Heb je het over mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee, er heeft er weer eentje een anus open laten staan
quote:
Nou, dat dan weer niet, maar er zijn wel vrij veel theedrinkers jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik krijg haast het idee dat er meer niet dan wel drinkers zijn
Bij dezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun jij dan mijn nieuwe ava toevoegen?![]()
[..]
Klopt en vergeet de warme chocomelk nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En hoi Henk
[..]
Nou, dat dan weer niet, maar er zijn wel vrij veel theedrinkers ja
zolang ik geen geld heb gezien is het nog steeds van mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
hee GF vertel eens waarom heb je Batzenhäusle Hbf verkwanseld aan LL?
precentquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En hoi Henk
[..]
Je bedoelt present denk ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, het is expres een verbuiging, want boek economie heet percentDat is percentage, dus niet zo gek dat dat de titel is van een economieboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hoiquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En hoi Henk
[..]
Stiekem is dit ook gewoon de TSC!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trustequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook maar eens, trusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |