alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:24 schreef Enfermera het volgende:
Mn verjaardag hebben we vrijdag gevierd, die was superGeweldig kettinkje gehad. Of had ik dat al gezegd tegen je?
Ik weet het niet meer.
Hoe ist met jou?
Ik ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
hij wilde bij de intake al blijven slapen
[..]
het blijkt lekker te zijn (de combi frikadel en krentebol toch), al ga ik het niet uitproberen
zijn we het daar iig over eens...quote:
Schandalig zal ik ze in elkaar beuken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zijn we het daar iig over eens...
oh ja, en aan die kandijkoek van de C1000 zit bijna geen kandij
nah, hij was in de aanbieding, maar het viel me wel ff op (eerste keer dat ik C1000 kandijkoek gekocht heb).quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Schandalig zal ik ze in elkaar beuken?
[ afbeelding ]
Tofquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker! Thanks!
[..]
Mn verjaardag hebben we vrijdag gevierd, die was superGeweldig kettinkje gehad. Of had ik dat al gezegd tegen je?
Ik weet het niet meer.
Hoe ist met jou?
Da's liefquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alsnog gefeliciteerd
Ik heb voor de kerst een kettinkje gehad van mn vriend en een hanger van mn schoonma. Op die hanger staat de foto van mn kleine. Mooiste cadeau ooit
Thanks!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alsnog gefeliciteerd
Ik heb voor de kerst een kettinkje gehad van mn vriend en een hanger van mn schoonma. Op die hanger staat de foto van mn kleine. Mooiste cadeau ooit
Wacht, ik zoek een foto op.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofEn nee, had ik nog niet gehoord
Wat voor kettinkje?
Hier alles goed hoorDruk weekend gehad met leuke dingen
[..]
Da's lief
I'm in looovequote:
bling blingquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
AhwWat superlief!!
![]()
[..]
Wacht, ik zoek een foto op.
[..]
I'm in loooveVind 'm helemaal geweldig
Ja, lekker weekend gehad? Mooi zo
Jaaquote:
ik heb nu 5 ringen om, allemaal met een briljantje/diamantje en heb deze in het zilver:quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JaaIk ben echt helemaal behangen nu
Heb al 2 ringen (trouwring en een andere) waar in allebei al 2 diamanten zitten en ook witgoud, 2 oorbellen van witgoud met briljantje en nu dus die ketting, hangertje is witgoud met brilijantje
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb nu 5 ringen om, allemaal met een briljantje/diamantje en heb deze in het zilver:
http://www.mastersintime.nl/nl/michael-kors-mk3080-mk3080.htm
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:59 schreef Ladylike het volgende:
laatste keer dat ik iets van michael Kors heb gekocht, ben al terug geweest omdat er een steentje uitgevallen was en toen heb ik een nieuwe gekregen, maar uit deze is ook al een steentje gevallen
tis dat de reis zo duur is..,quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ernstig! Das wel jammer.
Mn trouwring is nog supermooi, maar die laat ik ook elk jaar polijsten en de steentjes controleren op zetting. Die andere ring ook, maar die heb ik inmiddels al zo'n 6 jaar. Toentertijd in Dubai gekocht (familie van mn man loopt jaar). Het is een witgouden/gouden ring met 2 diamanten, toen voor zo'n 200 euro gekochtGoud is zoooo goedkoop daar
![]()
![]()
![]()
Ziet er mooi uit ja!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
AhwWat superlief!!
![]()
[..]
Wacht, ik zoek een foto op.
[..]
I'm in loooveVind 'm helemaal geweldig
Ja, lekker weekend gehad? Mooi zo
Sodemieterquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb nu 5 ringen om, allemaal met een briljantje/diamantje en heb deze in het zilver:
http://www.mastersintime.nl/nl/michael-kors-mk3080-mk3080.htm
I love blingquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit ja!![]()
[..]
SodemieterDie is pas bling
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I love bling
maar dus de miskoop van de eeuw (aangezien hij 2 jaar geleden nog duurder was)
Ferbquote:
dat dus vooral...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik snap dat wel hoor
Maar dat is wel echt klote... Dat hoor ik wel vaker van vriendinnen met bijv. ringen met een steentje erin. Ik ben zelf ook al geregeld steentjes verloren, maar dat waren dan ook 4 euro ringen van de Six enzo![]()
Maar met zoiets duurs verwacht je gewoon dat het kwaliteit is...
Ben je al weer terug geweest? Ik zou gewoon weer een nieuwe vragen/reparatie verwachtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus vooral...
Gewoon gekocht bij een goede erkende juwelier hier in Maastricht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |