quote:
Zou lullig zijn voor zijn vriendinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Zou ie al uit de kast zijn?
Oh ja klopt inderdaad!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef Stickertje het volgende:
he timmy die homo die steeds volhoud dat hij toch hetero is?
Die gunt 'm dat niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou lullig zijn voor zijn vriendin
Nou ja, ik zou het wel zuur vinden als mijn vriendje ineens homo blijkt te zijnquote:
Owwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik zwaaide alleen omdat verkapte tvp hoor
homo's zijn lekker!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het wel zuur vinden als mijn vriendje ineens homo blijkt te zijn
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik zwaaide alleen omdat verkapte tvp hoor
Als je een vriend als Timmy had dan zou je dat aan hebben moeten zien komenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het wel zuur vinden als mijn vriendje ineens homo blijkt te zijn
Sommige welquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, maar je hebt er niet zoveel aan (als vrouw dan).
quote:
5 dacht ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Nummer 4? Of ben ik nu toch de tel kwijt en is het al nummer 5?
Ik dacht dat jij het bij zou houden, dus ik ben na 1 gestopt met tellenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Nummer 4? Of ben ik nu toch de tel kwijt en is het al nummer 5?
Was dat geen 'special effect'?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Miss Montreal
Krijg geregeld fans aan de telefoon omdat mijn nummer op die van haar lijkt
Ik denk toch al 5. En komt er nu eigenlijk weer een MP? Of hebben de BNN'ers geen zin meer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het bij zou houden, dus ik ben na 1 gestopt met tellen
Balkenendequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk toch al 5. En komt er nu eigenlijk weer een MP? Of hebben de BNN'ers geen zin meer?
Hoe heet jouw nummer dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Miss Montreal
Krijg geregeld fans aan de telefoon omdat mijn nummer op die van haar lijkt
* Maraca bijt op haar nagelsquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaa, ik heb vanavond op speed-date niveau sollicitaties gedaan!
Hoe werkt dat nou? Steeds 3 minuten met iemand praten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaa, ik heb vanavond op speed-date niveau sollicitaties gedaan!
Nee nee, gelukkig niet zeg. Heb het wel weer gehad voor de komende jarenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gelukkig Torriee! Niet ziek meer enzoo?
Niet alle donkere mensen hebben een kort lontjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik dacht heel even dat hij HEEL kwaad zou worden.
quote:
Ja was echt leuk, we waren met z'n zessen om sollicitaties af te nemen. en het was echt druk.. iedereen kon zomaar komen... Zit je dan als 20jarige in opleiding mensen van 28 af te wijzenquote:
Door zijn uitstraling en kleding dacht ik het ook evenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet alle donkere mensen hebben een kort lontje
Hij staote zo dreigend op de jury af leek het.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet alle donkere mensen hebben een kort lontje
Gaafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja was echt leuk, we waren met z'n zessen om sollicitaties af te nemen. en het was echt druk.. iedereen kon zomaar komen... Zit je dan als 20jarige in opleiding mensen van 28 af te wijzen
Ah, toen keek ik naar mijn laptopquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staote zo dreigend op de jury af leek het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |