Kleine schermpjes, bohquote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt toch 2 vensters naast elkaar zetten?
Benny vond het een VOI'tjequote:
Het heette eerst simpel The Voice, maar omdat dat al een naam was van een ander internationaal programma hebben ze de naam veranderd naar The Voice of Holland. Ik noemde het al VOI voordat ze die verandering in de naam deden, maar idd dat zou ook kunnen.quote:
Jaaquote:Op donderdag 9 september 2010 09:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij komt er ook wel een herhaling op tv... misschien dan?
Ik had VOI nog niet 'gehoord', vind VOH logischer, maar it shall be me a sausage verderquote:Op donderdag 9 september 2010 09:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het heette eerst simpel The Voice, maar omdat dat al een naam was van een ander internationaal programma hebben ze de naam veranderd naar The Voice of Holland. Ik noemde het al VOI voordat ze die verandering in de naam deden, maar idd dat zou ook kunnen.
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt toch 2 vensters naast elkaar zetten?
Ach, mij maakt het niet uit. Ik had er dan ook niet echt zo over gedachtquote:Op donderdag 9 september 2010 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had VOI nog niet 'gehoord', vind VOH logischer, maar it shall be me a sausage verder
Jij bent mod he, dus jij 'moet' daar over nadenkenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, mij maakt het niet uit. Ik had er dan ook niet echt zo over gedacht
Interactie D.quote:
Als je het niet tegelijk doet heb je er 2 keer zo lang plezier vanquote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
1 om de uitzending terug te kijken, de ander om hier mee te kletsen
Ohw.. nja, in dat geval... bedankt voor het wijzen daaropquote:Op donderdag 9 september 2010 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent mod he, dus jij 'moet' daar over nadenken
Alleen kijken doe ik niet hoor, zonder SC kijk ik dit soort programma's niet eensquote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het niet tegelijk doet heb je er 2 keer zo lang plezier van
2x dezelfde uitzending ervaren is misschien net iets teveel van het goedequote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het niet tegelijk doet heb je er 2 keer zo lang plezier van
Graag gedaanquote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw.. nja, in dat geval... bedankt voor het wijzen daarop
Dat gaat hem niet worden neequote:Op donderdag 9 september 2010 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zondag om 1:00uur of Woensdag om 13:25uur...
hmmm... ook niet echt ideaal
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
2x dezelfde uitzending ervaren is misschien net iets teveel van het goede
quote:
Denk niet dat het een succes is qua mensen bij elkaar krijgen om samen terug te kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 schermen dan? kan dat?
Ik probeer ook alleen maar mee te denken
Ach, we zouden het toch een keer kunnen proberenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk niet dat het een succes is qua mensen bij elkaar krijgen om samen terug te kijken
Maar och de Vrijdag is al enorm gezellig
Afhankelijk van wanneer wil ik best meedoenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, we zouden het toch een keer kunnen proberen
En ook nog eens de laatste auditiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:23 schreef Pisces29 het volgende:VRIJDAG
Heerlijk, na 2 weken mogen we weer
![]()
Kun je nagaan, we hebben ons er álle weken doorheen gebetenquote:
Hoe moet dat dan verder, na vanavond?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, we hebben ons er álle weken doorheen gebeten![]()
![]()
![]()
Dan gaan we verder met de 30 weken theater- en liveshowsquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan verder, na vanavond?
Dat is mooi dan ga ik volgende week voor het eerst kijken.quote:
Maar da's een stuk minder leuk waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan gaan we verder met de 30 weken theater- en liveshows
Silenusquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
GEZELLIGGGGGGGGGGGGG (moet nog drank halen)
Hmm, ik zit nu wel lekker warm binnen. Herfstig gevoel. Denk dat ik m'n rosé maar opdrink en daarna een paar biertjes neem.quote:
Hoodie al op?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmm, ik zit nu wel lekker warm binnen. Herfstig gevoel. Denk dat ik m'n rosé maar opdrink en daarna een paar biertjes neem.
Ook al griep?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:20 schreef Kally het volgende:
Ik ben er bij vanaaf (denk ik) ziek en al en zonder drank
Ja hier ook, stortte helemaal in op mijn werk vandaag, mijn benen konden niet meer, ik zie wel hoe ver ik kom maar wel met thee en niet met wijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook al griep?![]()
![]()
Ik zit zo'n beetje met een knijper op m'n neus, hoop dat ik die lange zit ga halen
Echt zoveel mensen zijn ziek nu, bahquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hier ook, stortte helemaal in op mijn werk vandaag, mijn benen konden niet meer, ik zie wel hoe ver ik kom maar wel met thee en niet met wijn
Bedoel je ons of heb je mensen thuis op de bank?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
Wat, er zitten al mensen hier op de bank![]()
* -Miauw-haakt in
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
Wat, er zitten al mensen hier op de bank![]()
* -Miauw-haakt in
Ons natuurlijk, je onderschat duidelijk de kracht van het virtuele-samen-op-de-bank-naar-popstars-kijken-ook-al-kennen-we-elkaar-allemaal-niet-ehhhh...iets.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je ons of heb je mensen thuis op de bank?![]()
Das woarquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ons natuurlijk, je onderschat duidelijk de kracht van het virtuele-samen-op-de-bank-naar-popstars-kijken-ook-al-kennen-we-elkaar-allemaal-niet-ehhhh...iets.
Altijd sfeerquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ons natuurlijk, je onderschat duidelijk de kracht van het virtuele-samen-op-de-bank-naar-popstars-kijken-ook-al-kennen-we-elkaar-allemaal-niet-ehhhh...iets.
Hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je ons of heb je mensen thuis op de bank?![]()
Staat je drankje al koudquote:
preciesquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
2 flesjes Strongbow en daartussen een fles wijn.quote:
Oh ja reviewtje van de Bowquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
2 flesjes Strongbow en daartussen een fles wijn.
Ik had vanochtend een heel zware stem dus ik denk dat er wat baccillen dood moeten![]()
D.jjjjjjjjjquote:
Héé, dan weet ik meteen wie jij bent!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een heel zware stem dus ik denk dat er wat baccillen dood moeten![]()
Wees blij dat er gewoon iemand staat te tappen terwijl je aanschuiftquote:
Je linkje doet het niet, maar ik gok dat je er naast zitquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Héé, dan weet ik meteen wie jij bent!
http://dewerelddraaitdoor(...)28.0.html?&tx_ttnews[cat]=238&tx_ttnews[tt_news]=17549&tx_ttnews[month]=09&tx_ttnews[year]=2010&cHash=f9df8329cea47d2a3aa29462bcf8db42
(vanaf 3.30)
Jij hebt de wodka in de tap?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wees blij dat er gewoon iemand staat te tappen terwijl je aanschuift
Ik heb altijd een zware stem maar wat ik ook drink die bacillen gaan niet doodquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
doet het nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Héé, dan weet ik meteen wie jij bent!
http://dewerelddraaitdoor(...)28.0.html?&tx_ttnews[cat]=238&tx_ttnews[tt_news]=17549&tx_ttnews[month]=09&tx_ttnews[year]=2010&cHash=f9df8329cea47d2a3aa29462bcf8db42
(vanaf 3.30)
seksehquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zware stem maar wat ik ook drink die bacillen gaan niet door
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
seksehik kan soms echt een kinderstem hebben, nouja, opzetten
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik meld me alvastWijn, tuccies bij de hand en een fles wodka in de ijskast, voor als het heeel saai gaat worden
jeetje, je kunt het niet doorspoelen....quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb 'm even aangepast, hij is gewoon onlinkbaar!
En wat nou als het niet saai wordt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik meld me alvastWijn, tuccies bij de hand en een fles wodka in de ijskast, voor als het heeel saai gaat worden
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Kan ik wel maar die komt niet geloofwaardig over
Geen zorgen, da's wel heel geweldadigquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vorige week, breek me de bek niet open
Was ik de enige die in een lach-coma raakte toen dat groene wijf op haar muil ging?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vorige week, breek me de bek niet open
Komt goedquote:
Ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was ik de enige die in een lach-coma raakte toen dat groene wijf op haar muil ging?
Welk programma doel je op?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was ik de enige die in een lach-coma raakte toen dat groene wijf op haar muil ging?
Ik moest al lachen toen ze aan kwam lopen, net de Hulk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Silenus, je bedoelt toch niet dat ik op Herman Finkers lijk ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee aapje, de TV draait door van afgelopen maandag. Toen gingen ze een stel vragen over een brand oid, toen had de man een hele lage stem en stelde de interviewer een vraag aan zijn vrouw...Nóg twee octaven lager.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Silenus, je bedoelt toch niet dat ik op Herman Finkers lijk ofzo
Ja vreselijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik dacht trouwens dat het om kwart over zou beginnen, nu zit ik naar dat ambulancegedoe te kijken, waar ik totaal niet van houd.
aapje!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee aapje, de TV draait door van afgelopen maandag. Toen gingen ze een stel vragen over een brand oid, toen had de man een hele lage stem en stelde de interviewer een vraag aan zijn vrouw...Nóg twee octaven lager.Ik heb al een lage stem, maar dat haal ik niet eens als ik m'n best doe.
Dat heb ik ook nu geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Silenus, je bedoelt toch niet dat ik op Herman Finkers lijk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |