quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:55 schreef kristyle het volgende:
Buiten zaalvoetbalschoenen dragen en dan ook nog eens onder een kostuum
Onterechte klacht?? Als je alleen al hebt nagedacht over de mogelijkheid om dit te dragen heb je het niet begrepen. In de winter loop je ook niet met een korte broek, en je gaat ook geen roze schoenen kopen. Ga gewoon naar een cheape winkel en haal daar normale leren schoenen voor 30equote:Op zondag 29 augustus 2010 02:30 schreef HalloweenJack het volgende:
Lelijke sneakers maar alsnog onterechte klacht.
Naar mijn mening kan dat ook absoluut niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:36 schreef Jeff89 het volgende:
Als ze wit waren geweest was er niets aan de hand, mits die gast jonger was dan pak 'm beet 25..
Nee, dat was een voorbeeld/vergelijking.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:00 schreef BoerBert het volgende:
TS, heb jij serieus iemand met Uggs onder z'n kostuum gezien? Dat is wel te erg inderdaad![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een onterechte klacht.
Hier, op m'n eigen bruiloft notabene:
[ afbeelding ]
Alsof ik de hele dag op die stijve designschoenen ga rondlopen, beetje m'n voeten verkrachtenquote:
Doe dan geen pak aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof ik de hele dag op die stijve designschoenen ga rondlopen, beetje m'n voeten verkrachten
Beter je voeten verneuken dan er zo bijlopen. Vreselijk vind ik dat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof ik de hele dag op die stijve designschoenen ga rondlopen, beetje m'n voeten verkrachten
Geen porum. Sorry.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:50 schreef StevenPaul het volgende:
Ze hebben wel dezelfde streepjes als het pak.
Zelfs voor een FOK!ker is dit droevig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |