Naah, ik vind een 8,0 echt te veel hoor. Best een leuke film hoor, daar niet van, maar ten eerste is het een exacte remake zonder ook maar iets aan het verhaal te veranderen, en ten tweede kloppen er gewoon te veel dingen niet. Ik zou 'm een 7,3 geven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Spannende actiefilm.
Erg sterk acteerwerk vooral van Denzel Washington, maar ook Travolta doet het heel redelijk.
Dikke 8.0 (IMDB: 6.5).
Ik wist niet dat het een remake was, ik hoorde de titel gisteren pas voor de 2e keer (heb 'm vorig jaar misschien al eens voorbij horen komen, maar verder niet).quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Naah, ik vind een 8,0 echt te veel hoor. Best een leuke film hoor, daar niet van, maar ten eerste is het een exacte remake zonder ook maar iets aan het verhaal te veranderen, en ten tweede kloppen er gewoon te veel dingen niet. Ik zou 'm een 7,3 geven.
Naar aanleiding van jouw positieve post heb ik de film ook gekeken.quote:Op zondag 5 september 2010 17:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Goddomme, wat een ijzersterke film.![]()
Origineel, meeslepend verhaal dat boeit van begin tot eind, erg sterk acteerwerk, en een zeer verrassend einde.
Deze krijgt van mij een dik verdiende 9.0 (IMDB: 7.4).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:07 schreef Burrito het volgende:
[..]
Naar aanleiding van jouw positieve post heb ik de film ook gekeken.
Wat een kut film!Dat ik na een tijd ook, het bleef maar op die manier door gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een beetje spannende film? of echt een trage film?quote:Op maandag 6 september 2010 22:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder verhaal. Op zich een heerlijk rustig voortkabbelende film, een vrij laag tempo, maar hij blijft wel continu boeien. Het acteerwerk van Casey Affleck is echt geweldig, hij is perfect als 'de wolf in schaapskleren'. Op gegeven moment begon ik zijn karakter ook nog wel een beetje te begrijpen, omdat je ook nog wat informatie over zijn verleden krijgt. Ik vond 'm al met al erg sterk en vind 'm zeker een 8 waard.
dan heb je kick-ass zeker nog niet gezienquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:43 schreef Svubeqak het volgende:
Iron Man 2 gisteravond gezien.
Super vette film. Voor mij de tofste film voor dit jaar.
ik heb inception nog niet gezien
Nee, dan is dit niets voor jou.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:50 schreef casper019 het volgende:
[..]
Is het een beetje spannende film? of echt een trage film?
ik hou van spanning.. niet van trage films
Er staat dat het voor mij de tofste film van het jaar is, ik heb Kick Ass gezien maar Iron Man is voor mij toch beter.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:51 schreef casper019 het volgende:
[..]
dan heb je kick-ass zeker nog niet gezien?
nee youd ont mess with the zohan is juist geweldig!!!! dikke 8 rete gave film datquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef Falco het volgende:
You Don't Mess With The Zohan
Bôh, weer een dertien-in-een-dozijn-comedy, waar nauwelijks mee te lachen is. Adam Sandler als Israëlitische vechtjas annex kapper plus zijn accent zijn nog niet eens de grootste irritatiebron. Dat kan ik nog wel verteren, vreemd genoeg. Het zijn de grappen, die echt te flauw en te gemakkelijk zijn.
Het enige aardige nog was de combinatie tussen de humor (in ieder geval de poging daartoe) en het superheld-zijn van de hoofdpersoon. Daar kan in filmland nog wel meer mee gedaan worden. Echter vrees ik dat men nog lang niet uitgekeken is op deze simpele vunzigheidshumor en dat de onophoudelijke bagger van dit soort films nog lang niet gestopt is. Jammer. Cijfer: 5
Brute Force
Mooie gevangenisfilm die later vele films in hetzelfde genre geïnspireerd moet hebben. Het bevat de bekende elementen zoals de tirannieke cipier (Hume Cronyn), prima flashbacks van de gevangenen en natuurlijk een ontsnapping onder leiding van Burt Lancaster. Dat laatste is overigens het hoogtepunt van de film. Heel mooi in beeld gebracht en bovendien spannend! Cijfer: 7,5
Ik heb em vandaag ook in de sneak gezien. Maar ik vond het juist een geweldige film in z'n genre. Het acteerwerk is misschien niet van een hoog niveau, maar dit is zo'n typische Robert Rodriguez film. Alles is weer in hetzelfde straatje als From Dusk Till Dawn, Desperados, Planet Terror. Zelfs dezelfde acteurs spelen weer mee. Als ik eerlijk moet zeggen een van z'n betere van dit soort. Niet teveel bij nadenken, gewoon rauwe over the top actie met aardig wat rondvliegende ledematen/organen/hoofden en een overvloed aan bloed. Lindsey Lohan die een toepasselijk rol had als crackhoertje met Daddy-issues een overmaat aan drank/drugsmisbruik ze kon het zelf gewoon zijn..quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef N-E-R-D het volgende:
Slecht acteerwerk vond ik, zo slecht dat het wel bewust zo gedaan moet zijn denk ik en het geeft ook wel een extra komische noot. Ik bedoel, Steven Seagal deed niet onder van de rest. Maar oh zulke heerlijke en vermakelijke actie misschien wat rommelig en, vind ik, te weinig slash actie maar zeker wel het kijken waard. Beter dan The Expendables? Ik weet het niet, misschien wel, daarvoor moet ik ze allebei nog een keertje zien denk ik.
Feet uppercut!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:54 schreef Falco het volgende:
You Don't Mess With The Zohan
Bôh, weer een dertien-in-een-dozijn-comedy, waar nauwelijks mee te lachen is. Adam Sandler als Israëlitische vechtjas annex kapper plus zijn accent zijn nog niet eens de grootste irritatiebron. Dat kan ik nog wel verteren, vreemd genoeg. Het zijn de grappen, die echt te flauw en te gemakkelijk zijn.
Het enige aardige nog was de combinatie tussen de humor (in ieder geval de poging daartoe) en het superheld-zijn van de hoofdpersoon. Daar kan in filmland nog wel meer mee gedaan worden. Echter vrees ik dat men nog lang niet uitgekeken is op deze simpele vunzigheidshumor en dat de onophoudelijke bagger van dit soort films nog lang niet gestopt is. Jammer. Cijfer: 5
Ik vond hem ook geweldig hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb em vandaag ook in de sneak gezien. Maar ik vond het juist een geweldige film in z'n genre. Het acteerwerk is misschien niet van een hoog niveau, maar dit is zo'n typische Robert Rodriguez film. Alles is weer in hetzelfde straatje als From Dusk Till Dawn, Desperados, Planet Terror. Zelfs dezelfde acteurs spelen weer mee. Als ik eerlijk moet zeggen een van z'n betere van dit soort. Niet teveel bij nadenken, gewoon rauwe over the top actie met aardig wat rondvliegende ledematen/organen/hoofden en een overvloed aan bloed. Lindsey Lohan die een toepasselijk rol had als crackhoertje met Daddy-issues een overmaat aan drank/drugsmisbruik ze kon het zelf gewoon zijn..en tevens een nippleslip te zien..
Jessica Alba was er echt alleen maar voor de schermopvulling, mooie meid wel, maar je kan haar weglaten in heel de film en je zou er nog niks van missen..
Ach ja, je moet er niet voor de inhoud heen gaan, maar hij is zeker wel vermakelijk...
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8.5.![]()
Hehe, ik hou ook echt van Zohan. Juist vanwege die flauwe kutgrappen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:45 schreef resque het volgende:
Feet uppercut!
smell it, smell it, smell it, NOW TAKE ITtoch meesterlijk?? ik vind het zeker een 7,5/10 waard
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |