quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahah, nee, ik heb het over iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ohwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe fles open, dus ik zat er weer helemaal klaar voor
Oja, dat dan maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
Nou morgen dan maar My name is kijken.
Ik ben er denk ik ook nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Tot volgende week laiverds.![]()
(Onder voorbehoud, misschien heb ik dan een leven.)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Torrio het volgende:
[..]haha okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ook hier hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Want een tyfuszooi dat er geen MP's zijn... MP"s zijn mijn leven... potverdikke...
Oh, dit moet zeker in KLB?
Zijn we er eindelijk vanaf, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit er wel een beetje op te wachten jakomt misschien omdat de rest niet zo geweldig is.
Twitter Maurice eroverquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Want een tyfuszooi dat er geen MP's zijn... MP"s zijn mijn leven... potverdikke...
Maar waaaaaaaaar dan wel Kally?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
en 6 min eerder begonnen .. Lekkere planning daarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
20 minuten uitgelopen en jij zegt ál?
Ohw ja...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
Nou morgen dan maar My name is kijken.
Nou ja iets veel leukers doenquote:
tot volgende weekquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ciao allemaal, het was weer leuk, tot volgende week
Tot volgende week kuikentjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ciao allemaal, het was weer leuk, tot volgende week
Iets met veel drank enzoquote:
Na 2 dagen toch alweer, heb inside infoquote:
Veel plezier (alvast) als je de hort op gaat Kallyquote:
Wie Maurice?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Stickertje het volgende:
dat is om de 4 minuten een nieuw twitter bericht
Het is niet dat hij achter die desk zit nu, hij zit thuis op de bank zich te vervelenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef Stickertje het volgende:
zo maurice heeft niks beters te doen, hij heeft 15 keer in een uur getwitterd...
ja maar dan zou je toch verwachten dat hij naar een kroeg is ofzo...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is niet dat hij achter die desk zit nu, hij zit thuis op de bank zich te vervelen
Dank je mopquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel plezier (alvast) als je de hort op gaat Kally![]()
![]()
![]()
Klopt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Na 2 dagen toch alweer, heb inside info
Dat durft hij nu niet, na al die afwijzingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja maar dan zou je toch verwachten dat hij naar een kroeg is ofzo...
Ohw, je gaat de fles alleen opdrinken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef D. het volgende:
Anyway, tot morgen dan maar in het MNI LIVE topic
Je wilde meedrinken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je gaat de fles alleen opdrinken?
Tot morgen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat durft hij nu niet, na al die afwijzingen
Ik wil best delen hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat lukken he?
Tot morgen dan maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Stickertje het volgende:
ik ga nu, andere mensen moeten op de computer hier...![]()
*kijkt waarschinlijk morgen naar de soundmixshow my name is
Zeg, zo gezellig gaan we het niet maken hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dan is het goed...
*pakt bijdehand
te intiem?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zo gezellig gaan we het niet maken he
Zou me niks verbazen als hij er al op zit. Maar we kunnen het proberenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef Maraca het volgende:
Tuurlijk
Zouden we Maurice naar dit forum kunnen lokken?
Dan zit hij waarschijnlijk in SHOquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij er al op zit. Maar we kunnen het proberen
Ik blijf even hangenquote:
Ah, dat klinkt goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Dan doen we wel gewoon proosten
Dan moeten ze het op vrijdag uitzenden. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Maraca het volgende:
Oh nee.. de zaterdagavondshow lijkt teveel op mooi weer de leeuw!_!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten ze het op vrijdag uitzenden. Probleem opgelost
leeg?quote:
Je hebt onder POP zitten kijken ofzo? Lijkt me niet dat die film zo kort duurdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
Film afgekeken. Spannend! Ik neem nog 1 wijntje denk ik.
Ik zag dat Paul de Leeuw nu de madiwodovrijdagavondshow gaat presenterenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten ze het op vrijdag uitzenden. Probleem opgelost
Nee alleen het laatste stukje moest ik nog even afkijken, ik had hem voor Popstars opgezet. Ik kijk wel vaker films in stukjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt onder POP zitten kijken ofzo? Lijkt me niet dat die film zo kort duurde
Oja, met Hans van der Togtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zag dat Paul de Leeuw nu de madiwodovrijdagavondshow gaat presenteren_!
Nou, vullen die hapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Da's gezond, zegt 'men'
[..]
Het glas he, niet de fles
Dat laatste, dat schiet meer opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:24 schreef Karina het volgende:
Morgen maar wat wijn bijhalen denk ik, Prosecco van de slijter denk ik of een fles wodka, kan ook
Bier... dus proostquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook nog wijn.
Proost D. en KarinaEn Benny?
Ah, daar ben jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook nog wijn.
Proost D. en KarinaEn Benny?
Ook al? Ik volg die reality soaps nooit, de enige die ik ooit heb gevolgd is volgens mij van de Pfaffs, maar dan alleen heel in het begin. En op AT5 waren er een paar korte, die heb ik gekeken, met Henk Schiffmacher bijvoorbeeld.quote:
Ik kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die vind ik zo triest geworden.
sitcom.. geen reality soapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook al? Ik volg die reality soaps nooit, de enige die ik ooit heb gevolgd is volgens mij van de Pfaffs, maar dan alleen heel in het begin. En op AT5 waren er een paar korte, die heb ik gekeken, met Henk Schiffmacher bijvoorbeeld.
Zocht je me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |