Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef DaMart het volgende:
Ferb, dit is meestal het moment om alvast na te denken over de TT voor het volgende deel... gewoon voor het geval dat je de lapo gaat hebben.
Helleuw Trevlandquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
De film was wel mooi maar anders dan ik verwacht had
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wow, jullie hebben mij overgehaald..
Ik ga morgen mijn trainer bellen en dinsdag kijken.
Wat je zei, de concentratie, de rust, de gezelligheid
Danku![]()
Even kijken of ik compound of een normale handboog ga doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, ik vind het geweldig, hopelijk jij ook weer dan
Geen flauw idee, maar je edit is grappigquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie heeft de laatste keer de wiki gedaan
-edit- volgens de geschiedenis ik![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
Ik heb meteen maar wat achterstallig onderhoud aan de Wiki verricht.
Kun jij dan mijn nieuwe ava toevoegen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
Ik heb meteen maar wat achterstallig onderhoud aan de Wiki verricht.
Normaal natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Even kijken of ik compound of een normale handboog ga doen.
ik ga nu even een verdieping hoger.
quote:Top 100 van zaterdag 28 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 485 naatje_1
035. 088 Dr_Flash
038. 083 Symphonic
067. 064 suikertaartje
068. 063 goldfinger1963
Geeft niets, je bent dan niet de enige hierquote:
Och jee, er heeft er weer eentje een anus open laten staanquote:
Gelukkigquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, je bent dan niet de enige hier
Ik krijg haast het idee dat er meer niet dan wel drinkers zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, je bent dan niet de enige hier
thee mag ookquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, er heeft er weer eentje een anus open laten staan
Chocomelkquote:
Heb je het over mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, er heeft er weer eentje een anus open laten staan
quote:
Nou, dat dan weer niet, maar er zijn wel vrij veel theedrinkers jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg haast het idee dat er meer niet dan wel drinkers zijn
Bij dezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun jij dan mijn nieuwe ava toevoegen?![]()
[..]
Klopt en vergeet de warme chocomelk nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En hoi Henk
[..]
Nou, dat dan weer niet, maar er zijn wel vrij veel theedrinkers ja
zolang ik geen geld heb gezien is het nog steeds van mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
hee GF vertel eens waarom heb je Batzenhäusle Hbf verkwanseld aan LL?
precentquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En hoi Henk
[..]
Je bedoelt present denk ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, het is expres een verbuiging, want boek economie heet percentDat is percentage, dus niet zo gek dat dat de titel is van een economieboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hoiquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En hoi Henk
[..]
Stiekem is dit ook gewoon de TSC!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trustequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens, trusten allemaal
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-08-2010
![]()
01. 090 Ferb
02. 075 naatje_1
03. 073 suikertaartje
04. 056 Ladylike
05. 054 Trevland
06. 049 Dr_Flash
07. 036 Marijkezwolle
08. 023 DaMart
09. 015 Enfermera
10. 015 goldfinger1963
11. 013 Giertje
12. 013 marcb1974
13. 010 LovelyLady
14. 010 justmattie
15. 008 MPG
16. 005 tochweerhenk
17. 004 TJDoornbos
18. 003 KapiteinGasthof
19. 003 Solique
20. 002 bambambam
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zondag 29 augustus 2010
15. 174 naatje_1
23. 141 Dr_Flash
31. 130 Pheno
57. 093 Symphonic
67. 081 suikertaartje
zomer was al in maart begonnenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zomer is te vroeg met verlof gegaan.
Inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil slapen tot de zon terug is en er kwik 18 tot 22 graden aangeeftquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
zomerquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik wil slapen tot de zon terug is en er kwik 18 tot 22 graden aangeeft
De enige zomer die we hebben gehad was eind juni en begin juli, daarna was het drama... in maart heb ik geen zomer gezien hoorquote:
Ik ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik wil slapen tot de zon terug is en er kwik 18 tot 22 graden aangeeft
Ik ook niet maar misschien heeft hij het gedroomdquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De enige zomer die we hebben gehad was eind juni en begin juli, daarna was het drama... in maart heb ik geen zomer gezien hoor.
c1000 en kruitvat hebben al pepernotenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je mag me alleen wekken voor Sinterklaas snoepgoed en kerstdiner
Ga ze ook halen vandaagquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
c1000 en kruitvat hebben al pepernoten
Pepernoten voor mijn verjaardag moet verboden worden!quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ter correctie het is mevrouw mug en niet meneerquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:55 schreef Panda72 het volgende:
Het rotweer weerhoud meneer mug er niet van om mij te prikken. Die eikel heeft mij in mijn schouderblad geprikt en daarna ging meneer mug dood. Hij had beter dood kunnen gaan voordat hij mij geprikt had.
Wat een teringwijf het is maar goed dat ze dood is anders had ik hoogstpersoonlijk haar vleugeltjes eruit getrokken. Wat denkt ze wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ter correctie het is mevrouw mug en niet meneer
Ik gok dat je kruidnoten bedoelt, de eeuwige verwarringquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Het is inderdaad koud en guurGisteravond zat ik met een fleecevest en een fleecedekentje op de bank te rillen
![]()
![]()
[..]
Ik gok dat je kruidnoten bedoelt, de eeuwige verwarring
Dit zijn namelijk pepernoten:
[ afbeelding ]
MZ heeft gelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn toch taai taai pepernoten?
Leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:11 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Gisteravond was supergezelligEn heerlijk gegeten of course
![]()
Nu beetje brak. Ga zo maar eens wat thee zetten
Spannend!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:59 schreef Ladylike het volgende:
mogguh mensen
nog 2 nachtjes slapen en dan gaat mn kleine naar school
Dat was dus ook het eerste dat hij zei vanmoren
nu tijd voor koffie![]()
Gewoon pepernotenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn toch taai taai pepernoten?
Tof!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:11 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Gisteravond was supergezelligEn heerlijk gegeten of course
![]()
Nu beetje brak. Ga zo maar eens wat thee zetten
Nee, zo irritantquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MZ heeft gelijk
maar niet dat ook maar iemand in nederland het verschil weet...
MZ is goehoed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MZ heeft gelijk
net als frikaNdel zo ingeburgerd is...quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:59 schreef Ladylike het volgende:
mogguh mensen
nog 2 nachtjes slapen en dan gaat mn kleine naar school
Dat was dus ook het eerste dat hij zei vanmoren
nu tijd voor koffie![]()
Ja, precies...quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net als frikaNdel zo ingeburgerd is...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net als frikaNdel zo ingeburgerd is...
lieve lekkere vent van mequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll
![]()
![]()
limbo (lekker in mijn bescheiden optiek)
Lekker! Thanks!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MZ heeft gelijk
[..]
Leuk
* LLschuift kopje thee toe
Mn verjaardag hebben we vrijdag gevierd, die was superquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spannend!
[..]
Gewoon pepernoten
[..]
Tof!Hoe was je verjaardag verder?
jaquote:
het blijkt lekker te zijn (de combi frikadel en krentebol toch), al ga ik het niet uitproberenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
over frikaNdellen gesproken een collega van mij eet wel eens een krentebol met een frikandel speciaal erop
alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:24 schreef Enfermera het volgende:
Mn verjaardag hebben we vrijdag gevierd, die was superGeweldig kettinkje gehad. Of had ik dat al gezegd tegen je?
Ik weet het niet meer.
Hoe ist met jou?
Ik ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
hij wilde bij de intake al blijven slapen
[..]
het blijkt lekker te zijn (de combi frikadel en krentebol toch), al ga ik het niet uitproberen
zijn we het daar iig over eens...quote:
Schandalig zal ik ze in elkaar beuken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zijn we het daar iig over eens...
oh ja, en aan die kandijkoek van de C1000 zit bijna geen kandij
nah, hij was in de aanbieding, maar het viel me wel ff op (eerste keer dat ik C1000 kandijkoek gekocht heb).quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Schandalig zal ik ze in elkaar beuken?
[ afbeelding ]
Tofquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker! Thanks!
[..]
Mn verjaardag hebben we vrijdag gevierd, die was superGeweldig kettinkje gehad. Of had ik dat al gezegd tegen je?
Ik weet het niet meer.
Hoe ist met jou?
Da's liefquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alsnog gefeliciteerd
Ik heb voor de kerst een kettinkje gehad van mn vriend en een hanger van mn schoonma. Op die hanger staat de foto van mn kleine. Mooiste cadeau ooit
Thanks!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alsnog gefeliciteerd
Ik heb voor de kerst een kettinkje gehad van mn vriend en een hanger van mn schoonma. Op die hanger staat de foto van mn kleine. Mooiste cadeau ooit
Wacht, ik zoek een foto op.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofEn nee, had ik nog niet gehoord
Wat voor kettinkje?
Hier alles goed hoorDruk weekend gehad met leuke dingen
[..]
Da's lief
I'm in looovequote:
bling blingquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
AhwWat superlief!!
![]()
[..]
Wacht, ik zoek een foto op.
[..]
I'm in loooveVind 'm helemaal geweldig
Ja, lekker weekend gehad? Mooi zo
Jaaquote:
ik heb nu 5 ringen om, allemaal met een briljantje/diamantje en heb deze in het zilver:quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JaaIk ben echt helemaal behangen nu
Heb al 2 ringen (trouwring en een andere) waar in allebei al 2 diamanten zitten en ook witgoud, 2 oorbellen van witgoud met briljantje en nu dus die ketting, hangertje is witgoud met brilijantje
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb nu 5 ringen om, allemaal met een briljantje/diamantje en heb deze in het zilver:
http://www.mastersintime.nl/nl/michael-kors-mk3080-mk3080.htm
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:59 schreef Ladylike het volgende:
laatste keer dat ik iets van michael Kors heb gekocht, ben al terug geweest omdat er een steentje uitgevallen was en toen heb ik een nieuwe gekregen, maar uit deze is ook al een steentje gevallen
tis dat de reis zo duur is..,quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ernstig! Das wel jammer.
Mn trouwring is nog supermooi, maar die laat ik ook elk jaar polijsten en de steentjes controleren op zetting. Die andere ring ook, maar die heb ik inmiddels al zo'n 6 jaar. Toentertijd in Dubai gekocht (familie van mn man loopt jaar). Het is een witgouden/gouden ring met 2 diamanten, toen voor zo'n 200 euro gekochtGoud is zoooo goedkoop daar
![]()
![]()
![]()
Ziet er mooi uit ja!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
AhwWat superlief!!
![]()
[..]
Wacht, ik zoek een foto op.
[..]
I'm in loooveVind 'm helemaal geweldig
Ja, lekker weekend gehad? Mooi zo
Sodemieterquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb nu 5 ringen om, allemaal met een briljantje/diamantje en heb deze in het zilver:
http://www.mastersintime.nl/nl/michael-kors-mk3080-mk3080.htm
I love blingquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit ja!![]()
[..]
SodemieterDie is pas bling
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I love bling
maar dus de miskoop van de eeuw (aangezien hij 2 jaar geleden nog duurder was)
Ferbquote:
dat dus vooral...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik snap dat wel hoor
Maar dat is wel echt klote... Dat hoor ik wel vaker van vriendinnen met bijv. ringen met een steentje erin. Ik ben zelf ook al geregeld steentjes verloren, maar dat waren dan ook 4 euro ringen van de Six enzo![]()
Maar met zoiets duurs verwacht je gewoon dat het kwaliteit is...
Ben je al weer terug geweest? Ik zou gewoon weer een nieuwe vragen/reparatie verwachtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus vooral...
Gewoon gekocht bij een goede erkende juwelier hier in Maastricht
quote:
Nou iddquote:
Thanks!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit ja!![]()
[..]
SodemieterDie is pas bling
Ik ga even thee zettenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekkere sterke koffie
Iemand een koekje erbij?
Ze hebben hem de eerste keer opgestuurd en toen zeiden ze dus dat ik een nieuwe moest krijgen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je al weer terug geweest? Ik zou gewoon weer een nieuwe vragen/reparatie verwachtenWant dit is gewoon echt jammer...
En hoe bevalt je werk-switch trouwens? Nog helemaal blij?
Woah! Ik kwam net deze tegen:quote:
dies leueueueukquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! Ik kwam net deze tegen:
[ afbeelding ]
Die is echt tof
Zwarte voor mij, roze voor Enfermeraquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is echt tof
de roze is een man de zwarte een vrouw (dacht ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Zwarte voor mij, roze voor Enfermera
Paarse oogleden![]()
Wow hugequote:Op maandag 30 augustus 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de roze is een man de zwarte een vrouw (dacht ik)
edit: ja dus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Zwarte voor mij, roze voor Enfermera
Paarse oogleden![]()
mn computer resizedquote:
Als ik ziek wordt / ben heb ik 's ochtends altijd een vieze smaak in mijn mondquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pff. Volgens mij word ik ziekLoop al de hele ochtend te snuffen en te niezen en ik heb de hele tijd koude rillingen
Ja, das dus het rare, ik heb nooit koorts. Tenminste, bijna nooitquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Als ik ziek wordt / ben heb ik 's ochtends altijd een vieze smaak in mijn mond![]()
Dan krijg ik koorts en al de andere dingen
NEEquote:
kom op bezoek bij barbapapaquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de roze is een man de zwarte een vrouw (dacht ik)
edit: ja dus
[ afbeelding ]
Kijk hem happenquote:
Liebchenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Het is inderdaad koud en guurGisteravond zat ik met een fleecevest en een fleecedekentje op de bank te rillen
![]()
![]()
Correct. Desalniettemin horen die dingen er nu nog niet te zijnquote:[..]
Ik gok dat je kruidnoten bedoelt, de eeuwige verwarring
Dit zijn namelijk pepernoten:
[ afbeelding ]
Ook goedemorgen MPGquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen
Het was gister indd nogal fris buiten op het zomerparkfeest. Maar dat heeft me er niet van weerhouden om nog even een feestje te bouwen met optredens van Tim Knol, Awkward I, Balthazar, de Bläck Fööss, Beans & Fatback, The Choir of Young Believers en Typhoon & New Cool Collective.
[..]
Correct. Desalniettemin horen die dingen er nu nog niet te zijn. Begin november is tijd zat, dan werk ik nog steeds kilo's kruidnoten weg.
zeik niet man. Al leveren ze die dingen elke 3 dagen per kilokoffer bij huize Toek, no problemo!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef MPG het volgende:
Correct. Desalniettemin horen die dingen er nu nog niet te zijn. Begin november is tijd zat, dan werk ik nog steeds kilo's kruidnoten weg.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is echt tof
Dat is juist het probleem. Ik vreet gerust een kilo van die troep weg op een avond. Vandaar dat ik de tijd van het jaar waarin de verleiding aanwezig is liever niet te groot heb.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zeik niet man. Al leveren ze die dingen elke 3 dagen per kilokoffer bij huize Toek, no problemo!
ik moet aankomen van mn arts dus heb graag zo vaak mogelijk verleidingen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Ik vreet gerust een kilo van die troep weg op een avond. Vandaar dat ik de tijd van het jaar waarin de verleiding aanwezig is liever niet te groot heb.
Wil je een ijshoorntje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik moet aankomen van mn arts dus heb graag zo vaak mogelijk verleidingen!
Je kent mij en mijn eetlust onderhand toch welquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, nee... jij was degene die hapte op mijn post van gisteren.
Ik ook, maar ik wil dat graag zonder dichtslibbende aderen doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik moet aankomen van mn arts dus heb graag zo vaak mogelijk verleidingen!
Aartiquote:
gezond word ik toch nooit!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil dat graag zonder dichtslibbende aderen doen.
Lol -O_, mijn ma kan er ook wat van. Slaat ze er eentje dood en dan zegt ze: wil je dat niet weer doen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat een teringwijf het is maar goed dat ze dood is anders had ik hoogstpersoonlijk haar vleugeltjes eruit getrokken. Wat denkt ze wel.
Ja, daarom voerde ik je ook!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kent mij en mijn eetlust onderhand toch wel?
Je moet er ook niet op gaan staan.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom voerde ik je ook!
[..]
Je moet er ook niet op gaan staan.
Niksquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:31 schreef Aarti het volgende:
Vanavond naar de film. Dinner for Schmucks!
En jij?
Ja kon ik dat maarquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk nog even naar de sportschool en daarna een beetje thuis hangen
Studeren en FOK!quote:
Geen idee, meeste vrienden zijn er niet enzo..quote:
heerlijk toch, een hele dag voor jezelf, kun je lekker doen wat JIJ wil!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Geen idee, meeste vrienden zijn er niet enzo..
Dus wordt maar beetje TV kijken dit topic bijwonen.
Ja, dit heb ik bijna heel de vakantiequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
heerlijk toch, een hele dag voor jezelf, kun je lekker doen wat JIJ wil!
Keiharde muziek opzetten, chocola eten, dansen door het huis! *ik beschrijf nu mezelf*
Nee, want in beide zaken heb ik eigenlijk nog helemaal geen zin.quote:
quote:
Neen. Vanmiddag studeren, vanavond FOK!. En dan hopen dat ik tussendoor nog even tijd kan vinden voor bankhangen.quote:
Is dat een hint?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want in beide zaken heb ik eigenlijk nog helemaal geen zin.
FOK! is voor mij niet alleen slap ouwehoeren in deze SC he.
Ik wens je veel succesquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Neen. Vanmiddag studeren, vanavond FOK!. En dan hopen dat ik tussendoor nog even tijd kan vinden voor bankhangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Ik lig lekker in mn bedjequote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
GoedemiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemiddag!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oh, toch naar bed gegaan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik lig lekker in mn bedje![]()
Heb niet zo'n trek.
Heb je nog steeds last van die fout van die ijsmuts?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef TJDoornbos het volgende:
werken en uitzieken is hier wat het plan is.
GoedemiddagOi HenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, voel me toch een stukje beter in bed. Nouja, aangezien ik toch vrij ben ga ik lekker in mn bed liggenquote:
Wat is er mis met een ijsmutsquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nog steeds last van die fout van die ijsmuts?.
Beterschapquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, voel me toch een stukje beter in bed. Nouja, aangezien ik toch vrij ben ga ik lekker in mn bed liggen
Met blond is niks mis hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze blond is en de smaken niet uit elkaar kan houden... heel wat!.
Nee, mijn ijsje was wél goed... als enige van de driequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Met blond is niks mis hoor.
Maar gaaf ze jou een koffie-ijsje ipv een chocolade-ijsje dan?
Thanksquote:
Ziek zijn en chocolade eten?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Oeeh, ijs. Tis alleen zo koud.
That reminds meIk heb gewoon helemaal geen chocola in huis! Schande!
OMGquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, mijn ijsje was wél goed... als enige van de drie.
Vrouwen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ziek zijn en chocolade eten?
logisch toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Voel ik me altijd wel wat beter doorquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Precisely!quote:
Niet als je een man bentquote:
Hahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Als ik ziek ben eet ik vaak brinta
Als ik niet ziek ben lust ik het niet
Brintaquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Als ik ziek ben eet ik vaak brinta
Als ik niet ziek ben lust ik het niet
quote:
Geniet ervanquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb toch nog chocola gevonden!![]()
![]()
Met nootjes
Lekker bij mn thee
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Geniet ervan![]()
Ik ga ook even op bed liggen en daarna zie ik wel weer.
Moe en hele irritante hoofdpijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Lekker. En koekjes dopen in mn thee![]()
Ben jij ook niet zo lekker?
He bahquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:18 schreef Ferb het volgende:
[..]
Moe en hele irritante hoofdpijn![]()
Ik pak de laptop en ga in bed liggen
Batsbaasquote:
Sla je deken weg.quote:
Daar heb ik geen moeite mee, mits het juiste gezelschap aanwezig is.quote:
enferquote:
Slaaimasterquote:
Ferbquote:
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik geen moeite mee, mits het juiste gezelschap aanwezig is.
dan sta je opquote:
Hier schijnt de zon ook volop.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zit hier lekker in me shirtje te genieten van het zonnetje
het waait wel een beetje maar niet echt hardquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon ook volop.
Alleen het waait echt reette hard.
Hier zijn ook allemaal bomen omgewaaid, op de weg en op auto'squote:Op maandag 30 augustus 2010 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het waait wel een beetje maar niet echt hard![]()
de temperatuur blijft wel wat aan de lage kant
huh?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:55 schreef Ferb het volgende:
Ik ga even de policy en algemene voorwaarden door lezen.
Brb
Goed idee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:55 schreef Ferb het volgende:
Ik ga even de policy en algemene voorwaarden door lezen.
Brb
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:30 schreef Ferb het volgende:
@ Marijke
Ik ga vandaag even de schutterij bellen![]()
Waarschijnlijk morgen even kijken
Liebchenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen
Het was gister indd nogal fris buiten op het zomerparkfeest. Maar dat heeft me er niet van weerhouden om nog even een feestje te bouwen met optredens van Tim Knol, Awkward I, Balthazar, de Bläck Fööss, Beans & Fatback, The Choir of Young Believers en Typhoon & New Cool Collective.
[..]
GoedemiddagHoi Henk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Heb je nu al die toestemming laten faxen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef Ferb het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk gewoon de standaard regels
fquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef MPG het volgende:
Oooooh. Zijn kruidnoten een najaarsproduct? In dat geval wordt het tijd dat ik wat kilo's in voorraad haal.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Mijn hamster loopt over mn toetsenbord, maar zijn pootjes zijn te klein om een letter in te drukken
lever in 010 ook ff 15 kg af aubquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef MPG het volgende:
Oooooh. Zijn kruidnoten een najaarsproduct? In dat geval wordt het tijd dat ik wat kilo's in voorraad haal.
Ontzettend lekker en verslavendquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:20 schreef Aarti het volgende:
Wat is toch de deal met kruidnoten? 2 is lekker, maar hele zakken vol???
Kijk, dan is die nog het overwegen waardquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
Tim Knol is live zeker de moeite waard.
Typhoon was indd 3x niks, maar ncc maakte dat meer dan goed.
Hamsters kunnen lief zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Mijn hamster loopt over mn toetsenbord, maar zijn pootjes zijn te klein om een letter in te drukken
Dat vind ik dus ook wel stiekemquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:20 schreef Aarti het volgende:
Wat is toch de deal met kruidnoten? 2 is lekker, maar hele zakken vol???
Dwerg,quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamsters kunnen lief zijnHeb je een dwergje of een gewone?
[..]
Dat vind ik dus ook wel stiekemIk houd eigenlijk helemaal niet van Sinterklaas snoepgoed behalve schuimpjes (en dan ook alleen de witten
![]()
).
Dat zou wel heel sip zijn jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dwerg,
Ik heb namelijk een kleine kooi en om daar een gewone hamster in te doen
De ramen tochten uit de sponningen jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
de zon schijnt en het is lekker weer buiten
Mocht er hier per ongeluk iets belanden dan schuif ik het aan je doorquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
Sinterklaassnoep is heldenspul. Kruidnoten, schuimpjes, etc. Graag per kilo aanleveren hier
Echt serieus een kilo? ben je dan niet kotsmisselijk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ontzettend lekker en verslavend. Een kilo op een avond is geen probleem hier
...
Ik heb het gevraagd en ze hebben en er geen moeite mee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nu al die toestemming laten faxen?
Ohh schuimpjessquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
Sinterklaassnoep is heldenspul. Kruidnoten, schuimpjes, etc. Graag per kilo aanleveren hier
ja. Nee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
Echt serieus een kilo? ben je dan niet kotsmisselijk?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, en zou een Nissan dealer me heel hard uitlachen als ik vraag of ik m'n Lada evt kan inruilen?![]()
Liefquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mocht er hier per ongeluk iets belanden dan schuif ik het aan je door![]()
Oh, en zou een Nissan dealer me heel hard uitlachen als ik vraag of ik m'n Lada evt kan inruilen?![]()
Citizen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, HELP!
Ik moet voor engels een newsflash doen en dan moet ik een moeilijk woord hebben enzo, dus wat is dat wat ie zegt nadat ie zei *Let me be clear, as a (..) and as a president* ofwel wat zegt ie op de puntjes (0:40)
http://edition.cnn.com/vi(...)cnn?iref=videosearch
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]hoor het is voor hem gewoon weer een inruil
Ja, als je met centen wilt betalen dan moet je veel exemplaren meenemenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief.
Nee hoor. Mits je genoeg centjes meeneemt.
Das geen moeilijk woordquote:
Zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kee, voel me alleen wel zo'n pauper
[..]
Ja, als je met centen wilt betalen dan moet je veel exemplaren meenemen
Niet eens. Drie puntjes en zeven letters. Dapasniequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het past wel op de puntjes.
Jawel, gewoon proppenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet eens. Drie puntjes en zeven letters. Dapasnie
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
Sinterklaassnoep is heldenspul. Kruidnoten, schuimpjes, etc. Graag per kilo aanleveren bij TJD
Zal een eventuele DaVriendin blij mee zijnquote:
Heb je dan een andere auto gezien die je wil hebben?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mocht er hier per ongeluk iets belanden dan schuif ik het aan je door![]()
Alsof die het wat uitmaakt als je het woord citizin op drie stipjes propt!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zal een eventuele DaVriendin blij mee zijn...
Weet niet, vertrouw het nog niet helemaal (occasion bij dealer voor "maar" 850 euro, weet niet of ik me daar iets van kan voorstellen), maar misschien wel jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je dan een andere auto gezien die je wil hebben?
Ik volg het ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef Ferb het volgende:
[..]
Inderdaad, ik volg het ook niet meer
Ohquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik volg het ook nietmaar ik bedoelde hier bij mijn werk
Marijke haalt me de woorden al uit het toetsenbordquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof die het wat uitmaakt als je het woord citizin op drie stipjes propt!![]()
Ik snap wat je bedoelt maar zoveel er op achteruit kan je toch niet gaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet, vertrouw het nog niet helemaal (occasion bij dealer voor "maar" 850 euro, weet niet of ik me daar iets van kan voorstellen), maar misschien wel ja
hebben we er al één oog voor Mr. DM?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik probeerde de quote uit zn verband te rukken...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof die het wat uitmaakt als je het woord citizin op drie stipjes propt!![]()
Bij ons is het opeens rustig en schijnt de zon volopquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:05 schreef Enfermera het volgende:
Zo, het gaat ineens hard hozen hier!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |