Ik heb net een nieuwe fles open, dus ik zat er weer helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
20 minuten uitgelopen en jij zegt ál?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahah, nee, ik heb het over iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ohwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe fles open, dus ik zat er weer helemaal klaar voor
Oja, dat dan maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
Nou morgen dan maar My name is kijken.
Ik ben er denk ik ook nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Tot volgende week laiverds.![]()
(Onder voorbehoud, misschien heb ik dan een leven.)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Torrio het volgende:
[..]haha okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ook hier hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Want een tyfuszooi dat er geen MP's zijn... MP"s zijn mijn leven... potverdikke...
Oh, dit moet zeker in KLB?
Zijn we er eindelijk vanaf, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit er wel een beetje op te wachten jakomt misschien omdat de rest niet zo geweldig is.
Twitter Maurice eroverquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Want een tyfuszooi dat er geen MP's zijn... MP"s zijn mijn leven... potverdikke...
Maar waaaaaaaaar dan wel Kally?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
en 6 min eerder begonnen .. Lekkere planning daarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
20 minuten uitgelopen en jij zegt ál?
Ohw ja...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
Nou morgen dan maar My name is kijken.
Nou ja iets veel leukers doenquote:
tot volgende weekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ciao allemaal, het was weer leuk, tot volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |