Ah, je drinkt puur?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan heel koud ZONDER ijs. Absolut vind ik altijd lekker.
Oooooohw, dan is het goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, er is zelfs genoeg voor morgen
SBS staat hier nog op... is niks op tvquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef Karina het volgende:
Is er nog wat leuks op tv, ik heb Net5 maar opgezet, maar ik volg het niet echt.
Ik ben niet zo'n Vodka-drinker.quote:
Helaas nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
SBS staat hier nog op... is niks op tv
Hier ook, maar ik ga maar eens zappenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie op SBS Jim met zijn hondjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik tap door, zeg het maar jongenquote:
Halve fles red ik niet, 2 glazen tops. Baco heel soms, maar vind ik meestal te zoet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Vodka-drinker.
Heb 15 jaar geleden een keer meer dan een halve fles gedronken, en dat viel niet goed, en daarna eigenlijk nooit meer gedronken. nouja, een Baco'tje hier en daar wel, maar niet 'overdadig'
Nee Karina neeeeeeeequote:
Ja daar ging ik ook net naartoe, zie ik een naald in een arm verdwijnenquote:
Statham is wel coolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar ging ik ook net naartoe, zie ik een naald in een arm verdwijnenik kan de engste films kijken, maar naalden
Goede film dit trouwens met Jason Statham.
Ik zit aan tafel, de tv staat een meter of 10 wegquote:
Het zou verboden moeten wordenquote:
Zou ik ook moeten doen, ik heb alweer pijn in mijn rug van dat laptoppen op dat kleine tafeltje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit aan tafel, de tv staat een meter of 10 weg
Da's een eindquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit aan tafel, de tv staat een meter of 10 weg
Je hebt een tv aan het plafond?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een eind
Hier hang ie een meter boven mijn hoofd
http://www.tvgids.nl/prog(...)_kill_a_mockingbird/quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef Karina het volgende:
Wel een B film zeg, ik heb deel 1 al gezien, maar deze is wel slechter.
1 is beter ja, maar dit is ook wel te doen. zolang er maar genoeg autorijden en knokken isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef Karina het volgende:
Wel een B film zeg, ik heb deel 1 al gezien, maar deze is wel slechter.
Hoe doe je dat met draadjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de muur
Nouja, het ophangsysteem hangt aan de muur, de tv staat daarop
Die duurt tot 3:20uquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/prog(...)_kill_a_mockingbird/
Er is een deel 2?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:46 schreef Karina het volgende:
Crank was goed! En deel 2 ook trouwens.
een meter boven je hoofd en de tv hangt aan de muur... je ligt op de grond?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de muur
Nouja, het ophangsysteem hangt aan de muur, de tv staat daarop
Het is een prachtige film en het is weekendquote:
Maar ik kan niet uitslapen, dus toch maar nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is een prachtige film en het is weekend
Hij is 'onderweg'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1121931/
Nog idioter dan de eerste.
Een programma van Alberto Stegemanquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een programma van Alberto Stegeman
Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:55 schreef Karina het volgende:
Oh dat vliegtuig net was wel zo ontzettend nep.
Ik zit echt met verbazing te kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een programma van Alberto Stegeman
Oh ja ik ben gek op van die slechte films.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen he
Ah, dus Steven Seagal is aan jou wel besteed?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik ben gek op van die slechte films.
*zapptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit echt met verbazing te kijken
Ja ik heb volgens mij al zijn films gezienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus Steven Seagal is aan jou wel besteed?
Maar.. vrouwen gaan worstelen in de modderquote:
Zijn die er dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij al zijn films gezienOOK die film waar hij maar 1 minuut in voorkomt.
Da's nie ergquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. vrouwen gaan worstelen in de modder
Ik denk ook dat ik dat al eens gezien hebquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:00 schreef Karina het volgende:
OMG wat een programma, maar volgens mij is dit wel een herhaling, het komt me bekend voor.
Ja, ik vergeet de titel altijd, maar dan zit hij in een vliegtuig, hij valt eruit en dat is het dan, hij komt nooit meer terug, de hele film niet en hij staat wel groot op de filmposterquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet de titel altijd, maar dan zit hij in een vliegtuig, hij valt eruit en dat is het dan, hij komt nooit meer terug, de hele film niet en hij staat wel groot op de filmposter
Meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:03 schreef Karina het volgende:
Wordt lastig zondag, kijk ik Wegmisbruikers OF So you think you can dance.
SYTYCD... WM wordt vaak genoeg herhaaldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:03 schreef Karina het volgende:
Wordt lastig zondag, kijk ik Wegmisbruikers OF So you think you can dance.
Waar, en dan daarna Smaakpolitie. @D: ja, kijk ik altijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
SYTYCD... WM wordt vaak genoeg herhaald
Het staat bovendien op SBSGemistquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
SYTYCD... WM wordt vaak genoeg herhaald
De SBS Zondagtopics bedoel je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar, en dan daarna Smaakpolitie. @D: ja, kijk ik altijdmaar vooral vanwege het topic eigenlijk.
Eujhquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
De SBS Zondagtopics bedoel je?
Waar iedereen zoveel mogelijk posts probeert te halen?
Maar dat zal wel weer geld kostenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
SYTYCD zal ook wel op RTLGemist komen
wij posten voor de gezelligheid hoorquote:
D. ben jij dat? Oh neequote:
Ik ben daar ooit eens geweest, maar het was het ene na het andere topic een race om 'm zo snel mogelijk dicht te krijgen om in de recordboeken te komen. Ik zag niets van gezelligheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
wij posten voor de gezelligheid hoor
Dat was serieus 1 keertjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit eens geweest, maar het was het ene na het andere topic een race om 'm zo snel mogelijk dicht te krijgen om in de recordboeken te komen. Ik zag niets van gezelligheid
Nouja, n.a.v. POP ben ik daar dus een keertje wezen kijken, om daarna weer snel rechtsomkeer te makenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat was serieus 1 keertjeDaarna hebben we dat nooit meer gedaan en is het gewoon een gezellig topic. Net zoals POP
Geef ons nog een kansquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, n.a.v. POP ben ik daar dus een keertje wezen kijken, om daarna weer snel rechtsomkeer te maken
Ik scrolde van onder naar boven en je hebt altijd leuke kreten. Eeejquote:
het is:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven en je hebt altijd leuke kreten. Eeej
2 maal 'e' , 8 maal 'j'quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven en je hebt altijd leuke kreten. Eeej
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal het in overweging nemen.
Ik weet nu dat er ook 'brave' users zitten he
Okeejjjjjjjjquote:
Die heeft nog best een goede ratingquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef Karina het volgende:
Die film met de hele korte rol van Stephen Segal is Executive Decision
Ik weet niet eens meer hoe die vorige is afgelopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt, die is zo lachen. En hij leeft ook opeens weer he, na de vorige.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 maal 'e' , 8 maal 'j'
en acht min haakjesluiten
Best een goede actiefilm, maar je bent nogal teleurgesteld dus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft nog best een goede rating
Zal 'm ff onthouden
Hij viel dood (volgens mij uit een helicopter of zo).quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe die vorige is afgelopen
Ik ben teleurgesteld?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Best een goede actiefilm, maar je bent nogal teleurgesteld dus.
Ik las iets heul andersquote:
Graziequote:
Als je die film gaat kijken en je denkt dat het een Steven Seagal film is, dan ben je teleurgesteld bedoel ik (laat en wijn zeg maarquote:
Dat je crack binnen wasquote:
Ow, nou, ik ben gewaarschuwd, dus ik ga voor een Kurt Russell filmquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je die film gaat kijken en je denkt dat het een Steven Seagal film is, dan ben je teleurgesteld bedoel ik (laat en wijn zeg maar)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
Dit is trouwens ook wel een verkapte SC zo he
Kunnen we niet beter daar verder gaan:
=> [TAL SC #321]Modjes met bier op en hier zo weer over POP doen?
Ja die wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, ik ben gewaarschuwd, dus ik ga voor een Kurt Russell film
die doet toch wel langer mee he?
Neuhquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
Dan maar zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallo![]()
Heb je nog gekeken D.?Ik heb van alles gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrijdag is er geen popstarsquote:
Whut?quote:Op donderdag 2 september 2010 08:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrijdag is er geen popstars
"Wat betreft vrijdag: er is eenmalig geen #popstars vanwege live uitzending wedstrijd Ned. elftal. Volgende week zijn we er weer!" Maurice Wijnen
Dat keek je toch alquote:
JA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we Zondag, als iedereen aanwezig is, een herhaling terug gaan kijken en gewoon doen alsof het Vrijdag is?Een herhaling van Popstars kijken die je al hebt gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar Popstars Duitsland![]()
Niet liegen Benny, jij hebt de helft niet gezienquote:Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een herhaling van Popstars kijken die je al hebt gezien?
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we Zondag, als iedereen aanwezig is, een herhaling terug gaan kijken en gewoon doen alsof het Vrijdag is?Waarom niet op vrijdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je, jij snapt het wel, dat Vrijdagavondgevoelvansamenzijnquote:
Ik snap het welquote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je, jij snapt het wel, dat Vrijdagavondgevoelvansamenzijn
quote:
Dan is Kally er en volgens mij zijn er meer de hort op Vrijdagquote:Op donderdag 2 september 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je dat zondag wil doen
Ik kom je zoeken zondagavondquote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is Kally er en volgens mij zijn er meer de hort op Vrijdag![]()
Maar we gaan nu allemaal over op HGT
Awquote:
Nee jij dat je zondag een herhaalavond wil doen, jij schat jijquote:
Nu ga ik blozenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij dat je zondag een herhaalavond wil doen, jij schat jij
Ik heb alles gezienquote:Op donderdag 2 september 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet liegen Benny, jij hebt de helft niet gezien
*high fived*quote:
Gaat nie lukken nie, lange vingersquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat nie lukken nie, lange vingers
quote:
Alsof ze het wistenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:21 schreef Silenus het volgende:
Yeeyyy ik kon vanavond toch niet met jullie kijken, dus dit komt mooi uit!
Ja dat dus! Wist ik helemaal niet, in mijn tv gids staat het nietquote:
Karinaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat dus! Wist ik helemaal niet, in mijn tv gids staat het nietGaan we HGT kijken dus? Ook leuk trouwens... Oh ik zie net de vooraankondiging, NL tegen San Marino, wauw wat een geweldige wedstrijd.
Zeg... er zat een stijgende lijn inquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Wordt het in dat topic misschien ook een keertje druk
*redt de stijgende lijn*quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeg... er zat een stijgende lijn in
Stom hèquote:
Nu stijgt het topic pas echt naar de topquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeg... er zat een stijgende lijn in
En dan is de finale pas volgende weekquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu stijgt het topic pas echt naar de top
Pas? AL, ik wist dat niet eens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan is de finale pas volgende week
Wattiequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ook jij wordt elders omgeroepen StephanL
De laatste? Ohhhhquote:Op donderdag 9 september 2010 09:28 schreef iBenny het volgende:
De laatste auditieronde
Ik zit te twijfelen wat ik ga kijken
Dan zal het waarschijnlijk POP zijn wat ik meer zal volgen dan.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De laatste? OhhhhWoohey
![]()
En een beetje heen en weer zappen?
Hééééé Dquote:
Is dat op Vrijdag?quote:
En wat is er Zaterdag dan? Oh My name is zekerquote:
Klopt... maar dat duurt ook maar een paar weken.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wat is er Zaterdag dan? Oh My name is zekerHad dat niet omgekeerd gekund?
VOIlaquote:
Joahquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... maar dat duurt ook maar een paar weken.
We zouden ook kunnen afspreken om POP op bijv. zaterdag met z'n allen terug te kijken
Je kunt toch 2 vensters naast elkaar zetten?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JoahMaar dan switch je tussen 2 schermen (ik kijk het via internet terug), da gaa nie werken nie
Kleine schermpjes, bohquote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt toch 2 vensters naast elkaar zetten?
Benny vond het een VOI'tjequote:
Het heette eerst simpel The Voice, maar omdat dat al een naam was van een ander internationaal programma hebben ze de naam veranderd naar The Voice of Holland. Ik noemde het al VOI voordat ze die verandering in de naam deden, maar idd dat zou ook kunnen.quote:
Jaaquote:Op donderdag 9 september 2010 09:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook wel een herhaling op tv... misschien dan?
Ik had VOI nog niet 'gehoord', vind VOH logischer, maar it shall be me a sausage verderquote:Op donderdag 9 september 2010 09:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het heette eerst simpel The Voice, maar omdat dat al een naam was van een ander internationaal programma hebben ze de naam veranderd naar The Voice of Holland. Ik noemde het al VOI voordat ze die verandering in de naam deden, maar idd dat zou ook kunnen.
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt toch 2 vensters naast elkaar zetten?
Ach, mij maakt het niet uit. Ik had er dan ook niet echt zo over gedachtquote:Op donderdag 9 september 2010 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had VOI nog niet 'gehoord', vind VOH logischer, maar it shall be me a sausage verder
Jij bent mod he, dus jij 'moet' daar over nadenkenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, mij maakt het niet uit. Ik had er dan ook niet echt zo over gedacht
Interactie D.quote:
Als je het niet tegelijk doet heb je er 2 keer zo lang plezier vanquote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
1 om de uitzending terug te kijken, de ander om hier mee te kletsen
Ohw.. nja, in dat geval... bedankt voor het wijzen daaropquote:Op donderdag 9 september 2010 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent mod he, dus jij 'moet' daar over nadenken
Alleen kijken doe ik niet hoor, zonder SC kijk ik dit soort programma's niet eensquote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het niet tegelijk doet heb je er 2 keer zo lang plezier van
2x dezelfde uitzending ervaren is misschien net iets teveel van het goedequote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het niet tegelijk doet heb je er 2 keer zo lang plezier van
Graag gedaanquote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw.. nja, in dat geval... bedankt voor het wijzen daarop
Dat gaat hem niet worden neequote:Op donderdag 9 september 2010 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zondag om 1:00uur of Woensdag om 13:25uur...
hmmm... ook niet echt ideaal
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
2x dezelfde uitzending ervaren is misschien net iets teveel van het goede
quote:
Denk niet dat het een succes is qua mensen bij elkaar krijgen om samen terug te kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 schermen dan? kan dat?
Ik probeer ook alleen maar mee te denken
Ach, we zouden het toch een keer kunnen proberenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk niet dat het een succes is qua mensen bij elkaar krijgen om samen terug te kijken
Maar och de Vrijdag is al enorm gezellig
Afhankelijk van wanneer wil ik best meedoenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, we zouden het toch een keer kunnen proberen
En ook nog eens de laatste auditiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:23 schreef Pisces29 het volgende:VRIJDAG
Heerlijk, na 2 weken mogen we weer
![]()
Kun je nagaan, we hebben ons er álle weken doorheen gebetenquote:
Hoe moet dat dan verder, na vanavond?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, we hebben ons er álle weken doorheen gebeten![]()
![]()
![]()
Dan gaan we verder met de 30 weken theater- en liveshowsquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan verder, na vanavond?
Dat is mooi dan ga ik volgende week voor het eerst kijken.quote:
Maar da's een stuk minder leuk waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan gaan we verder met de 30 weken theater- en liveshows
Silenusquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
GEZELLIGGGGGGGGGGGGG (moet nog drank halen)
Hmm, ik zit nu wel lekker warm binnen. Herfstig gevoel. Denk dat ik m'n rosé maar opdrink en daarna een paar biertjes neem.quote:
Hoodie al op?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmm, ik zit nu wel lekker warm binnen. Herfstig gevoel. Denk dat ik m'n rosé maar opdrink en daarna een paar biertjes neem.
Ook al griep?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:20 schreef Kally het volgende:
Ik ben er bij vanaaf (denk ik) ziek en al en zonder drank
Ja hier ook, stortte helemaal in op mijn werk vandaag, mijn benen konden niet meer, ik zie wel hoe ver ik kom maar wel met thee en niet met wijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook al griep?![]()
![]()
Ik zit zo'n beetje met een knijper op m'n neus, hoop dat ik die lange zit ga halen
Echt zoveel mensen zijn ziek nu, bahquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hier ook, stortte helemaal in op mijn werk vandaag, mijn benen konden niet meer, ik zie wel hoe ver ik kom maar wel met thee en niet met wijn
Bedoel je ons of heb je mensen thuis op de bank?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
Wat, er zitten al mensen hier op de bank![]()
* -Miauw-haakt in
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
Wat, er zitten al mensen hier op de bank![]()
* -Miauw-haakt in
Ons natuurlijk, je onderschat duidelijk de kracht van het virtuele-samen-op-de-bank-naar-popstars-kijken-ook-al-kennen-we-elkaar-allemaal-niet-ehhhh...iets.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je ons of heb je mensen thuis op de bank?![]()
Das woarquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ons natuurlijk, je onderschat duidelijk de kracht van het virtuele-samen-op-de-bank-naar-popstars-kijken-ook-al-kennen-we-elkaar-allemaal-niet-ehhhh...iets.
Altijd sfeerquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ons natuurlijk, je onderschat duidelijk de kracht van het virtuele-samen-op-de-bank-naar-popstars-kijken-ook-al-kennen-we-elkaar-allemaal-niet-ehhhh...iets.
Hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je ons of heb je mensen thuis op de bank?![]()
Staat je drankje al koudquote:
preciesquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
2 flesjes Strongbow en daartussen een fles wijn.quote:
Oh ja reviewtje van de Bowquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
2 flesjes Strongbow en daartussen een fles wijn.
Ik had vanochtend een heel zware stem dus ik denk dat er wat baccillen dood moeten![]()
D.jjjjjjjjjquote:
Héé, dan weet ik meteen wie jij bent!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een heel zware stem dus ik denk dat er wat baccillen dood moeten![]()
Wees blij dat er gewoon iemand staat te tappen terwijl je aanschuiftquote:
Je linkje doet het niet, maar ik gok dat je er naast zitquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Héé, dan weet ik meteen wie jij bent!
http://dewerelddraaitdoor(...)28.0.html?&tx_ttnews[cat]=238&tx_ttnews[tt_news]=17549&tx_ttnews[month]=09&tx_ttnews[year]=2010&cHash=f9df8329cea47d2a3aa29462bcf8db42
(vanaf 3.30)
Jij hebt de wodka in de tap?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wees blij dat er gewoon iemand staat te tappen terwijl je aanschuift
Ik heb altijd een zware stem maar wat ik ook drink die bacillen gaan niet doodquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
doet het nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Héé, dan weet ik meteen wie jij bent!
http://dewerelddraaitdoor(...)28.0.html?&tx_ttnews[cat]=238&tx_ttnews[tt_news]=17549&tx_ttnews[month]=09&tx_ttnews[year]=2010&cHash=f9df8329cea47d2a3aa29462bcf8db42
(vanaf 3.30)
seksehquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zware stem maar wat ik ook drink die bacillen gaan niet door
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
seksehik kan soms echt een kinderstem hebben, nouja, opzetten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik meld me alvastWijn, tuccies bij de hand en een fles wodka in de ijskast, voor als het heeel saai gaat worden
jeetje, je kunt het niet doorspoelen....quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb 'm even aangepast, hij is gewoon onlinkbaar!
En wat nou als het niet saai wordt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik meld me alvastWijn, tuccies bij de hand en een fles wodka in de ijskast, voor als het heeel saai gaat worden
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Kan ik wel maar die komt niet geloofwaardig over
Geen zorgen, da's wel heel geweldadigquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vorige week, breek me de bek niet open
Was ik de enige die in een lach-coma raakte toen dat groene wijf op haar muil ging?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vorige week, breek me de bek niet open
Komt goedquote:
Ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was ik de enige die in een lach-coma raakte toen dat groene wijf op haar muil ging?
Welk programma doel je op?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was ik de enige die in een lach-coma raakte toen dat groene wijf op haar muil ging?
Ik moest al lachen toen ze aan kwam lopen, net de Hulk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Silenus, je bedoelt toch niet dat ik op Herman Finkers lijk ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee aapje, de TV draait door van afgelopen maandag. Toen gingen ze een stel vragen over een brand oid, toen had de man een hele lage stem en stelde de interviewer een vraag aan zijn vrouw...Nóg twee octaven lager.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Silenus, je bedoelt toch niet dat ik op Herman Finkers lijk ofzo
Ja vreselijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik dacht trouwens dat het om kwart over zou beginnen, nu zit ik naar dat ambulancegedoe te kijken, waar ik totaal niet van houd.
aapje!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee aapje, de TV draait door van afgelopen maandag. Toen gingen ze een stel vragen over een brand oid, toen had de man een hele lage stem en stelde de interviewer een vraag aan zijn vrouw...Nóg twee octaven lager.Ik heb al een lage stem, maar dat haal ik niet eens als ik m'n best doe.
Dat heb ik ook nu geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Silenus, je bedoelt toch niet dat ik op Herman Finkers lijk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |