waar heb je em gezien? lijkt mij wel een gave filmquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht acteerwerk vond ik, zo slecht dat het wel bewust zo gedaan moet zijn denk ik en het geeft ook wel een extra komische noot. Ik bedoel, Steven Seagal deed niet onder van de rest. Maar oh zulke heerlijke en vermakelijke actie misschien wat rommelig en, vind ik, te weinig slash actie maar zeker wel het kijken waard. Beter dan The Expendables? Ik weet het niet, misschien wel, daarvoor moet ik ze allebei nog een keertje zien denk ik.
Voorpremiere in Pathe de Kuipquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef casper019 het volgende:
[..]
waar heb je em gezien? lijkt mij wel een gave film
Denk dat dat ook een beetje het sfeertje is wat Rodriguez wilt creëren, gezien zijn andere films.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht acteerwerk vond ik, zo slecht dat het wel bewust zo gedaan moet zijn denk ik en het geeft ook wel een extra komische noot. Ik bedoel, Steven Seagal deed niet onder van de rest. Maar oh zulke heerlijke en vermakelijke actie misschien wat rommelig en, vind ik, te weinig slash actie maar zeker wel het kijken waard. Beter dan The Expendables? Ik weet het niet, misschien wel, daarvoor moet ik ze allebei nog een keertje zien denk ik.
Eindelijk meer mensen die het eens zijn, 't is gewoon totale shit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef Svubeqak het volgende:
The Expendables net gezien.
Wat een cast, maar wat een flut film.
4.0
Ik snap niet dat ze er niet meer uit halen, met deze cast kan je de grootste actie film ooit maken. En dan maken ze liefdesfilm.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Eindelijk meer mensen die het eens zijn, 't is gewoon totale shit.
heb iron man 2 in bios gezien... was niet heel spannend eigenlijk... 4/10quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:07 schreef Tim86 het volgende:
Iron Man 2 dvdrip staat overal online..hoop verschillende release groups ook.
Verwachtte je een 10 en was het een 8 of verwachtte je een 7 en was het een 5?quote:Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef summer2bird het volgende:
The last airbender 2010. Ik had er meer van verwacht.
oh ja, ik verwachtte een 8 en het was een 5.quote:Op zondag 5 september 2010 15:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Verwachtte je een 10 en was het een 8 of verwachtte je een 7 en was het een 5?
Goddomme, wat een ijzersterke film.quote:In Washington D. C. komt Rachel Armstrong (Kate Beckinsale), een vrouwelijke verslaggeefster in de problemen nadat zij de ware identiteit van een CIA agent openbaar heeft gemaakt. Er staat haar een celstraf te wachten omdat ze haar bron blijft beschermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |