abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86094433
Die Hard 4.0, voor de zoveelste keer. Is gewoon en vette film

zondag 5 september 2010 @ 18:53:10 #152
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86096282
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:46 schreef ElmoFan het volgende:

[ afbeelding ]
Gezien in de bios, kijkt gewoon lekker :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_86097184
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:53 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Gezien in de bios, kijkt gewoon lekker :)
Dat is dan een tijdje geleden of niet? :') Ze schijnen ook bezig te gaan met een Die Hard 5.0 *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2010 19:22:36 ]
pi_86097445
SUCK

Geniale film en niet zo dom als ie eruit ziet op het plaatje, ik ben geen fan van vampier films, helemaal niet zelfs, maar bij gebrek aan leuke HD releases deze op de gok maar gaan kijken. En damn, wat een leuke film, het is geen domme comedy zoals je misschien denkt, maar echt een serieuze comedy! Ik kan hem gewoon niet echt beschrijven.

Onverwachts fun gewoon!

Oh en Hugo, wat een mannetje haha, en die vrouw, damn wat is zij nice!

7,5!

Ook leuk dat Moby en Iggy Pop in de film spelen en ik kon hem niet beschrijven, maar vond een leuke beschrijving op IMDB: "Rock 'n roll vampire musical comedy road movie".

[ Bericht 9% gewijzigd door JDx op 05-09-2010 19:39:18 ]
  zondag 5 september 2010 @ 21:26:32 #155
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_86103401
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:22 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Dat is dan een tijdje geleden of niet? :') Ze schijnen ook bezig te gaan met een Die Hard 5.0 *O*
:Y 2007 ofzo..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_86105477
The Chase

Naar aanleiding van een bericht in dit topic gekeken, echt wel een leuke film, ik krijg bij die jaren 90 films echt zo'n easy life gevoel, toen was alles nog positief en chill... misschien ook wel omdat ik rond die tijd in de brugklas zat en alles nog leuk en spannend was.

Kon je je nog vermaken op een feestje met een film en een glas sinas.

Jullie hadden het over een mooie scene, hij was fijn, alleen vind ik het begin en de eindscene van True Romance toch mooier. Ook uit die tijd trouwens.

Dikke 7,5!

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef bascross het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval absoluut niet serieus bedoeld. Je zou de film misschien ook nog kunnen kwalificeren als media-satire.

De scene die ik bedoel is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook mooi hoe ze af en toe hun stuur allemaal scheef hebben staan terwijl ze recht vooruit gaan :P

En ohja... Charlie Sheen die zegt dat ie miss ooit z'n eigen sitcom heeft... geniaal. Grappig ook dat de zanger van the Red Hot Chili Peppers mee speelt.
pi_86105755
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Goddomme, wat een ijzersterke film. _O_
Origineel, meeslepend verhaal dat boeit van begin tot eind, erg sterk acteerwerk, en een zeer verrassend einde.
Deze krijgt van mij een dik verdiende 9.0 (IMDB: 7.4).
Film net ook gezien, ik las je stukje toen ik in de bus zat vanmiddag.

Ik deel die mening niet echt met je, voor mij zat er te weinig spanning in..
pi_86107394
Net Black Death gekeken

Verenigd Koninkrijk / Duitsland
Avontuur / Drama
102 minuten

geregisseerd door Christopher Smith
met Eddie Redmayne, Sean Bean en Carice van Houten

Het Middeleeuwse Engeland wordt geteisterd door de pest. Lijken liggen bij honderden verspreid en het land is ondergedompeld in chaos. De Kerk verliest zijn greep op de bevolking, bij wie de angst overheerst. Alle hoop is gevestigd op een dorp dat vooralsnog gespaard lijkt te blijven voor de ziekte. Het ligt veraf gelegen, omringd door moeras. Er wordt gefluisterd dat het dorp geleid wordt door een tovenares. Deze Langiva (Carice van Houten) zou doden weer tot leven kunnen wekken. De gevreesde ridder Ulrich (Sean Bean) krijgt van de Kerk de opdracht deze geruchten te onderzoeken. Als gids neemt hij de jonge monnik Osmund (Eddie Redmayne) mee, die hem en zijn bende huurlingen als gezant van God veilig door het moerasland naar het dorp moet leiden. De reis is hachelijk en vol gevaren, maar pas in het dorp zelf stuiten ze op de ultieme gruwel.

Vette film! goed verhaal met geweldige plotwendingen

Ik geef 7.5/10
IMDB 6.7/10
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_86109178
Ik ben trouwens erg benieuwd wat Casper019, Karina, Koekemonster, Tim86 en 8XXXdpths van de film Suck vinden, met 2 van deze mensen ben ik het namelijk bijna altijd eens, 2 vrijwel nooit en 1 ben ik nog niet helemaal over uit :P

Ps... zit al tijdje met een idee in mn hoofd om een site te maken dat je een match kan maken met iemand die dezelfde smaak heeft als jij en dan aanraders van diegene kan zien. Ik had namelijk altijd iemand bij de videotheek vroeger die exact dezelfde smaak had en iemand met de tegenovergestelde smaak van mij. Was altijd makkelijk films kiezen. Misschien bestaat het al, maar ik heb t nog nooit ergens gezien.

[ Bericht 3% gewijzigd door JDx op 05-09-2010 23:10:50 ]
pi_86110012
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:46 schreef ElmoFan het volgende:

[ afbeelding ]
Die is vrijdag op tv ;)
  zondag 5 september 2010 @ 23:27:45 #161
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_86110654
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef JDx het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd wat Casper019, Karina, Koekemonster, Tim86 en 8XXXdpths van de film Suck vinden, met 2 van deze mensen ben ik het namelijk bijna altijd eens, 2 vrijwel nooit en 1 ben ik nog niet helemaal over uit :P

Ps... zit al tijdje met een idee in mn hoofd om een site te maken dat je een match kan maken met iemand die dezelfde smaak heeft als jij en dan aanraders van diegene kan zien. Ik had namelijk altijd iemand bij de videotheek vroeger die exact dezelfde smaak had en iemand met de tegenovergestelde smaak van mij. Was altijd makkelijk films kiezen. Misschien bestaat het al, maar ik heb t nog nooit ergens gezien.
Probeer http://www.icheckmovies.com/ eens. Zit er zelf niet op dus weet niet of het ook echt wat is.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 23:30:35 #162
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_86110766
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef JDx het volgende:

Criticker: http://www.criticker.com/

En wellicht Filmaster: http://filmaster.com/
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_86110931
The Ghost Writer

Net gekeken! Serieus... WAT EEN VETTE FILM! Hij heeft me echt geboeid van begin tot eind! In lange tijd niet meer zo'n kwaliteitsfilm gezien! ^O^
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_86116462
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:35 schreef Wootism het volgende:
The Ghost Writer
[ afbeelding ]

Net gekeken! Serieus... WAT EEN VETTE FILM! Hij heeft me echt geboeid van begin tot eind! In lange tijd niet meer zo'n kwaliteitsfilm gezien! ^O^
ik vond em ERG tegenvallen, t was een goeie film maar had er meer van verwacht
hij was een beetje traag
  maandag 6 september 2010 @ 10:32:43 #165
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86118676
Geen hele goede filmmaand, maar het was dan ook augustus.

Augustus
Films
47. The Butterfly Effect (Eric Bress, J. Mackye Gruber, 2004) :: 6.0
48. Ran (Akira Kurosawa, 1985) :: 7.5
49. Witness for the Prosecution (Billy Wilder, 1957) :: 7.8
50. Inception (Christopher Nolan, 2010) :: 7.0
51. Who's Afraid of Virginia Woolf? (Mike Nichols, 1966) :: 7.0
52. Amores perros (Alejandro González Iñárritu, 2000) :: 7.2
53. El secreto de sus ojos (Juan José Campanella, 2009) :: 8.0

Statistieken
Totaal 7 films (maandgemiddelde: 6.6) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 7.

Totale speelduur: 945 min.
Aantal films / series herzien: 0.

Best beoordeeld: El secreto de sus ojos (8.0, 8ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Butterfly Effect (6.0).

Media-verdeling
2.
5.
Overal verstand van.
  maandag 6 september 2010 @ 11:06:49 #166
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_86119610
Amores Perros maar zo'n laag cijfer joh... Wat vond je niet goed aan de film?
  maandag 6 september 2010 @ 11:21:51 #167
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86120120
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:06 schreef vinnypassy het volgende:
Amores Perros maar zo'n laag cijfer joh... Wat vond je niet goed aan de film?
Ik vond het een goede film, maar hij sleepte zich wat te lang voort. En als de (losse) verhaallijnen wat absurdistisch worden, vind ik het moeilijk om de aandacht er bij te houden na twee uur. Zeker als het weer nieuwe personages zijn.
Overal verstand van.
pi_86128636
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:13 schreef d1ce het volgende:

[..]

Die is vrijdag op tv ;)
Weet ik, ik ga hem dan wel weer kijken :')

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=16617 *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 15:37:04 ]
pi_86143832
After Life

Het begon mooi, ik dacht wow, goede film, maar een half uur voor het einde begon het irritant te worden en ik was aan het wachten op een soort van mooi einde...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...maar het was soort van beetje jammer.

Begon als een 8, maar ik geef hem een 6,5.
pi_86144068
Zo Iron Man 2 kijken in Full HD. Ben zeer benieuwd en heb hoge verwachtingen.
pi_86144492
Piranha 3D

Verenigde Staten
Horror / Komedie
88 minuten

geregisseerd door Alexandre Aja
met Elisabeth Shue, Ving Rhames en Christopher Lloyd

Elk jaar stijgt de populatie van het slaperige dorpje rondom Lake Victoria explosief van 5.000 naar 50.000 mensen, allemaal gekomen om een wild weekend te beleven. Het '4th of July' feest staat garant voor zuipend sextoerisme. Dit jaar echter, zijn katers en geklaag van de lokale bevolking niet de enige zorgen van de tijdelijke bewoners; een aardschok in Lake Victoria heeft een scheur in de bodem gemaakt waardoor een kolonie van prehistorische piranha’s zich in het meer heeft genesteld. Ongekende moordmachines die door hun primitieve instinct maar één doel voor ogen hebben: jagen op alles wat beweegt en schoonstrippen tot het bot. In luttele seconden...

De film kijkt lekker weg en duurt precies lang genoeg. Het is wel een goeie film, alleen jammer dat het horror gedeelte pas na ongeveer 45minuten op gang komt.. maar dan krijgen we ook wat leuke dingen te zien. Het verhaal is wel erg bekend en niet bijzonder, maar toch is het leuk gedaan.. leuk om gezien te hebben
een klein 6je
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 22:14:22 #172
264940 8108139dpths
pi_86145562

Bijzonder verhaal. Op zich een heerlijk rustig voortkabbelende film, een vrij laag tempo, maar hij blijft wel continu boeien. Het acteerwerk van Casey Affleck is echt geweldig, hij is perfect als 'de wolf in schaapskleren'. Op gegeven moment begon ik zijn karakter ook nog wel een beetje te begrijpen, omdat je ook nog wat informatie over zijn verleden krijgt. Ik vond 'm al met al erg sterk en vind 'm zeker een 8 waard. :Y
  maandag 6 september 2010 @ 23:36:02 #173
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_86149800
Ben ook net naar Pirana 3D geweest, de trailer had toch wel iets in me wakker gemaakt, met zijn:
'Niet in het water gaan, er zwemmen mensetende piranas rond'
'Boeiend, het is springbreak!' *plons*
en dan duizend bloed.

Op zich voldeed de film redelijk aan deze verwachtingen, maar op een gegeven moment was ik er wel een beetje klaar mee. Het einde was ijzersterk.
pi_86152356
Their eyes where watching god

Het verhaal gaat over een African-American Woman (Halle Barry) die opgroeit op het platte land van Amerika.
Door schade en schande wijs geworden zet ze zich af tegen de bekrompen dorps gemeenschap.
Ik heb hier en daar wel een traantje gelaten, zeer mooie film.
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 12:44:30 #175
264940 8108139dpths
pi_86160507

Spannende actiefilm. :Y
Erg sterk acteerwerk vooral van Denzel Washington, maar ook Travolta doet het heel redelijk.
Dikke 8.0 (IMDB: 6.5).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')