quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:55 schreef kristyle het volgende:
Buiten zaalvoetbalschoenen dragen en dan ook nog eens onder een kostuum
Onterechte klacht?? Als je alleen al hebt nagedacht over de mogelijkheid om dit te dragen heb je het niet begrepen. In de winter loop je ook niet met een korte broek, en je gaat ook geen roze schoenen kopen. Ga gewoon naar een cheape winkel en haal daar normale leren schoenen voor 30equote:Op zondag 29 augustus 2010 02:30 schreef HalloweenJack het volgende:
Lelijke sneakers maar alsnog onterechte klacht.
Naar mijn mening kan dat ook absoluut niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:36 schreef Jeff89 het volgende:
Als ze wit waren geweest was er niets aan de hand, mits die gast jonger was dan pak 'm beet 25..
Nee, dat was een voorbeeld/vergelijking.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:00 schreef BoerBert het volgende:
TS, heb jij serieus iemand met Uggs onder z'n kostuum gezien? Dat is wel te erg inderdaad![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een onterechte klacht.
Hier, op m'n eigen bruiloft notabene:
[ afbeelding ]
Alsof ik de hele dag op die stijve designschoenen ga rondlopen, beetje m'n voeten verkrachtenquote:
Doe dan geen pak aan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof ik de hele dag op die stijve designschoenen ga rondlopen, beetje m'n voeten verkrachten
Beter je voeten verneuken dan er zo bijlopen. Vreselijk vind ik dat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof ik de hele dag op die stijve designschoenen ga rondlopen, beetje m'n voeten verkrachten
Geen porum. Sorry.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:50 schreef StevenPaul het volgende:
Ze hebben wel dezelfde streepjes als het pak.
Zelfs voor een FOK!ker is dit droevig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
En dan niet eens alleen sportschoenen, maar ook nog eens exemplaren die al 20 jaar zijn gedragen zo te zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat jij je zielgenoot haar droombruiloft gunt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:54 schreef Lexis het volgende:
Speciaal voor u: de inzoomversie. En ja, de streepjes sluiten bijna naadloos aan op de stiknaden van z'n schoentjes. Dat maakt de schoenen geen haar beter voor onder een kostuum.
[ afbeelding ]
Tsja, zo ben ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef MrSoreto het volgende:
[..]
Goed om te zien dat jij je zielgenoot haar droombruiloft gunt.
een paar afgetrapte puma's met een pantalon die te lang isquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint met een P en eindigt met auper?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef ukga het volgende:
[..]
een paar afgetrapte puma's met een pantalon die te lang is
wie de fuck gaat daar mee trouwen?
Je bedoelt sportieve schoenen en je bedoelt een pak. Een kostuum is voor carnaval.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:48 schreef Lexis het volgende:
[...]
Mensen, leer het nou eens. Draag geen sneakers onder je kostuum. Geen bikkembergs, geen all-stars (ja alto's), en geen Uggs.
Precies, net als woorden als colbertquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:41 schreef SillyWalks het volgende:
Een kostuum? Het is toch geen carnaval?
Een pak.
quote:
Dat dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 02:15 schreef porsche1 het volgende:
Ik zou er Nike Air-Max Classic onder dragen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef ukga het volgende:
[..]
een paar afgetrapte puma's met een pantalon die te lang is
[...]
Als het maar lekker loopt. Function over fashion. Alleen begrijpen vrouwen dat niet.quote:
Als ze er een groen met paars kleurige ceintuur bij dragen vind ik het wel kunnenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies, net als woorden als colbert, pantalon
, en mantel
.
Stropdas.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef junkiexp het volgende:
Allstars onder een pak is ook vet trouwens, maar dan wel je stropdas aflaten
Ceintuur.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:54 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Als ze er een groen met paars kleurige ceintuur bij dragen vind ik het wel kunnen
Kenserquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef junkiexp het volgende:
Allstars onder een pak is ook vet trouwens, maar dan wel je stropdas aflaten
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:41 schreef SillyWalks het volgende:
Een kostuum? Het is toch geen carnaval?
Een pak.
Sorry je hebt volkomen gelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Stropdas.Zo'n ding heet een das. Een stropdas is een voorgeknoopte das (met zo'n elastiekje dat je om je net kunt doen). Hoort in de categorie afschuwelijke woorden.
Net als vrouwen die een jurk een japon noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |