fquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef MPG het volgende:
Oooooh. Zijn kruidnoten een najaarsproduct? In dat geval wordt het tijd dat ik wat kilo's in voorraad haal.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Mijn hamster loopt over mn toetsenbord, maar zijn pootjes zijn te klein om een letter in te drukken
lever in 010 ook ff 15 kg af aubquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef MPG het volgende:
Oooooh. Zijn kruidnoten een najaarsproduct? In dat geval wordt het tijd dat ik wat kilo's in voorraad haal.
Ontzettend lekker en verslavendquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:20 schreef Aarti het volgende:
Wat is toch de deal met kruidnoten? 2 is lekker, maar hele zakken vol???
Kijk, dan is die nog het overwegen waardquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
Tim Knol is live zeker de moeite waard.
Typhoon was indd 3x niks, maar ncc maakte dat meer dan goed.
Hamsters kunnen lief zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Mijn hamster loopt over mn toetsenbord, maar zijn pootjes zijn te klein om een letter in te drukken
Dat vind ik dus ook wel stiekemquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:20 schreef Aarti het volgende:
Wat is toch de deal met kruidnoten? 2 is lekker, maar hele zakken vol???
Dwerg,quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamsters kunnen lief zijnHeb je een dwergje of een gewone?
[..]
Dat vind ik dus ook wel stiekemIk houd eigenlijk helemaal niet van Sinterklaas snoepgoed behalve schuimpjes (en dan ook alleen de witten
![]()
).
Dat zou wel heel sip zijn jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dwerg,
Ik heb namelijk een kleine kooi en om daar een gewone hamster in te doen
De ramen tochten uit de sponningen jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
de zon schijnt en het is lekker weer buiten
Mocht er hier per ongeluk iets belanden dan schuif ik het aan je doorquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
Sinterklaassnoep is heldenspul. Kruidnoten, schuimpjes, etc. Graag per kilo aanleveren hier
Echt serieus een kilo? ben je dan niet kotsmisselijk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ontzettend lekker en verslavend. Een kilo op een avond is geen probleem hier
...
Ik heb het gevraagd en ze hebben en er geen moeite mee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je nu al die toestemming laten faxen?
Ohh schuimpjessquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
Sinterklaassnoep is heldenspul. Kruidnoten, schuimpjes, etc. Graag per kilo aanleveren hier
ja. Nee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
Echt serieus een kilo? ben je dan niet kotsmisselijk?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, en zou een Nissan dealer me heel hard uitlachen als ik vraag of ik m'n Lada evt kan inruilen?![]()
Liefquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mocht er hier per ongeluk iets belanden dan schuif ik het aan je door![]()
Oh, en zou een Nissan dealer me heel hard uitlachen als ik vraag of ik m'n Lada evt kan inruilen?![]()
Citizen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, HELP!
Ik moet voor engels een newsflash doen en dan moet ik een moeilijk woord hebben enzo, dus wat is dat wat ie zegt nadat ie zei *Let me be clear, as a (..) and as a president* ofwel wat zegt ie op de puntjes (0:40)
http://edition.cnn.com/vi(...)cnn?iref=videosearch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |