Zelfs die kan niet, wat is dat toch ongelofelijk lelijk..quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:20 schreef honda1990 het volgende:
Ik vind die onderste foto de enige die "kan"
Dit dus.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Zelfs die kan niet, wat is dat toch ongelofelijk lelijk..
Doe gewoon nette schoenen aan onder je pantalon. Een vreemde hype is dat zeg
Wat is er mis met het Nederlandse goedkope?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:10 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Onterechte klacht?? Als je alleen al hebt nagedacht over de mogelijkheid om dit te dragen heb je het niet begrepen. In de winter loop je ook niet met een korte broek, en je gaat ook geen roze schoenen kopen. Ga gewoon naar een cheape winkel en haal daar normale leren schoenen voor 30e
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Zuivelkoe het volgende:
tvp voor pics met uggs onder "kostuum" ()
Oneensch.quote:
Godverdomme het bestaat ook nog.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef Lexis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben Affleck doet het zo.
Geen probleem.quote:
Dat mensen dat woord serieus gebruiken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Zelfs die kan niet, wat is dat toch ongelofelijk lelijk..
Doe gewoon nette schoenen aan onder je pantalon. Een vreemde hype is dat zeg
Lees Man en Pak, van Jort Kelder en Yvo van Regteren Altena een keer. Dan weet je het ook. Of een etiquetteboek. Er is zelfs een speciaal boek over al dat soort foute woorden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef Lexis het volgende:
[..]
Dit dus.
En ik noem het een kostuum. Google afbeeldingen -> Pak ...
Google afbeeldingen -> kostuum
Alleen mijn woordenboek zegt: Het alledaagse woord voor ~ is 'Pak'
Nouja, pak dan.
...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef Lexis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben Affleck doet het zo.
Staat nog best leuk ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef Lexis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben Affleck doet het zo.
oneensch en kostuum?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Oneensch.
Zelfs het allermooiste op maat gemaakte kostuum wordt graflelijk met sneakers eronder.
Het is alsof je een heel mooi schilderij hebt, en er dan overheen kotst.
Doorgaans wordt een nette broek welke deel uitmaakt van het kostuum een pantalon genoemd.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat mensen dat woord serieus gebruiken.zoiets heet een broek.
Gelukkig dat smaken verschillen en niet iedereen zich druk maakt over wat wel en niet de sociale concensus / hip is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Oneensch.
Zelfs het allermooiste op maat gemaakte kostuum wordt graflelijk met sneakers eronder.
Het is alsof je een heel mooi schilderij hebt, en er dan overheen kotst.
Nee, echt iet. Dat hoor je gewoon een broek te noemen. Een pak wodt gevormd door een jasje en een broek in dezelfde stof met hetzelfde motief.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Doorgaans wordt een nette broek welke deel uitmaakt van het kostuum een pantalon genoemd.
Maar dat wist jij wel, ouwe trollert van mij
Maagdelijk witte kswiss onder een compleet zwart pak met maagdelijk wit overhemd met grote revers zonder stropdas om m'n nek idd.. En ik kan het zeker hebben..quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:52 schreef junkiexp het volgende:
Allstars onder een pak is ook vet trouwens, maar dan wel je stropdas aflaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |