zo gemakkelijk als aanvankelijk lijkt.
Erg spannende film waarin het duidelijk wordt hoe mensen in korte tijd kunnen doordraaien door macht en onmacht.
Een 6.3 op IMDB, ik geef hem een 7.5.
Misschien ooit comedy-serie "everybody hates Chris" gezien? dat is waar ik op het moment het snelst op kan komen, want daarin speelt hij namelijk de vader van "chris rock" die over zijn leven vertelt. Het is btw een zeer vermakelijke seriequote:Op donderdag 2 september 2010 14:47 schreef Karina het volgende:
The Expendables
Actie
Terry Crews en Steve Austin ken ik trouwens niet (de laatste naam alleen wel, maar dan van de Man van Zes Miljoen).
Damon in "Friday After Next"quote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef JDx het volgende:
Terry Crews, Terry Crews... er is maar 1 manier om hem te beschrijven:![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, dat komt me wel bekend voor inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:53 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Misschien ooit comedy-serie "everybody hates Chris" gezien? dat is waar ik op het moment het snelst op kan komen, want daarin speelt hij namelijk de vader van "chris rock" die over zijn leven vertelt. Het is btw een zeer vermakelijke serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |