abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86063249
Ik wacht denk ik toch op een HD release..
pi_86063399
Eastbound & Down

Door gebrek aan leuke komedie's deze serie (6 afleveringen á 25 minuten) gekeken en dit is eigenlijk een Will Ferell film maar dan in serievorm en leuker. Kenny Powers (Danny McBride) is een uitgerangeerde honkballer/pitcher en leeft nog alsof ie de beste van de wereld is. Als ie terugkomt in zijn geboortedorp neemt ie een baan als gymleraar aan om ondertussen aan zijn comeback te werken.
9 / 10 (voor een komedieserie)
  zaterdag 4 september 2010 @ 16:49:30 #128
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_86063846

Slecht acteerwerk vond ik, zo slecht dat het wel bewust zo gedaan moet zijn denk ik en het geeft ook wel een extra komische noot. Ik bedoel, Steven Seagal deed niet onder van de rest. Maar oh zulke heerlijke en vermakelijke actie misschien wat rommelig en, vind ik, te weinig slash actie maar zeker wel het kijken waard. Beter dan The Expendables? Ik weet het niet, misschien wel, daarvoor moet ik ze allebei nog een keertje zien denk ik.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_86064986
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]

Slecht acteerwerk vond ik, zo slecht dat het wel bewust zo gedaan moet zijn denk ik en het geeft ook wel een extra komische noot. Ik bedoel, Steven Seagal deed niet onder van de rest. Maar oh zulke heerlijke en vermakelijke actie misschien wat rommelig en, vind ik, te weinig slash actie maar zeker wel het kijken waard. Beter dan The Expendables? Ik weet het niet, misschien wel, daarvoor moet ik ze allebei nog een keertje zien denk ik.
waar heb je em gezien? lijkt mij wel een gave film
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:42:34 #130
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_86065184
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef casper019 het volgende:

[..]

waar heb je em gezien? lijkt mij wel een gave film
Voorpremiere in Pathe de Kuip :)
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_86066028
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef N-E-R-D het volgende:
[ afbeelding ]

Denk dat dat ook een beetje het sfeertje is wat Rodriguez wilt creëren, gezien zijn andere films. :)
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:13:49 #132
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_86071003
221. The Squid and the Whale (Noah Baumbach, 2005) :: 7.7
Aan de ene kant is het zo dat we het verhaal van de ontwrichte familie met dank aan een scheiding wel kennen, maar de karakters in de hoofdrollen zijn wel ‘echte’ mensen, mede met dank aan de acteurs: ondanks dat je ze op momenten haat, voel je ergens toch enige sympathie. Het beeld dat geschetst wordt door de regisseur komt daardoor waarheidsgetrouw over, mede door het ouderwetse en fletse kleurgebruik. De lengte van de film en het redelijk plotse einde zijn smetjes op de film, want het is eigenlijk net zoals Al Pacino het ooit zei: ‘Just when I thought I was out, they pull me back in’. Maar dan precies omgekeerd.

222. Garden State (Zach Braff, 2004) :: 8.0
Hoewel de film qua originaliteit geen uitschieter is, is de uitvoer dat absoluut wel. Zaff zet een goede rol neer als acteur, maar wordt zonder meer overtroffen door de uitblinkende Portman. De rest van de cast zet overigens ook prima geloofwaardige karakters neer. De intieme regie van Zaff steelt absoluut de show, net als bijvoorbeeld de soundtrack en de (subtiele) humor. Een heerlijke film om te kijken op een grauwe herfstdag, die echter wel voor een net wat te makkelijk cliché-einde kiest.
pi_86071805
The Expendables net gezien.

Wat een cast, maar wat een flut film.

4.0
pi_86071967
Gran Torino
Disgruntled Korean War vet Walt Kowalski sets out to reform his neighbor, a young Hmong teenager, who tried to steal Kowalski's prized possession: his 1972 Gran Torino.

IJzersterke film met en van Clint Eastwood. De serieuze thema's gaan gepaard met humor wat het geheel extra sterk maakt.

IMDb: 8,4
Mijn cijfer: 8,8
pi_86073000
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:41 schreef Svubeqak het volgende:
The Expendables net gezien.

Wat een cast, maar wat een flut film.

4.0
Eindelijk meer mensen die het eens zijn, 't is gewoon totale shit.
pi_86073632
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:17 schreef JDx het volgende:

[..]

Eindelijk meer mensen die het eens zijn, 't is gewoon totale shit.
Ik snap niet dat ze er niet meer uit halen, met deze cast kan je de grootste actie film ooit maken. En dan maken ze liefdesfilm. :')
pi_86074254
Letters to juliet

Verenigde Staten
Drama / Romantiek
105 minuten

geregisseerd door Gary Winick
met Amanda Seyfried, Gael García Bernal en Vanessa Redgrave

Een jonge Amerikaanse vrouw (Amanda Seyfried) gaat op vakantie naar het prachtige Verona in Italië. Daar vindt ze een ''Letter to Juliet'', een onbeantwoorde brief aan een onbeantwoorde liefde. Hierdoor begint ze een zoektocht naar de geliefden uit de brief...

wel een heel erg zoete, en best voorspelbare film. Maar toch erg leuk en gezellig gedaan. Mooie omgevingen muziek en het kijkt gewoon erg lekker weg.
6.5
  zaterdag 4 september 2010 @ 23:00:38 #138
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_86074367
Gisteren gezien,

Uit het genre goede wraakfilms.. :)
Niets mis met een meisje dat wraak neemt op de mannen die haar hebben vernederd.. :9
+ een geweldige soundtrack.. :)

7.5

[ Bericht 3% gewijzigd door Tism op 04-09-2010 23:40:23 ]
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zaterdag 4 september 2010 @ 23:14:39 #139
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_86074792
PS I Love You

Triest begin, stukje wederopbouw en natuurlijk het verwachte feelgood einde. Een film die voldoet aan de verwachtingen met prima rollen van Swank en Butler, die de film op belangrijke wijze vormgeven. Met mindere acteurs wordt het denk ik al gauw een scenario waarbij je wegzapt uit verveling. Nu zijn de twee uur echter prima uit te zitten, al is de koek daarna wel echt op.

IMDb: 6,9
Mijn cijfer: 7,3
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 4 september 2010 @ 23:37:38 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86075556
Met Andere Normen (MAN)

Deze film vond ik heel erg tegenvallen, het was te gekunsteld.
Het verhaal is opzich best leuk, het acteerwerk viel erg tegen en de pogingen om artistiek te zijn lagen er te dik op.

Mijn cijfer: 4
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † zondag 5 september 2010 @ 00:45:38 #141
264940 8108139dpths
pi_86077761

De trailer maakte me erg nieuwsgierig. Ik heb 'm net zitten kijken, maar de film viel me persoonlijk een beetje tegen. Slecht is 'ie zeker niet, maar ik had er gewoon wat meer van verwacht. Er had meer uitgehaald kunnen worden. Een 6.5 will do. (IMDB: 7.0)
pi_86079647
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:07 schreef Tim86 het volgende:
Iron Man 2 dvdrip staat overal online..hoop verschillende release groups ook.
heb iron man 2 in bios gezien... was niet heel spannend eigenlijk... 4/10
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 10:51:45 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_86082977
Gisteravond in de open lucht gezien in het kader van het Africa in the Picture Film Festival:
Soul Power

Documentaire over een soulconcert, gehouden in Kinshasa, Zaire in 1974 rondom de bokswedstrijd van Mohammed Ali tegen George Foreman.

Je ziet stukken van de voorbereiding, gesprekken Mohammed Ali en uiteraard stukken van het concert, waaraan onder andere mededen: James Brown, Miriam Makeba, The Spinners en Bill Withers.

Leuk, goede muziek, alleen had ik wel iets meer muziek verwacht eigenlijk. Wat me wel opviel is dat Mohammed Ali best wel humor had. Vreemd wel dat je George Foreman helemaal niet zag, die wilde zeker niet. Verder natuurlijk veel gepraat over de liberalisering van de zwarten in Amerika (ook door Ali). Vooral in die tijd (jaren zeventig) werden de zwarten in Amerika nog heel slecht behandeld. In Zaire leek dat al een stuk beter te gaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 5 september 2010 @ 10:56:00 #144
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_86083045
Gister een stukje van Poughkeepsie tapes gezien en erna Srpski film.
Zieke shit, die laatste.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_86083394
From Paris With Love

Wat een vette film! John Travolta speelt zijn rol super goed en ziet er ook nog eens bad-ass uit! :D
Heb echt genoten van deze lekker ouderwetse actiefilm.

The Other Guys

Is al besproken. Hij begon inderdaad erg goed, maar kakte halverwege echt compleet in. Ik werd ook helemaal gek van Mark Wahlberg (rechts op poster) die de complete film bij het minste of geringste loopt te schreeuwen. Als ze met de hoofdrolspelers in het begin, Samual L. Jackson en Dwayne Johnson, deze film hadden gevuld was het een pareltje geweest.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_86084470
Na de eerder mishap met The Fog, nu wel The Mist gezien.

Goeie adaptatie van het verhaal van Stephen King. Op zich goed geacteerd maar ik vond de hoofdrol slecht gecast. Ik had na 2 minuten al een hekel aan die kerel met z'n nietszeggende uitstraling. Wat aan de lange kant maar gelukkig spannende genoeg en met genoeg lekker beestjes. Het einde was eigenlijk wat voorspelbaar maar wel typisch King, hoewel hij het niet zelf zo geschreven had.

Een 7-
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_86087860
The last airbender 2010. Ik had er meer van verwacht. :{
Twiddel
pi_86090778
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:58 schreef summer2bird het volgende:
The last airbender 2010. Ik had er meer van verwacht. :{
Verwachtte je een 10 en was het een 8 of verwachtte je een 7 en was het een 5?
pi_86091882
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:39 schreef JDx het volgende:

[..]

Verwachtte je een 10 en was het een 8 of verwachtte je een 7 en was het een 5?
oh ja, ik verwachtte een 8 en het was een 5.
Slecht geacteerd, te weinig humor.
Twiddel
  † In Memoriam † zondag 5 september 2010 @ 17:21:44 #150
264940 8108139dpths
pi_86093769

quote:
In Washington D. C. komt Rachel Armstrong (Kate Beckinsale), een vrouwelijke verslaggeefster in de problemen nadat zij de ware identiteit van een CIA agent openbaar heeft gemaakt. Er staat haar een celstraf te wachten omdat ze haar bron blijft beschermen.
Goddomme, wat een ijzersterke film. _O_
Origineel, meeslepend verhaal dat boeit van begin tot eind, erg sterk acteerwerk, en een zeer verrassend einde.
Deze krijgt van mij een dik verdiende 9.0 (IMDB: 7.4).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')