Liebchenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Het is inderdaad koud en guurGisteravond zat ik met een fleecevest en een fleecedekentje op de bank te rillen
![]()
![]()
Correct. Desalniettemin horen die dingen er nu nog niet te zijnquote:[..]
Ik gok dat je kruidnoten bedoelt, de eeuwige verwarring
Dit zijn namelijk pepernoten:
[ afbeelding ]
Ook goedemorgen MPGquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen
Het was gister indd nogal fris buiten op het zomerparkfeest. Maar dat heeft me er niet van weerhouden om nog even een feestje te bouwen met optredens van Tim Knol, Awkward I, Balthazar, de Bläck Fööss, Beans & Fatback, The Choir of Young Believers en Typhoon & New Cool Collective.
[..]
Correct. Desalniettemin horen die dingen er nu nog niet te zijn. Begin november is tijd zat, dan werk ik nog steeds kilo's kruidnoten weg.
zeik niet man. Al leveren ze die dingen elke 3 dagen per kilokoffer bij huize Toek, no problemo!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef MPG het volgende:
Correct. Desalniettemin horen die dingen er nu nog niet te zijn. Begin november is tijd zat, dan werk ik nog steeds kilo's kruidnoten weg.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah! Ik kwam net deze tegen:
[ afbeelding ]
Die is echt tof
Dat is juist het probleem. Ik vreet gerust een kilo van die troep weg op een avond. Vandaar dat ik de tijd van het jaar waarin de verleiding aanwezig is liever niet te groot heb.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zeik niet man. Al leveren ze die dingen elke 3 dagen per kilokoffer bij huize Toek, no problemo!
ik moet aankomen van mn arts dus heb graag zo vaak mogelijk verleidingen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem. Ik vreet gerust een kilo van die troep weg op een avond. Vandaar dat ik de tijd van het jaar waarin de verleiding aanwezig is liever niet te groot heb.
Wil je een ijshoorntje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik moet aankomen van mn arts dus heb graag zo vaak mogelijk verleidingen!
Je kent mij en mijn eetlust onderhand toch welquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, nee... jij was degene die hapte op mijn post van gisteren.
Ik ook, maar ik wil dat graag zonder dichtslibbende aderen doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik moet aankomen van mn arts dus heb graag zo vaak mogelijk verleidingen!
Aartiquote:
gezond word ik toch nooit!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil dat graag zonder dichtslibbende aderen doen.
Lol -O_, mijn ma kan er ook wat van. Slaat ze er eentje dood en dan zegt ze: wil je dat niet weer doen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat een teringwijf het is maar goed dat ze dood is anders had ik hoogstpersoonlijk haar vleugeltjes eruit getrokken. Wat denkt ze wel.
Ja, daarom voerde ik je ook!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kent mij en mijn eetlust onderhand toch wel?
Je moet er ook niet op gaan staan.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom voerde ik je ook!
[..]
Je moet er ook niet op gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |