Haha grappig, toen ik 6 was praatte ik zo over "IT" die wil ik nooooooooooooit meer zienquote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, volgens mij mis ik iets.
haha ja! supergrappig !quote:Op woensdag 8 september 2010 09:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hehe, ik hou ook echt van Zohan. Juist vanwege die flauwe kutgrappen.
Disco disco, good good!! En ik vind 'Muchentuchen' een leuk woord.
dit is inderdaad een gruwelijke film, gruwelijk kwa gore en gruwelijk kwa vermaakquote:Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Martyrs
[ afbeelding ]
Ik heb heel wat films gezien waarbij ik zo nu en dan met afschuw zat te kijken. Neem bijvoorbeeld "Salò, or the 120 Days of Sodom" of "Baise moi" of "Ichi the Killer", maar deze film slaat echt alles op dit gebied.
Sommige scenes hadden ook niet langer moeten duren anders had ik het even gehad maar dat werd dan weer net op tijd gestopt. Dat alles neemt niet weg dat ik dit een heel erg goede film vond, echt gruwelijk, maar goed. Ik zat vanaf minuut 1 volledig in de film, ook mede doordat ik totaal geen idee had waar deze film nou naar toe wilde qua verhaal.
Een aanrader maar zeker niet voor iedereen geschikt ook al ben je 16+.
Mijn cijfer: Een 8.5
Imdb: 7
Ik moet werkenquote:
Tropa de Elite is een mooie aanvulling daarop, laat een heel andere kant van het verhaal zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Cidade de Deus
Erg mooi en zit heel goed in elkaar. Heftig en confronterend. Nooit saai, heb 2 uur lang geboeid gekeken.
Toppertje. Op 15 in mijn top50:
http://www.icheckmovies.com/profile/favorites/torero/
is inderdaad een PRACHT film echt een topperquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:42 schreef El_Matador het volgende:
Cidade de Deus
Erg mooi en zit heel goed in elkaar. Heftig en confronterend. Nooit saai, heb 2 uur lang geboeid gekeken.
Toppertje. Op 15 in mijn top50:
http://www.icheckmovies.com/profile/favorites/torero/
Nahh..quote:
Top, muit obrigado!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Tropa de Elite is een mooie aanvulling daarop, laat een heel andere kant van het verhaal zien.
Gewoon kijken. Daniel Day Lewis speelt echt de sterren van de hemel.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:00 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Deze staat nog klaar op mijn HD, hopelijk valt-ie me mee dan...
Vond hem zeker zo goed als Cidade de Deus. Plastic tasjes zullen trouwens nooit meer hetzelfde zijn.quote:
Hmm, jammer dat je hem niet zo vond. Het verhaal sprak mij juist extreem aan! En de beelden, de muziek, de metaforen, de links, de details, alles....quote:Op donderdag 2 september 2010 17:49 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
The Fountain:
Gister-nacht bekeken en moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo erg leuk vond. Verhaal sprak me niet echt aan, maar vond het wel tof op de manier waarop ze het brachten. Maar zoals eerder al verteld in dit topic waren de acteer prestaties van Hugh Jackman wel erg goed, maar dat was voor mij dan ook het enige wat uitblinkte in deze film.
IMDB: 7.4
mijn cijfer: 6.5
Waarvan de kwaliteit helaas schijnt tegen te vallen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |