Niksquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:31 schreef Aarti het volgende:
Vanavond naar de film. Dinner for Schmucks!
En jij?
Ja kon ik dat maarquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk nog even naar de sportschool en daarna een beetje thuis hangen
Studeren en FOK!quote:
Geen idee, meeste vrienden zijn er niet enzo..quote:
heerlijk toch, een hele dag voor jezelf, kun je lekker doen wat JIJ wil!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Geen idee, meeste vrienden zijn er niet enzo..
Dus wordt maar beetje TV kijken dit topic bijwonen.
Ja, dit heb ik bijna heel de vakantiequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
heerlijk toch, een hele dag voor jezelf, kun je lekker doen wat JIJ wil!
Keiharde muziek opzetten, chocola eten, dansen door het huis! *ik beschrijf nu mezelf*
Nee, want in beide zaken heb ik eigenlijk nog helemaal geen zin.quote:
quote:
Neen. Vanmiddag studeren, vanavond FOK!. En dan hopen dat ik tussendoor nog even tijd kan vinden voor bankhangen.quote:
Is dat een hint?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want in beide zaken heb ik eigenlijk nog helemaal geen zin.
FOK! is voor mij niet alleen slap ouwehoeren in deze SC he.
Ik wens je veel succesquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Neen. Vanmiddag studeren, vanavond FOK!. En dan hopen dat ik tussendoor nog even tijd kan vinden voor bankhangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Ik lig lekker in mn bedjequote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
GoedemiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemiddag!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oh, toch naar bed gegaan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik lig lekker in mn bedje![]()
Heb niet zo'n trek.
Heb je nog steeds last van die fout van die ijsmuts?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef TJDoornbos het volgende:
werken en uitzieken is hier wat het plan is.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:43 schreef tochweerhenk het volgende:
GoedemiddagOi HenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |