En wat nou als het niet saai wordt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik meld me alvastWijn, tuccies bij de hand en een fles wodka in de ijskast, voor als het heeel saai gaat worden
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Kan ik wel maar die komt niet geloofwaardig over
Geen zorgen, da's wel heel geweldadigquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vorige week, breek me de bek niet open
Was ik de enige die in een lach-coma raakte toen dat groene wijf op haar muil ging?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Oh vorige week, breek me de bek niet open
Komt goedquote:
Ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was ik de enige die in een lach-coma raakte toen dat groene wijf op haar muil ging?
Welk programma doel je op?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was ik de enige die in een lach-coma raakte toen dat groene wijf op haar muil ging?
Ik moest al lachen toen ze aan kwam lopen, net de Hulk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Silenus, je bedoelt toch niet dat ik op Herman Finkers lijk ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee aapje, de TV draait door van afgelopen maandag. Toen gingen ze een stel vragen over een brand oid, toen had de man een hele lage stem en stelde de interviewer een vraag aan zijn vrouw...Nóg twee octaven lager.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Silenus, je bedoelt toch niet dat ik op Herman Finkers lijk ofzo
Ja vreselijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik dacht trouwens dat het om kwart over zou beginnen, nu zit ik naar dat ambulancegedoe te kijken, waar ik totaal niet van houd.
aapje!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee aapje, de TV draait door van afgelopen maandag. Toen gingen ze een stel vragen over een brand oid, toen had de man een hele lage stem en stelde de interviewer een vraag aan zijn vrouw...Nóg twee octaven lager.Ik heb al een lage stem, maar dat haal ik niet eens als ik m'n best doe.
Dat heb ik ook nu geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Silenus, je bedoelt toch niet dat ik op Herman Finkers lijk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |