Ik ook niet maar misschien heeft hij het gedroomdquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
De enige zomer die we hebben gehad was eind juni en begin juli, daarna was het drama... in maart heb ik geen zomer gezien hoor.
c1000 en kruitvat hebben al pepernotenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je mag me alleen wekken voor Sinterklaas snoepgoed en kerstdiner
Ga ze ook halen vandaagquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
c1000 en kruitvat hebben al pepernoten
Pepernoten voor mijn verjaardag moet verboden worden!quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ter correctie het is mevrouw mug en niet meneerquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:55 schreef Panda72 het volgende:
Het rotweer weerhoud meneer mug er niet van om mij te prikken. Die eikel heeft mij in mijn schouderblad geprikt en daarna ging meneer mug dood. Hij had beter dood kunnen gaan voordat hij mij geprikt had.
Wat een teringwijf het is maar goed dat ze dood is anders had ik hoogstpersoonlijk haar vleugeltjes eruit getrokken. Wat denkt ze wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ter correctie het is mevrouw mug en niet meneer
Ik gok dat je kruidnoten bedoelt, de eeuwige verwarringquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Het is inderdaad koud en guurGisteravond zat ik met een fleecevest en een fleecedekentje op de bank te rillen
![]()
![]()
[..]
Ik gok dat je kruidnoten bedoelt, de eeuwige verwarring
Dit zijn namelijk pepernoten:
[ afbeelding ]
MZ heeft gelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn toch taai taai pepernoten?
Leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:11 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Gisteravond was supergezelligEn heerlijk gegeten of course
![]()
Nu beetje brak. Ga zo maar eens wat thee zetten
Spannend!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:59 schreef Ladylike het volgende:
mogguh mensen
nog 2 nachtjes slapen en dan gaat mn kleine naar school
Dat was dus ook het eerste dat hij zei vanmoren
nu tijd voor koffie![]()
Gewoon pepernotenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn toch taai taai pepernoten?
Tof!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:11 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Gisteravond was supergezelligEn heerlijk gegeten of course
![]()
Nu beetje brak. Ga zo maar eens wat thee zetten
Nee, zo irritantquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MZ heeft gelijk
maar niet dat ook maar iemand in nederland het verschil weet...
MZ is goehoed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MZ heeft gelijk
net als frikaNdel zo ingeburgerd is...quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:59 schreef Ladylike het volgende:
mogguh mensen
nog 2 nachtjes slapen en dan gaat mn kleine naar school
Dat was dus ook het eerste dat hij zei vanmoren
nu tijd voor koffie![]()
Ja, precies...quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net als frikaNdel zo ingeburgerd is...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
net als frikaNdel zo ingeburgerd is...
lieve lekkere vent van mequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll
![]()
![]()
limbo (lekker in mijn bescheiden optiek)
Lekker! Thanks!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MZ heeft gelijk
[..]
Leuk
* LLschuift kopje thee toe
Mn verjaardag hebben we vrijdag gevierd, die was superquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spannend!
[..]
Gewoon pepernoten
[..]
Tof!Hoe was je verjaardag verder?
jaquote:
het blijkt lekker te zijn (de combi frikadel en krentebol toch), al ga ik het niet uitproberenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
over frikaNdellen gesproken een collega van mij eet wel eens een krentebol met een frikandel speciaal erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |