quote:
Zou lullig zijn voor zijn vriendinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Zou ie al uit de kast zijn?
Oh ja klopt inderdaad!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef Stickertje het volgende:
he timmy die homo die steeds volhoud dat hij toch hetero is?
Die gunt 'm dat niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou lullig zijn voor zijn vriendin
Nou ja, ik zou het wel zuur vinden als mijn vriendje ineens homo blijkt te zijnquote:
Owwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik zwaaide alleen omdat verkapte tvp hoor
homo's zijn lekker!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het wel zuur vinden als mijn vriendje ineens homo blijkt te zijn
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik zwaaide alleen omdat verkapte tvp hoor
Als je een vriend als Timmy had dan zou je dat aan hebben moeten zien komenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het wel zuur vinden als mijn vriendje ineens homo blijkt te zijn
Sommige welquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, maar je hebt er niet zoveel aan (als vrouw dan).
quote:
5 dacht ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Nummer 4? Of ben ik nu toch de tel kwijt en is het al nummer 5?
Ik dacht dat jij het bij zou houden, dus ik ben na 1 gestopt met tellenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Nummer 4? Of ben ik nu toch de tel kwijt en is het al nummer 5?
Was dat geen 'special effect'?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Miss Montreal
Krijg geregeld fans aan de telefoon omdat mijn nummer op die van haar lijkt
Ik denk toch al 5. En komt er nu eigenlijk weer een MP? Of hebben de BNN'ers geen zin meer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het bij zou houden, dus ik ben na 1 gestopt met tellen
Balkenendequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk toch al 5. En komt er nu eigenlijk weer een MP? Of hebben de BNN'ers geen zin meer?
Hoe heet jouw nummer dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Miss Montreal
Krijg geregeld fans aan de telefoon omdat mijn nummer op die van haar lijkt
* Maraca bijt op haar nagelsquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaa, ik heb vanavond op speed-date niveau sollicitaties gedaan!
Hoe werkt dat nou? Steeds 3 minuten met iemand praten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaa, ik heb vanavond op speed-date niveau sollicitaties gedaan!
Nee nee, gelukkig niet zeg. Heb het wel weer gehad voor de komende jarenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gelukkig Torriee! Niet ziek meer enzoo?
Niet alle donkere mensen hebben een kort lontjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik dacht heel even dat hij HEEL kwaad zou worden.
quote:
Ja was echt leuk, we waren met z'n zessen om sollicitaties af te nemen. en het was echt druk.. iedereen kon zomaar komen... Zit je dan als 20jarige in opleiding mensen van 28 af te wijzenquote:
Door zijn uitstraling en kleding dacht ik het ook evenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet alle donkere mensen hebben een kort lontje
Hij staote zo dreigend op de jury af leek het.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja was echt leuk, we waren met z'n zessen om sollicitaties af te nemen. en het was echt druk.. iedereen kon zomaar komen... Zit je dan als 20jarige in opleiding mensen van 28 af te wijzen
Ah, toen keek ik naar mijn laptopquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staote zo dreigend op de jury af leek het.
Ze hebben ook niet allemaal een lang lontje hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet allemaal een lang lontje hoor
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet allemaal een lang lontje hoor
We waren met 6 personen om sollicitaties af te nemen, en dan ga je gewoon gesprekjes aan, denk je van fdit word niks dan zeg je dat, dus je kan in 1 minuut klaar zijn. maar denk je van , dit kan wat worden, vraag je door, neem je ze aan, stuur je ze door naar weer andere mensen om formulieren in te vullen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou? Steeds 3 minuten met iemand praten?
bacterieinfectie toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee nee, gelukkig niet zeg. Heb het wel weer gehad voor de komende jaren
Als je toch naar de keuken gaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef D. het volgende:
Oeh, reclame, kijken of er nog iets te knabbelen is
Doe esquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef D. het volgende:
Oeh, reclame, kijken of er nog iets te knabbelen is
Ja voedselbacterie, ik eet te graag, alles wat ik zie. Ik eet ook andere dingen, maar dan meer figuurlijk, ik denk niet dat het daar aan lagquote:
Is op het werk.. maar we gaan in het magazijn zitten, en barbeque's bij de deuren, met een partytent!quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja voedselbacterie, ik eet te graag, alles wat ik zie. Ik eet ook andere dingen, maar dan meer figuurlijk, ik denk niet dat het daar aan lag
Ik denk niet dat ik wil weten wat jij allemaal eet, maar..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja voedselbacterie, ik eet te graag, alles wat ik zie. Ik eet ook andere dingen, maar dan meer figuurlijk, ik denk niet dat het daar aan lag
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wil weten wat jij allemaal eet, maar..
Nee.. nevermind
Zijn gezicht heeft dan zo'n vreemde vormquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef Desunoto het volgende:
Henk-Jan Smits ziet er niet uit ongeschoren.
Whehheequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die ik ken doen eraan mee
Als VanVelzen fans
Klopt! Vorige keer ook bijna alles gezien. Geweldig programma!quote:
Die aflevering van Thomas Berge bezorgt me nog steeds hysterische lachbuien.quote:
Een ex van mij stond in het telefoonboek precies onder een parenclub.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Telefoonnummer bedoel ik
Scheelt maar 1 cijfer
Haha inderdaad, maar ik word wel heel bang van dat mens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die aflevering van Thomas Berge bezorgt me nog steeds hysterische lachbuien.
Gaat redelijkquote:
ik vond die k3 aflevering net zo leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die aflevering van Thomas Berge bezorgt me nog steeds hysterische lachbuien.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Een ex van mij stond in het telefoonboek precies onder een parenclub.
Waren regelmatig mensen die niert heel goed keken
Ik vond dat meisje een beetje zielig eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vond die k3 aflevering net zo leuk
Dat Nick & Simon mens dan...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die K3 afleveringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat was een briljante afleveringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Beetje heel ergquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond dat meisje een beetje zielig eigenlijk.
Juist niet.. verschrikkelijk mensquote:
Zou kunnen, ze maakt geen indruk ,dus ben haar wellicht al vergetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we dit kind niet eerder gezien?
BBQ met 40 collega's, das aardig wat vlees. Er is genoeg te doen, maar het zit allemaal in Zuid Holland hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaat redelijkBeetje druk op het werk. zijn nog 1 week open, nog veel te doen, nog veel te regelen. Morgen de hele dag werken, en daarna BBQ-en met 40 collega's
![]()
Verder beetje van alles en nog wat aan het doen. Beetje rondkijken of ik nog wat leuke dingen kan doen enzo
Auwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Stickertje het volgende:
@#@#$@^%$ bleef met mn mouw achter mn neuspiercing hangen
Neuh.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, op die manier bedoelde ik het niet
Je moet ook geen neuspiercing hebben hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Stickertje het volgende:
Hahaha... kloptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Torrio het volgende:
[..]
BBQ met 40 collega's, das aardig wat vlees. Er is genoeg te doen, maar het zit allemaal in Zuid Holland he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed je die ene smiley na?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook geen neuspiercing hebben he
Ze heeft haar kleding niet afgestemd met de restquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahaha... kloptHeb geen PM van je gekregen hoor? Maar het is gewoon zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahah, nee, ik heb het over iemand andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb geen PM van je gekregen hoor? Maar het is gewoon zo
Niet-live shows die uitlopenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
20 minuten uitgelopen en jij zegt ál?
Ik heb net een nieuwe fles open, dus ik zat er weer helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahah, nee, ik heb het over iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ohwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe fles open, dus ik zat er weer helemaal klaar voor
Oja, dat dan maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
Nou morgen dan maar My name is kijken.
Ik ben er denk ik ook nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Tot volgende week laiverds.![]()
(Onder voorbehoud, misschien heb ik dan een leven.)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Torrio het volgende:
[..]haha okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ook hier hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Want een tyfuszooi dat er geen MP's zijn... MP"s zijn mijn leven... potverdikke...
Oh, dit moet zeker in KLB?
Zijn we er eindelijk vanaf, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit er wel een beetje op te wachten jakomt misschien omdat de rest niet zo geweldig is.
Twitter Maurice eroverquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Want een tyfuszooi dat er geen MP's zijn... MP"s zijn mijn leven... potverdikke...
Maar waaaaaaaaar dan wel Kally?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
en 6 min eerder begonnen .. Lekkere planning daarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
Nou morgen dan maar My name is kijken.
Nou ja iets veel leukers doenquote:
tot volgende weekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ciao allemaal, het was weer leuk, tot volgende week
Tot volgende week kuikentjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ciao allemaal, het was weer leuk, tot volgende week
Iets met veel drank enzoquote:
Na 2 dagen toch alweer, heb inside infoquote:
Veel plezier (alvast) als je de hort op gaat Kallyquote:
Wie Maurice?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Stickertje het volgende:
dat is om de 4 minuten een nieuw twitter bericht
Het is niet dat hij achter die desk zit nu, hij zit thuis op de bank zich te vervelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef Stickertje het volgende:
zo maurice heeft niks beters te doen, hij heeft 15 keer in een uur getwitterd...
ja maar dan zou je toch verwachten dat hij naar een kroeg is ofzo...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niet dat hij achter die desk zit nu, hij zit thuis op de bank zich te vervelen
Dank je mopquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel plezier (alvast) als je de hort op gaat Kally![]()
![]()
![]()
Klopt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Na 2 dagen toch alweer, heb inside info
Dat durft hij nu niet, na al die afwijzingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja maar dan zou je toch verwachten dat hij naar een kroeg is ofzo...
Ohw, je gaat de fles alleen opdrinken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef D. het volgende:
Anyway, tot morgen dan maar in het MNI LIVE topic
Je wilde meedrinken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je gaat de fles alleen opdrinken?
Tot morgen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat durft hij nu niet, na al die afwijzingen
Ik wil best delen hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat lukken he?
Tot morgen dan maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Stickertje het volgende:
ik ga nu, andere mensen moeten op de computer hier...![]()
*kijkt waarschinlijk morgen naar de soundmixshow my name is
Zeg, zo gezellig gaan we het niet maken hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dan is het goed...
*pakt bijdehand
te intiem?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zo gezellig gaan we het niet maken he
Zou me niks verbazen als hij er al op zit. Maar we kunnen het proberenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef Maraca het volgende:
Tuurlijk
Zouden we Maurice naar dit forum kunnen lokken?
Dan zit hij waarschijnlijk in SHOquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij er al op zit. Maar we kunnen het proberen
Ik blijf even hangenquote:
Ah, dat klinkt goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Dan doen we wel gewoon proosten
Dan moeten ze het op vrijdag uitzenden. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Maraca het volgende:
Oh nee.. de zaterdagavondshow lijkt teveel op mooi weer de leeuw!_!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten ze het op vrijdag uitzenden. Probleem opgelost
leeg?quote:
Je hebt onder POP zitten kijken ofzo? Lijkt me niet dat die film zo kort duurdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
Film afgekeken. Spannend! Ik neem nog 1 wijntje denk ik.
Ik zag dat Paul de Leeuw nu de madiwodovrijdagavondshow gaat presenterenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten ze het op vrijdag uitzenden. Probleem opgelost
Nee alleen het laatste stukje moest ik nog even afkijken, ik had hem voor Popstars opgezet. Ik kijk wel vaker films in stukjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt onder POP zitten kijken ofzo? Lijkt me niet dat die film zo kort duurde
Oja, met Hans van der Togtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zag dat Paul de Leeuw nu de madiwodovrijdagavondshow gaat presenteren_!
Nou, vullen die hapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's gezond, zegt 'men'
[..]
Het glas he, niet de fles
Dat laatste, dat schiet meer opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Karina het volgende:
Morgen maar wat wijn bijhalen denk ik, Prosecco van de slijter denk ik of een fles wodka, kan ook
Bier... dus proostquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook nog wijn.
Proost D. en KarinaEn Benny?
Ah, daar ben jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook nog wijn.
Proost D. en KarinaEn Benny?
Ook al? Ik volg die reality soaps nooit, de enige die ik ooit heb gevolgd is volgens mij van de Pfaffs, maar dan alleen heel in het begin. En op AT5 waren er een paar korte, die heb ik gekeken, met Henk Schiffmacher bijvoorbeeld.quote:
Ik kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die vind ik zo triest geworden.
sitcom.. geen reality soapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook al? Ik volg die reality soaps nooit, de enige die ik ooit heb gevolgd is volgens mij van de Pfaffs, maar dan alleen heel in het begin. En op AT5 waren er een paar korte, die heb ik gekeken, met Henk Schiffmacher bijvoorbeeld.
Zocht je me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |