Afhankelijk van wanneer wil ik best meedoenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, we zouden het toch een keer kunnen proberen
En ook nog eens de laatste auditiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:23 schreef Pisces29 het volgende:VRIJDAG
Heerlijk, na 2 weken mogen we weer
![]()
Kun je nagaan, we hebben ons er álle weken doorheen gebetenquote:
Hoe moet dat dan verder, na vanavond?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, we hebben ons er álle weken doorheen gebeten![]()
![]()
![]()
Dan gaan we verder met de 30 weken theater- en liveshowsquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan verder, na vanavond?
Dat is mooi dan ga ik volgende week voor het eerst kijken.quote:
Maar da's een stuk minder leuk waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan gaan we verder met de 30 weken theater- en liveshows
Silenusquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
GEZELLIGGGGGGGGGGGGG (moet nog drank halen)
Hmm, ik zit nu wel lekker warm binnen. Herfstig gevoel. Denk dat ik m'n rosé maar opdrink en daarna een paar biertjes neem.quote:
Hoodie al op?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmm, ik zit nu wel lekker warm binnen. Herfstig gevoel. Denk dat ik m'n rosé maar opdrink en daarna een paar biertjes neem.
Ook al griep?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:20 schreef Kally het volgende:
Ik ben er bij vanaaf (denk ik) ziek en al en zonder drank
Ja hier ook, stortte helemaal in op mijn werk vandaag, mijn benen konden niet meer, ik zie wel hoe ver ik kom maar wel met thee en niet met wijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook al griep?![]()
![]()
Ik zit zo'n beetje met een knijper op m'n neus, hoop dat ik die lange zit ga halen
Echt zoveel mensen zijn ziek nu, bahquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hier ook, stortte helemaal in op mijn werk vandaag, mijn benen konden niet meer, ik zie wel hoe ver ik kom maar wel met thee en niet met wijn
Bedoel je ons of heb je mensen thuis op de bank?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
Wat, er zitten al mensen hier op de bank![]()
* -Miauw-haakt in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |