Ah, je drinkt puur?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dan heel koud ZONDER ijs. Absolut vind ik altijd lekker.
Oooooohw, dan is het goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, er is zelfs genoeg voor morgen
SBS staat hier nog op... is niks op tvquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef Karina het volgende:
Is er nog wat leuks op tv, ik heb Net5 maar opgezet, maar ik volg het niet echt.
Ik ben niet zo'n Vodka-drinker.quote:
Helaas nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
SBS staat hier nog op... is niks op tv
Hier ook, maar ik ga maar eens zappenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie op SBS Jim met zijn hondjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik tap door, zeg het maar jongenquote:
Halve fles red ik niet, 2 glazen tops. Baco heel soms, maar vind ik meestal te zoet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Vodka-drinker.
Heb 15 jaar geleden een keer meer dan een halve fles gedronken, en dat viel niet goed, en daarna eigenlijk nooit meer gedronken. nouja, een Baco'tje hier en daar wel, maar niet 'overdadig'
Nee Karina neeeeeeeequote:
Ja daar ging ik ook net naartoe, zie ik een naald in een arm verdwijnenquote:
Statham is wel coolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar ging ik ook net naartoe, zie ik een naald in een arm verdwijnenik kan de engste films kijken, maar naalden
Goede film dit trouwens met Jason Statham.
Ik zit aan tafel, de tv staat een meter of 10 wegquote:
Het zou verboden moeten wordenquote:
Zou ik ook moeten doen, ik heb alweer pijn in mijn rug van dat laptoppen op dat kleine tafeltje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit aan tafel, de tv staat een meter of 10 weg
Da's een eindquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit aan tafel, de tv staat een meter of 10 weg
Je hebt een tv aan het plafond?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een eind
Hier hang ie een meter boven mijn hoofd
http://www.tvgids.nl/prog(...)_kill_a_mockingbird/quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef Karina het volgende:
Wel een B film zeg, ik heb deel 1 al gezien, maar deze is wel slechter.
1 is beter ja, maar dit is ook wel te doen. zolang er maar genoeg autorijden en knokken isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:43 schreef Karina het volgende:
Wel een B film zeg, ik heb deel 1 al gezien, maar deze is wel slechter.
Hoe doe je dat met draadjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de muur
Nouja, het ophangsysteem hangt aan de muur, de tv staat daarop
Die duurt tot 3:20uquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/prog(...)_kill_a_mockingbird/
Er is een deel 2?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:46 schreef Karina het volgende:
Crank was goed! En deel 2 ook trouwens.
een meter boven je hoofd en de tv hangt aan de muur... je ligt op de grond?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Aan de muur
Nouja, het ophangsysteem hangt aan de muur, de tv staat daarop
Het is een prachtige film en het is weekendquote:
Maar ik kan niet uitslapen, dus toch maar nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is een prachtige film en het is weekend
Hij is 'onderweg'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1121931/
Nog idioter dan de eerste.
Een programma van Alberto Stegemanquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een programma van Alberto Stegeman
Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:55 schreef Karina het volgende:
Oh dat vliegtuig net was wel zo ontzettend nep.
Ik zit echt met verbazing te kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een programma van Alberto Stegeman
Oh ja ik ben gek op van die slechte films.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen he
Ah, dus Steven Seagal is aan jou wel besteed?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik ben gek op van die slechte films.
*zapptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit echt met verbazing te kijken
Ja ik heb volgens mij al zijn films gezienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus Steven Seagal is aan jou wel besteed?
Maar.. vrouwen gaan worstelen in de modderquote:
Zijn die er dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb volgens mij al zijn films gezienOOK die film waar hij maar 1 minuut in voorkomt.
Da's nie ergquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. vrouwen gaan worstelen in de modder
Ik denk ook dat ik dat al eens gezien hebquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:00 schreef Karina het volgende:
OMG wat een programma, maar volgens mij is dit wel een herhaling, het komt me bekend voor.
Ja, ik vergeet de titel altijd, maar dan zit hij in een vliegtuig, hij valt eruit en dat is het dan, hij komt nooit meer terug, de hele film niet en hij staat wel groot op de filmposterquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet de titel altijd, maar dan zit hij in een vliegtuig, hij valt eruit en dat is het dan, hij komt nooit meer terug, de hele film niet en hij staat wel groot op de filmposter
Meen je dat serieus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:03 schreef Karina het volgende:
Wordt lastig zondag, kijk ik Wegmisbruikers OF So you think you can dance.
SYTYCD... WM wordt vaak genoeg herhaaldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:03 schreef Karina het volgende:
Wordt lastig zondag, kijk ik Wegmisbruikers OF So you think you can dance.
Waar, en dan daarna Smaakpolitie. @D: ja, kijk ik altijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
SYTYCD... WM wordt vaak genoeg herhaald
Het staat bovendien op SBSGemistquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
SYTYCD... WM wordt vaak genoeg herhaald
De SBS Zondagtopics bedoel je?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar, en dan daarna Smaakpolitie. @D: ja, kijk ik altijdmaar vooral vanwege het topic eigenlijk.
Eujhquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
De SBS Zondagtopics bedoel je?
Waar iedereen zoveel mogelijk posts probeert te halen?
Maar dat zal wel weer geld kostenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
SYTYCD zal ook wel op RTLGemist komen
wij posten voor de gezelligheid hoorquote:
D. ben jij dat? Oh neequote:
Ik ben daar ooit eens geweest, maar het was het ene na het andere topic een race om 'm zo snel mogelijk dicht te krijgen om in de recordboeken te komen. Ik zag niets van gezelligheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
wij posten voor de gezelligheid hoor
Dat was serieus 1 keertjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit eens geweest, maar het was het ene na het andere topic een race om 'm zo snel mogelijk dicht te krijgen om in de recordboeken te komen. Ik zag niets van gezelligheid
Nouja, n.a.v. POP ben ik daar dus een keertje wezen kijken, om daarna weer snel rechtsomkeer te makenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat was serieus 1 keertjeDaarna hebben we dat nooit meer gedaan en is het gewoon een gezellig topic. Net zoals POP
Geef ons nog een kansquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, n.a.v. POP ben ik daar dus een keertje wezen kijken, om daarna weer snel rechtsomkeer te maken
Ik scrolde van onder naar boven en je hebt altijd leuke kreten. Eeejquote:
het is:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven en je hebt altijd leuke kreten. Eeej
2 maal 'e' , 8 maal 'j'quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven en je hebt altijd leuke kreten. Eeej
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal het in overweging nemen.
Ik weet nu dat er ook 'brave' users zitten he
Okeejjjjjjjjquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |