quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]hoor het is voor hem gewoon weer een inruil
Ja, als je met centen wilt betalen dan moet je veel exemplaren meenemenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief.
Nee hoor. Mits je genoeg centjes meeneemt.
Das geen moeilijk woordquote:
Zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kee, voel me alleen wel zo'n pauper
[..]
Ja, als je met centen wilt betalen dan moet je veel exemplaren meenemen
Niet eens. Drie puntjes en zeven letters. Dapasniequote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het past wel op de puntjes.
Jawel, gewoon proppenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet eens. Drie puntjes en zeven letters. Dapasnie
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
Sinterklaassnoep is heldenspul. Kruidnoten, schuimpjes, etc. Graag per kilo aanleveren bij TJD
Zal een eventuele DaVriendin blij mee zijnquote:
Heb je dan een andere auto gezien die je wil hebben?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mocht er hier per ongeluk iets belanden dan schuif ik het aan je door![]()
Oh, en zou een Nissan dealer me heel hard uitlachen als ik vraag of ik m'n Lada evt kan inruilen?![]()
Alsof die het wat uitmaakt als je het woord citizin op drie stipjes propt!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zal een eventuele DaVriendin blij mee zijn...
Weet niet, vertrouw het nog niet helemaal (occasion bij dealer voor "maar" 850 euro, weet niet of ik me daar iets van kan voorstellen), maar misschien wel jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je dan een andere auto gezien die je wil hebben?
Ik volg het ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef Ferb het volgende:
[..]
Inderdaad, ik volg het ook niet meer
Ohquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik volg het ook nietmaar ik bedoelde hier bij mijn werk
Marijke haalt me de woorden al uit het toetsenbordquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof die het wat uitmaakt als je het woord citizin op drie stipjes propt!![]()
Ik snap wat je bedoelt maar zoveel er op achteruit kan je toch niet gaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet, vertrouw het nog niet helemaal (occasion bij dealer voor "maar" 850 euro, weet niet of ik me daar iets van kan voorstellen), maar misschien wel ja
hebben we er al één oog voor Mr. DM?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik probeerde de quote uit zn verband te rukken...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof die het wat uitmaakt als je het woord citizin op drie stipjes propt!![]()
Bij ons is het opeens rustig en schijnt de zon volopquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:05 schreef Enfermera het volgende:
Zo, het gaat ineens hard hozen hier!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |