SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oordeel:
Ik heb mila jovovich nooit gemogen als model. ook niet toen ze half naakt in een sci-fi naast Bruce Willis acteerde. Resident-Evil heeft dat rechtgezet, Ze acteert niet geweldig maar haar acteer-prestaties heeft wel zo haar charmes. De film is kick-ass.. veel strakke rechte settings, mooie dynamische industrial soundtrack (geen rock/gitaren/blerende emos nog btw, gelukkig). Gewoon een goede film met een leuk verhaal. Ik kijk the trilogy op bluray omdat ik binnenkort deel 4(Afterlife) ga kijken in de Bios
Mijn cijfer: 9
IMdB: 6.4
[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 09-09-2010 10:24:14 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Binnenkort op Blu-rayquote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi. Lollig
. Bijzonder camerawerk. Nogal 'aparte' karakters, goede dialogen / one-liners.
![]()
Ik heb ervan genoten.![]()
8.0 (IMDB: 8.6)
Ja ik kijk ook uit naar de film. Dit wordt zelfs mijn eerste IMAX 3D film ooit. Geen idee of de 3D het waard is. Maar het schijnt dat hij nieteens wordt vertoond in normaal 2D?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:17 schreef JDx het volgende:
Resident Evil
1 is super, 2 is iets minder, maar 3 is weer geweldig! Kan ook niet wachten op deel 4!
Mila
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 5.5Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
Ik schrok er anders best vanquote:Op donderdag 9 september 2010 10:55 schreef Mikkie het volgende:
Schrikmomenten goed? Het was echt belachelijk slecht. 95% zag je al aankomen van verre en dan nog waren de meeste schrikmomenten niet zozeer beeld, maar hard geluid. Erg matig.
Oh god, dan weet ik al dat ik die film niet hoef te zien.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:55 schreef Mikkie het volgende:
Schrikmomenten goed? Het was echt belachelijk slecht. 95% zag je al aankomen van verre en dan nog waren de meeste schrikmomenten niet zozeer beeld, maar hard geluid. Erg matig.
Mooie uitleg van Inception! Ik ga hem zaterdag, eindelijk, voor het eerst zien. Ben benieuwd of ik het ook op die manier zie.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Inception (2010, VS, Christopher Nolan)
Ik had ergens een stukje gelezen waarin iemand de film vergelijkt met een bordspel. Om te vertellen hoe ik de film heb beleefd, is dat een goede vergelijking. Van te voren had ik heel veel zin in het spel (=de film), omdat ik van alle kanten hoor dat het het gaafste spel van het jaar is.
Dus eindelijk zit ik klaar om ook te beginnen. Het bord wordt open geklapt, de mannetjes en alles worden klaar gezet. Ik krijg het idee, dat dit inderdaad wel eens een heel gaaf spel zou kunnen worden. Maar dan gaat eerst iemand een hele hele lange tijd alle regeltjes uitleggen. Waardoor het moment dat ik kan gaan spelen en genieten steeds verder wordt uitgesteld. Uiteindelijk is het grote uitleggen afgelopen. Waarna ik kan gaan genieten van het spel. Op die momenten worden mijn vermoedens bevestigd. Dit is daadwerkelijk een heel gaaf spel. Maar nog steeds wordt het spel dan weer onderbroken, omdat er nog meer regeltjes moeten worden uitgelegd of verduidelijkt. Wat het spel plezier weer doet afnemen.
Eigenlijk zou ik nu ik na afloop eindelijk alle regels ken en begrijp het spel nog een tweede keer moeten spelen, (m.a.w. de film nog een keer zien) om echt volop ervan te kunnen genieten.
cijfer: 8.5
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:50 schreef MissyN het volgende:
Gisteravond naar Piranha 3D geweest.
Mijn mening: wat een ranzige film! Het verhaal en hoe het zou lopen is natuurlijk bij dit soort films al te verwachten. Maar ik moet wel zeggen dat de schrikmomenten wel goed in elkaar zaten. Normaal voel ik aan wanneer er iets gaat gebeuren maar bij deze film was het echt schrikken. Deze film is niet weggelegd voor mensen met een zwakke maag. Ik ben sowieso geen grote fan van horrorfilms, maar deze hoef ik nooooit van mijn leven meer te zien!Hahaha you're cute. Die uitleg van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 5.5
![]()
Mijn mening: wat een ranzige film! Het verhaal en hoe het zou lopen is natuurlijk bij dit soort films al te verwachten. Maar ik moet wel zeggen dat de schrikmomenten wel goed in elkaar zaten. Normaal voel ik aan wanneer er iets gaat gebeuren maar bij deze film was het echt schrikken. Deze film is niet weggelegd voor mensen met een zwakke maag. Ik ben sowieso geen grote fan van horrorfilms, maar deze hoef ik nooooit van mijn leven meer te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 5.5![]()
Mijn mening: wat een ranzige film! Het verhaal en hoe het zou lopen is natuurlijk bij dit soort films al te verwachten. Maar ik moet wel zeggen dat de schrikmomenten wel goed in elkaar zaten. Normaal voel ik aan wanneer er iets gaat gebeuren maar bij deze film was het echt schrikken. Deze film is niet weggelegd voor mensen met een zwakke maag. Ik ben sowieso geen grote fan van horrorfilms, maar deze hoef ik nooooit van mijn leven meer te zien!Hahaha, heb je ook een beetje moeten lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 5.5
(dat is namelijk wel de bedoeling
)
Wat is er mis met mijn uitlegquote:Op donderdag 9 september 2010 11:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Hahaha you're cute. Die uitleg van je
Ik ben het met je eens, maar Irreversible kwam toch ook dicht in de buurt qua afschuw.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Martyrs
[ afbeelding ]
Ik heb heel wat films gezien waarbij ik zo nu en dan met afschuw zat te kijken. Neem bijvoorbeeld "Salò, or the 120 Days of Sodom" of "Baise moi" of "Ichi the Killer", maar deze film slaat echt alles op dit gebied.
Sommige scenes hadden ook niet langer moeten duren anders had ik het even gehad maar dat werd dan weer net op tijd gestopt. Dat alles neemt niet weg dat ik dit een heel erg goede film vond, echt gruwelijk, maar goed. Ik zat vanaf minuut 1 volledig in de film, ook mede doordat ik totaal geen idee had waar deze film nou naar toe wilde qua verhaal.
Een aanrader maar zeker niet voor iedereen geschikt ook al ben je 16+.
Mijn cijfer: Een 8.5
Imdb: 7
Lachen om een horror ben je gek! veel te eng ik houd liever mijn ogen dichtquote:Op donderdag 9 september 2010 21:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Hahaha, heb je ook een beetje moeten lachen?(dat is namelijk wel de bedoeling
)
Mijn mening: wat een ranzige film! Het verhaal en hoe het zou lopen is natuurlijk bij dit soort films al te verwachten. Maar ik moet wel zeggen dat de schrikmomenten wel goed in elkaar zaten. Normaal voel ik aan wanneer er iets gaat gebeuren maar bij deze film was het echt schrikken. Deze film is niet weggelegd voor mensen met een zwakke maag. Ik ben sowieso geen grote fan van horrorfilms, maar deze hoef ik nooooit van mijn leven meer te zien!in de 1e 40 minuten zat geeneens horror!! maar het was wel een vermakelijke film vond ik... en wat toen na 40 minuten volgde was gewoon heerlijk kill vermaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 5.5
ik heb me prima vermaakt met die film
die man in die boot die werd verscheurd door die killerbeesten vond jij niet horror genoeg?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef casper019 het volgende:
[..]
in de 1e 40 minuten zat geeneens horror!! maar het was wel een vermakelijke film vond ik... en wat toen na 40 minuten volgde was gewoon heerlijk kill vermaak
ik heb me prima vermaakt met die film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |