Zelfs die kan niet, wat is dat toch ongelofelijk lelijk..quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:20 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind die onderste foto de enige die "kan"
Dit dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Zelfs die kan niet, wat is dat toch ongelofelijk lelijk..
Doe gewoon nette schoenen aan onder je pantalon. Een vreemde hype is dat zeg
Wat is er mis met het Nederlandse goedkope?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:10 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Onterechte klacht?? Als je alleen al hebt nagedacht over de mogelijkheid om dit te dragen heb je het niet begrepen. In de winter loop je ook niet met een korte broek, en je gaat ook geen roze schoenen kopen. Ga gewoon naar een cheape winkel en haal daar normale leren schoenen voor 30e
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Zuivelkoe het volgende:
tvp voor pics met uggs onder "kostuum" ()
Oneensch.quote:
Godverdomme het bestaat ook nog.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef Lexis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben Affleck doet het zo.
Geen probleem.quote:
Dat mensen dat woord serieus gebruiken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Zelfs die kan niet, wat is dat toch ongelofelijk lelijk..
Doe gewoon nette schoenen aan onder je pantalon. Een vreemde hype is dat zeg
Lees Man en Pak, van Jort Kelder en Yvo van Regteren Altena een keer. Dan weet je het ook. Of een etiquetteboek. Er is zelfs een speciaal boek over al dat soort foute woorden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef Lexis het volgende:
[..]
Dit dus.
En ik noem het een kostuum. Google afbeeldingen -> Pak ...
Google afbeeldingen -> kostuum
Alleen mijn woordenboek zegt: Het alledaagse woord voor ~ is 'Pak'
Nouja, pak dan.
...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef Lexis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben Affleck doet het zo.
Staat nog best leuk ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef Lexis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben Affleck doet het zo.
oneensch en kostuum?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Oneensch.
Zelfs het allermooiste op maat gemaakte kostuum wordt graflelijk met sneakers eronder.
Het is alsof je een heel mooi schilderij hebt, en er dan overheen kotst.
Doorgaans wordt een nette broek welke deel uitmaakt van het kostuum een pantalon genoemd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat mensen dat woord serieus gebruiken.zoiets heet een broek.
Gelukkig dat smaken verschillen en niet iedereen zich druk maakt over wat wel en niet de sociale concensus / hip is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Oneensch.
Zelfs het allermooiste op maat gemaakte kostuum wordt graflelijk met sneakers eronder.
Het is alsof je een heel mooi schilderij hebt, en er dan overheen kotst.
Nee, echt iet. Dat hoor je gewoon een broek te noemen. Een pak wodt gevormd door een jasje en een broek in dezelfde stof met hetzelfde motief.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Doorgaans wordt een nette broek welke deel uitmaakt van het kostuum een pantalon genoemd.
Maar dat wist jij wel, ouwe trollert van mij
Maagdelijk witte kswiss onder een compleet zwart pak met maagdelijk wit overhemd met grote revers zonder stropdas om m'n nek idd.. En ik kan het zeker hebben..quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef junkiexp het volgende:
Allstars onder een pak is ook vet trouwens, maar dan wel je stropdas aflaten
wat hij zegtquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, echt iet. Dat hoor je gewoon een broek te noemen. Een pak wodt gevormd door een jasje en een broek in dezelfde stof met hetzelfde motief.
Neem het niet van mij aan, maar kijk een keer in een etiquetteboek. Die woorden komen uit een tijd waarin gewone mensen chic wilden doen en daardoor dachten te praten zoals de adel. Maar de adel praatte helemaal niet zo.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:18 schreef sirosathahipir het volgende:
Sneakertjes onder een kostuumpje vind ik inderdaad echt niet kunnen. Onder een kostuumpje past een echt herenschoentje, geen een of andere mal sneakertje.
Mannen wie alles verkleinenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:18 schreef sirosathahipir het volgende:
Sneakertjes onder een kostuumpje vind ik inderdaad echt niet kunnen. Onder een kostuumpje past een echt herenschoentje, geen een of andere mal sneakertje.
Ga etiquette boeken lezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, echt iet. Dat hoor je gewoon een broek te noemen. Een pak wodt gevormd door een jasje en een broek in dezelfde stof met hetzelfde motief.
Neem het niet van mij aan, maar kijk een keer in een etiquetteboek. Die woorden komen uit een tijd waarin gewone mensen chic wilden doen en daardoor dachten te praten zoals de adel. Maar de adel praatte helemaal niet zo.
Als je je er goed bij voelt maakt het geen reet uit wat je draagt en hoe je eruit ziet. Ik zie veel liever iemand die zichzelf is en er misschien niet uitziet, dan iemand die zijn ware gezicht verhuld achter make-up of sierlijke kledij en de laatste mode (volgens de norm, lekker hipquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:18 schreef sirosathahipir het volgende:
Ik ga gedeeltelijk akkoord met wat je zegt. Je hebt gelijk dat mensjes zoveel mogelijk zichzelf moeten zijn, maar als dat betekend dat zij er dan publiekelijk als een aapje gaan bijlopen vind ik het wel te ver gaan. Er is toch wel een bepaald grensje waar mensjes moeten op letten dat ze die niet overschrijden. Sneakertjes dragen onder een net pakje vind ik dan ook ver over die grens. Sneakertjes staan niet bepaald net terwijl een kostuumpje wel net staat. Ofwel draag je een net kostuumpje met nette schoentjes incluis, ofwel loop je er maar gewoontjes bij en laat je dat kostuumpje in je kleerkaastje hangen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:33 schreef boyv het volgende:
[..]
Als je je er goed bij voelt maakt het geen reet uit wat je draagt en hoe je eruit ziet. Ik zie veel liever iemand die zichzelf is en er misschien niet uitziet, dan iemand die zijn ware gezicht verhuld achter make-up of sierlijke kledij en de laatste mode (volgens de norm, lekker hip).
Ja, belachelijk idee om iemand aan te raden iets te lezen over een onderwerp waarover hij iets zegt maar weinig verstand lijkt te hebben. Stel je voor dat je een etiquetteboek leest.quote:
Waarom gebruik je allemaal verkleinwoordn?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef sirosathahipir het volgende:
[..]
Ik ga gedeeltelijk akkoord met wat je zegt. Je hebt gelijk dat mensjes zoveel mogelijk zichzelf moeten zijn, maar als dat betekend dat zij er dan publiekelijk als een aapje gaan bijlopen vind ik het wel te ver gaan. Er is toch wel een bepaald grensje waar mensjes moeten op letten dat ze die niet overschrijden. Sneakertjes dragen onder een net pakje vind ik dan ook ver over die grens. Sneakertjes staan niet bepaald net terwijl een kostuumpje wel net staat. Ofwel draag je een net kostuumpje met nette schoentjes incluis, ofwel loop je er maar gewoontjes bij en laat je dat kostuumpje in je kleerkaastje hangen.
Laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen. Je kan je beter druk maken om de milieuvervuilingquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef sirosathahipir het volgende:
[..]
Ik ga gedeeltelijk akkoord met wat je zegt. Je hebt gelijk dat mensjes zoveel mogelijk zichzelf moeten zijn, maar als dat betekend dat zij er dan publiekelijk als een aapje gaan bijlopen vind ik het wel te ver gaan. Er is toch wel een bepaald grensje waar mensjes moeten op letten dat ze die niet overschrijden. Sneakertjes dragen onder een net pakje vind ik dan ook ver over die grens. Sneakertjes staan niet bepaald net terwijl een kostuumpje wel net staat. Ofwel draag je een net kostuumpje met nette schoentjes incluis, ofwel loop je er maar gewoontjes bij en laat je dat kostuumpje in je kleerkaastje hangen.
Omdat ie homo is.... verklaard meteen waarom zich er zogenaamd druk over maaktquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom gebruik je allemaal verkleinwoordn?
Ik wist al dat je een trieste flikker was, maar dat je trouwt in een pak van de V&D, met afgetrapte puma's eronder slaat echt allesquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een onterechte klacht.
Hier, op m'n eigen bruiloft notabene:
[ afbeelding ]
Ik ben het volledig met je eens, maar waarom deze drang naar bevestigingquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef Lexis het volgende:
Er zijn toch ook wel vrouwen die het met me eens zijn? Dat deze puberjongetjes het niet snappen kan ik begrijpen, maar vrouwen zouden toch beter moeten weten?
Het moet natuurlijk wel een beetje een vlot/sportief pak zijn, geen formeel pak.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:03 schreef Lexis het volgende:
Het schijnt een hippe tendens te zijn. Kanye doet het, dus fok it, ik doe het ook.
WTF man, draag maar lekker sneakers onder je spijkerbroek met een colbertje.
Als je een pak aan hebt (De Bijenkorf vindt ook dat het een kostuum is, niet dat dat een argument is hoor) hoor je geen sneakers te dragen maar nette leren/suede veterschoenen.
Onder een vlot/sportief pak dus wel, niet onder een net pak. Niet alle pakken zien er formeel uit. Maar ik snap dat ik mezelf met een Hotmailadres diskwalificeer voor elke serieuze discussie.quote:[…]
Bovendien kan ik me niet voorstellen dat Federer-fan, als zelfgenoemd 'jurist' het acceptabel vindt om sneakers onder een pak te dragen. Aan de andere kant diskwalificeert hij zichzelf door een hotmail adres te hebben. Nu kunnen we je helaas niet meer serieus nemen.
Maar Federer-fan, 't is toch echt een pantalon, en geen broek.
Wat is precies een vlot/sportief pak?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje een vlot/sportief pak zijn, geen formeel pak.
[..]
Onder een vlot/sportief pak dus wel, niet onder een net pak. Niet alle pakken zien er formeel uit. Maar ik snap dat ik mezelf met een Hotmailadres diskwalificeer voor elke serieuze discussie.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef dnzl het volgende:
[..]
Wat is precies een vlot/sportief pak?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef dnzl het volgende:
[..]
Wat is precies een vlot/sportief pak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |