Okeejjjjjjjjquote:
Die heeft nog best een goede ratingquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef Karina het volgende:
Die film met de hele korte rol van Stephen Segal is Executive Decision
Ik weet niet eens meer hoe die vorige is afgelopenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt, die is zo lachen. En hij leeft ook opeens weer he, na de vorige.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 maal 'e' , 8 maal 'j'
en acht min haakjesluiten
Best een goede actiefilm, maar je bent nogal teleurgesteld dus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die heeft nog best een goede rating
Zal 'm ff onthouden
Hij viel dood (volgens mij uit een helicopter of zo).quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe die vorige is afgelopen
Ik ben teleurgesteld?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Best een goede actiefilm, maar je bent nogal teleurgesteld dus.
Ik las iets heul andersquote:
Graziequote:
Als je die film gaat kijken en je denkt dat het een Steven Seagal film is, dan ben je teleurgesteld bedoel ik (laat en wijn zeg maarquote:
Dat je crack binnen wasquote:
Ow, nou, ik ben gewaarschuwd, dus ik ga voor een Kurt Russell filmquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je die film gaat kijken en je denkt dat het een Steven Seagal film is, dan ben je teleurgesteld bedoel ik (laat en wijn zeg maar)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
Dit is trouwens ook wel een verkapte SC zo he
Kunnen we niet beter daar verder gaan:
=> [TAL SC #321]Modjes met bier op en hier zo weer over POP doen?
Ja die wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, ik ben gewaarschuwd, dus ik ga voor een Kurt Russell film
die doet toch wel langer mee he?
Neuhquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
Dan maar zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallo![]()
Heb je nog gekeken D.?Ik heb van alles gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrijdag is er geen popstarsquote:
Whut?quote:Op donderdag 2 september 2010 08:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrijdag is er geen popstars
"Wat betreft vrijdag: er is eenmalig geen #popstars vanwege live uitzending wedstrijd Ned. elftal. Volgende week zijn we er weer!" Maurice Wijnen
Dat keek je toch alquote:
JA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we Zondag, als iedereen aanwezig is, een herhaling terug gaan kijken en gewoon doen alsof het Vrijdag is?Een herhaling van Popstars kijken die je al hebt gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar Popstars Duitsland![]()
Niet liegen Benny, jij hebt de helft niet gezienquote:Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een herhaling van Popstars kijken die je al hebt gezien?
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we Zondag, als iedereen aanwezig is, een herhaling terug gaan kijken en gewoon doen alsof het Vrijdag is?Waarom niet op vrijdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je, jij snapt het wel, dat Vrijdagavondgevoelvansamenzijnquote:
Ik snap het welquote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je, jij snapt het wel, dat Vrijdagavondgevoelvansamenzijn
quote:
Dan is Kally er en volgens mij zijn er meer de hort op Vrijdagquote:Op donderdag 2 september 2010 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je dat zondag wil doen
Ik kom je zoeken zondagavondquote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is Kally er en volgens mij zijn er meer de hort op Vrijdag![]()
Maar we gaan nu allemaal over op HGT
Awquote:
Nee jij dat je zondag een herhaalavond wil doen, jij schat jijquote:
Nu ga ik blozenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij dat je zondag een herhaalavond wil doen, jij schat jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |