Ze hebben ook niet allemaal een lang lontje hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet alle donkere mensen hebben een kort lontje
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet allemaal een lang lontje hoor
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet allemaal een lang lontje hoor
We waren met 6 personen om sollicitaties af te nemen, en dan ga je gewoon gesprekjes aan, denk je van fdit word niks dan zeg je dat, dus je kan in 1 minuut klaar zijn. maar denk je van , dit kan wat worden, vraag je door, neem je ze aan, stuur je ze door naar weer andere mensen om formulieren in te vullen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou? Steeds 3 minuten met iemand praten?
bacterieinfectie toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee nee, gelukkig niet zeg. Heb het wel weer gehad voor de komende jaren
Als je toch naar de keuken gaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef D. het volgende:
Oeh, reclame, kijken of er nog iets te knabbelen is
Doe esquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef D. het volgende:
Oeh, reclame, kijken of er nog iets te knabbelen is
Ja voedselbacterie, ik eet te graag, alles wat ik zie. Ik eet ook andere dingen, maar dan meer figuurlijk, ik denk niet dat het daar aan lagquote:
Is op het werk.. maar we gaan in het magazijn zitten, en barbeque's bij de deuren, met een partytent!quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja voedselbacterie, ik eet te graag, alles wat ik zie. Ik eet ook andere dingen, maar dan meer figuurlijk, ik denk niet dat het daar aan lag
Ik denk niet dat ik wil weten wat jij allemaal eet, maar..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja voedselbacterie, ik eet te graag, alles wat ik zie. Ik eet ook andere dingen, maar dan meer figuurlijk, ik denk niet dat het daar aan lag
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wil weten wat jij allemaal eet, maar..
Nee.. nevermind
Zijn gezicht heeft dan zo'n vreemde vormquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef Desunoto het volgende:
Henk-Jan Smits ziet er niet uit ongeschoren.
Whehheequote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die ik ken doen eraan mee
Als VanVelzen fans
Klopt! Vorige keer ook bijna alles gezien. Geweldig programma!quote:
Die aflevering van Thomas Berge bezorgt me nog steeds hysterische lachbuien.quote:
Een ex van mij stond in het telefoonboek precies onder een parenclub.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Telefoonnummer bedoel ik
Scheelt maar 1 cijfer
Haha inderdaad, maar ik word wel heel bang van dat mens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die aflevering van Thomas Berge bezorgt me nog steeds hysterische lachbuien.
Gaat redelijkquote:
ik vond die k3 aflevering net zo leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die aflevering van Thomas Berge bezorgt me nog steeds hysterische lachbuien.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Een ex van mij stond in het telefoonboek precies onder een parenclub.
Waren regelmatig mensen die niert heel goed keken
Ik vond dat meisje een beetje zielig eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vond die k3 aflevering net zo leuk
Dat Nick & Simon mens dan...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die K3 afleveringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat was een briljante afleveringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Beetje heel ergquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond dat meisje een beetje zielig eigenlijk.
Juist niet.. verschrikkelijk mensquote:
Zou kunnen, ze maakt geen indruk ,dus ben haar wellicht al vergetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we dit kind niet eerder gezien?
BBQ met 40 collega's, das aardig wat vlees. Er is genoeg te doen, maar het zit allemaal in Zuid Holland hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gaat redelijkBeetje druk op het werk. zijn nog 1 week open, nog veel te doen, nog veel te regelen. Morgen de hele dag werken, en daarna BBQ-en met 40 collega's
![]()
Verder beetje van alles en nog wat aan het doen. Beetje rondkijken of ik nog wat leuke dingen kan doen enzo
Auwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Stickertje het volgende:
@#@#$@^%$ bleef met mn mouw achter mn neuspiercing hangen
Neuh.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, op die manier bedoelde ik het niet
Je moet ook geen neuspiercing hebben hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Stickertje het volgende:
Hahaha... kloptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Torrio het volgende:
[..]
BBQ met 40 collega's, das aardig wat vlees. Er is genoeg te doen, maar het zit allemaal in Zuid Holland he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed je die ene smiley na?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ook geen neuspiercing hebben he
Ze heeft haar kleding niet afgestemd met de restquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahaha... kloptHeb geen PM van je gekregen hoor? Maar het is gewoon zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahah, nee, ik heb het over iemand andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Heb geen PM van je gekregen hoor? Maar het is gewoon zo
Niet-live shows die uitlopenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
20 minuten uitgelopen en jij zegt ál?
Ik heb net een nieuwe fles open, dus ik zat er weer helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
20 minuten uitgelopen en jij zegt ál?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |