Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef DaMart het volgende:
Ferb, dit is meestal het moment om alvast na te denken over de TT voor het volgende deel... gewoon voor het geval dat je de lapo gaat hebben.
Helleuw Trevlandquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
De film was wel mooi maar anders dan ik verwacht had
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wow, jullie hebben mij overgehaald..
Ik ga morgen mijn trainer bellen en dinsdag kijken.
Wat je zei, de concentratie, de rust, de gezelligheid
Danku![]()
Even kijken of ik compound of een normale handboog ga doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, ik vind het geweldig, hopelijk jij ook weer dan
Geen flauw idee, maar je edit is grappigquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie heeft de laatste keer de wiki gedaan
-edit- volgens de geschiedenis ik![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
Ik heb meteen maar wat achterstallig onderhoud aan de Wiki verricht.
Kun jij dan mijn nieuwe ava toevoegen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
Ik heb meteen maar wat achterstallig onderhoud aan de Wiki verricht.
Normaal natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Even kijken of ik compound of een normale handboog ga doen.
ik ga nu even een verdieping hoger.
quote:Top 100 van zaterdag 28 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 485 naatje_1
035. 088 Dr_Flash
038. 083 Symphonic
067. 064 suikertaartje
068. 063 goldfinger1963
Geeft niets, je bent dan niet de enige hierquote:
Och jee, er heeft er weer eentje een anus open laten staanquote:
Gelukkigquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, je bent dan niet de enige hier
Ik krijg haast het idee dat er meer niet dan wel drinkers zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, je bent dan niet de enige hier
thee mag ookquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, er heeft er weer eentje een anus open laten staan
Chocomelkquote:
Heb je het over mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, er heeft er weer eentje een anus open laten staan
quote:
Nou, dat dan weer niet, maar er zijn wel vrij veel theedrinkers jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg haast het idee dat er meer niet dan wel drinkers zijn
Bij dezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun jij dan mijn nieuwe ava toevoegen?![]()
[..]
Klopt en vergeet de warme chocomelk nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En hoi Henk
[..]
Nou, dat dan weer niet, maar er zijn wel vrij veel theedrinkers ja
zolang ik geen geld heb gezien is het nog steeds van mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
hee GF vertel eens waarom heb je Batzenhäusle Hbf verkwanseld aan LL?
precentquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En hoi Henk
[..]
Je bedoelt present denk ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, het is expres een verbuiging, want boek economie heet percentDat is percentage, dus niet zo gek dat dat de titel is van een economieboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hoiquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En hoi Henk
[..]
Stiekem is dit ook gewoon de TSC!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trustequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens, trusten allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |