Gezien in de bios, kijkt gewoon lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 17:46 schreef ElmoFan het volgende:
Die Hard 4.0, voor de zoveelste keer. Is gewoon en vette film
[ afbeelding ]
Dat is dan een tijdje geleden of niet?quote:Op zondag 5 september 2010 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gezien in de bios, kijkt gewoon lekker
quote:Op zondag 5 september 2010 19:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat is dan een tijdje geleden of niet?Ze schijnen ook bezig te gaan met een Die Hard 5.0
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval absoluut niet serieus bedoeld. Je zou de film misschien ook nog kunnen kwalificeren als media-satire.
De scene die ik bedoel is:Ook mooi hoe ze af en toe hun stuur allemaal scheef hebben staan terwijl ze recht vooruit gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ohja... Charlie Sheen die zegt dat ie miss ooit z'n eigen sitcom heeft... geniaal. Grappig ook dat de zanger van the Red Hot Chili Peppers mee speelt.
Film net ook gezien, ik las je stukje toen ik in de bus zat vanmiddag.quote:Op zondag 5 september 2010 17:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Goddomme, wat een ijzersterke film.![]()
Origineel, meeslepend verhaal dat boeit van begin tot eind, erg sterk acteerwerk, en een zeer verrassend einde.
Deze krijgt van mij een dik verdiende 9.0 (IMDB: 7.4).
Die is vrijdag op tvquote:Op zondag 5 september 2010 17:46 schreef ElmoFan het volgende:
Die Hard 4.0, voor de zoveelste keer. Is gewoon en vette film
[ afbeelding ]
Probeer http://www.icheckmovies.com/ eens. Zit er zelf niet op dus weet niet of het ook echt wat is.quote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef JDx het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd wat Casper019, Karina, Koekemonster, Tim86 en 8XXXdpths van de film Suck vinden, met 2 van deze mensen ben ik het namelijk bijna altijd eens, 2 vrijwel nooit en 1 ben ik nog niet helemaal over uit
Ps... zit al tijdje met een idee in mn hoofd om een site te maken dat je een match kan maken met iemand die dezelfde smaak heeft als jij en dan aanraders van diegene kan zien. Ik had namelijk altijd iemand bij de videotheek vroeger die exact dezelfde smaak had en iemand met de tegenovergestelde smaak van mij. Was altijd makkelijk films kiezen. Misschien bestaat het al, maar ik heb t nog nooit ergens gezien.
Criticker: http://www.criticker.com/quote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef JDx het volgende:
Ps... zit al tijdje met een idee in mn hoofd om een site te maken dat je een match kan maken met iemand die dezelfde smaak heeft als jij en dan aanraders van diegene kan zien. Ik had namelijk altijd iemand bij de videotheek vroeger die exact dezelfde smaak had en iemand met de tegenovergestelde smaak van mij. Was altijd makkelijk films kiezen. Misschien bestaat het al, maar ik heb t nog nooit ergens gezien.
ik vond em ERG tegenvallen, t was een goeie film maar had er meer van verwachtquote:Op zondag 5 september 2010 23:35 schreef Wootism het volgende:
The Ghost Writer
[ afbeelding ]
Net gekeken! Serieus... WAT EEN VETTE FILM! Hij heeft me echt geboeid van begin tot eind! In lange tijd niet meer zo'n kwaliteitsfilm gezien!
Ik vond het een goede film, maar hij sleepte zich wat te lang voort. En als de (losse) verhaallijnen wat absurdistisch worden, vind ik het moeilijk om de aandacht er bij te houden na twee uur. Zeker als het weer nieuwe personages zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 11:06 schreef vinnypassy het volgende:
Amores Perros maar zo'n laag cijfer joh... Wat vond je niet goed aan de film?
Weet ik, ik ga hem dan wel weer kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar het was soort van beetje jammer.
Begon als een 8, maar ik geef hem een 6,5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |