quote:Op zondag 29 juli 2007 13:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zei die neger van gisteravond dat je een te klein kutJE had voor zijn slagschip ?
Ik hoop dat je een Soatje opgelopen hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:14 schreef Rozevla het volgende:
Ik bedoel !!
Er zijn homo mannen oke! Maar dan gaan ze ook echt zo ongelofelijk homo doen! En daar kan ik niet tegen zoals ook dat ze alles verkleinen
kaasje
vleesje![]()
Gast ik ben geen kloon ik heb gewoon heel lang gewacht met het aanmaken van een account en al deze shit moet er nu gewoon uit
ik vind mannen die zich rozevla noemen anders minstens net zo dubieus.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:14 schreef Rozevla het volgende:
Ik bedoel !!
Er zijn homo mannen oke! Maar dan gaan ze ook echt zo ongelofelijk homo doen! En daar kan ik niet tegen zoals ook dat ze alles verkleinen
kaasje
vleesje![]()
Gast ik ben geen kloon ik heb gewoon heel lang gewacht met het aanmaken van een account en al deze shit moet er nu gewoon uit
Kutjequote:Op zondag 29 juli 2007 13:08 schreef Rozevla het volgende:
Gadverdamme !!
En dan vooral mannen met een grote aantrekkings kracht voor hetzelfde geslacht
En dan is het zo verschrikkelijk om te moeten horen dat ze alles verkleinen, dat je gay ben Allàh! Maar ga niet de nadruk er nog is op leggen.
Zo komt er ook altijd een gozer bij de kassa en die gaat vertellen wat hij allemaal heeft
Haaaiii Ik wil graag pinnen !
Ik heb een....
kaasje
vleesje
botertje
melkje
broodje
soepje
AAarrrghhhhhh![]()
![]()
ik dacht precies hetzelfde al dan al wel na 1 topicquote:Op zondag 29 juli 2007 13:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat een kutkloon ben je eigenlijk, je hebt nu 4 topics geopend en nu al vind ik je een baggeraar, dat doe je goed
Maak dan een account bij de EO aan en ga daar zieken.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:14 schreef Rozevla het volgende:
Ik bedoel !!
kaasje
vleesje![]()
de huilende rappers roelerenquote:Op zondag 29 juli 2007 13:20 schreef DeGluurbuur het volgende:
De Huilende Rappers - Sukkeltje
Weet je wat er met die Deense cartoonist is gebeurd?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:08 schreef Rozevla het volgende:
dat je gay ben Allàh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |