Ik krijg helemaal kippenvel van deze omschrijving, net zo raak als het nummer dat ze brachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan jazz maar ik vond dit echt geniaal. In al haar spelen, haar zang, haar mimiek, iedere noot was een kadoo'tje leek het wel, dat ze meteen uitpakte voor ons.
Ja oke, het kan je smaak niet zijn, en ik begrijp dat ook nog wel, maar deze show gaat om het hebben van talent, en dan is ze wat mij betreft de gedoodverfde winnaresquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, maar... ik krijg er gewoon spontaan maagpijn en misselijkheid van.
Ik vind het het ergste wat er bestaat op muziekgebied.
OMG dat meen je niet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moeten ook door
never mind... die styledansers bedoel ik
nee ik heb op die gare eenden gestemdquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik heb op die gare eenden gestemd
[..]
[..]
omg echt waar? Waarom?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik op bas gestemdquote:
wat is het nummer van Patricia (Jazz)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef Charmian het volgende:
Ik ga voor de jazzdame, Bas & Harold vond ik net als Gordon saai. Ik vond die 3 kleine jochies toch ook wel amusementswaarde hebben evenals de hiphoppers.
De rest hoef ik niet meer te zien.
psst sarcasmequote:
0909-1304 sms PATRICIA naar 3131quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is het nummer van Patricia (Jazz)
Ik ga gewoon stemmen...
okeejquote:
sms Patricia naar 3131 oh wacht daar is het nummer al op tv.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is het nummer van Patricia (Jazz)
Ik ga gewoon stemmen...
gestemdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
sms Patricia naar 3131 oh wacht daar is het nummer al op tv.
Ik vind het zooooooooooo erg, dat ik niet meer in staat ben om daar een talent in te zien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal kippenvel van deze omschrijving, net zo raak als het nummer dat ze bracht
[..]
Ja oke, het kan je smaak niet zijn, en ik begrijp dat ook nog wel, maar deze show gaat om het hebben van talent, en dan is ze wat mij betreft de gedoodverfde winnares
Whehehe, dat moet je zelf weten, maar mijn mening daarover is wel redelijk duidelijk. Dat zijn er twee die niet voor hun plezier op een podium staan. En een kind van 10 op zulke hakkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ook op Lera en dingetje gestemd
Sorry symph
Niet iedereen kan dat puur naar de technische kant van iets kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vind het zooooooooooo erg, dat ik niet meer in staat ben om daar een talent in te zien.
Het spijt me. Die moet alleen optreden in besloten kringen zodat je er niet per ongeluk mee geconfronteerd wordt..
Ik snap hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, dat moet je zelf weten, maar mijn mening daarover is wel redelijk duidelijk. Dat zijn er twee die niet voor hun plezier op een podium staan. En een kind van 10 op zulke hakken
Nee, sorry... misschien dat ik later iets kan vinden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef sjorsvdg het volgende:
Weet iemand nog hoe die muziek van Harry Harrewar heet?
Is toch gewoon Ameno van Era?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, sorry... misschien dat ik later iets kan vinden.
Bedankt, je hebt gelijk! Ik vond die muziek geweldig bij deze actquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is toch gewoon Ameno van Era?
Ach.. smaken verschillen gelukkig, anders werd het erg saai..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat puur naar de technische kant van iets kijken.
Geeft ook niet, ik snap je wel
Maar als zij ooit het theater ingaat zit ik op de eerste rij
Eens! Dramatisch effect voor waggelende eendjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt gelijk! Ik vond die muziek geweldig bij deze act.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Dramatisch effect voor waggelende eendjes
Vind ik ook. Danstriootje trouwens. Leuke act maar het moet geen Stuif es in worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
er zijn teveel kinderen in het programma, dans-duootje moet dus weg.
"Het is niet synchroon blablablabla" Dit was NIET synchroonquote:
echt hé ..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef Apotheose het volgende:
oow nou krijgen we dit geacteer weer: "ow wat is dit ERRRUUGGG!!!! Verschriiiiiiiiiiikkelijk!!!"
WTFquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
B&H liggen eruit... gordon stemt op patricia
lekker hypocriet iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef Renesite het volgende:
Gordon, je hebt die 2 fucking weggekruist man!
Net zo errrrrugggg als haar acteerkunsten iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:29 schreef Apotheose het volgende:
oow nou krijgen we dit geacteer weer: "ow wat is dit ERRRUUGGG!!!! Verschriiiiiiiiiiikkelijk!!!"
Daaromquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:28 schreef Apotheose het volgende:
ach, who needs HGT anyways... Waylon had toch ook niet gewonnen?
Jij durft er officieel voor uit te komen? Echt? Dan ik ookquote:
Datquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan moeten Bas en Harald maar met XFA meedoen
Ja absoluut, want ik vind haar serieus briljantquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij durft er officieel voor uit te komen? Echt? Dan ik ook!!!!!!!!!!!!!!
Zeker en vastquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook alweer over m'n deceptie van een B&H exit heen en ga nu vol voor de winst voor Patricia.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja absoluut, want ik vind haar serieus briljant
Ik heb die quote van Cee niet voor niets neer gezet. Iedere noot was een cadeautje...
Nee hoor, die moeten gewoon een plaat gaan maken, en snel ook een beetjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik niet maar hier zit er eentje die Bas kent (gers?) dus we gaan die persoon gewoon vragen om 'm naar Fok te lokken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom we gaan ze mailen
Heb je een emailadres
Spaans graagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, die moeten gewoon een plaat gaan maken, en snel ook een beetje
Kom we gaan Gers stalken met PMquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik niet maar hier zit er eentje die Bas kent (gers?) dus we gaan die persoon gewoon vragen om 'm naar Fok te lokken.
Jij kent zequote:
daar gaan we over stemmenquote:
quote:
Rustig, rustig, misschien houdt Bas niet van opdringerige types, we moeten dit voorzichtig aanpakken. Ik lok ze met koekjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom we gaan Gers stalken met PM
ik ben ok fan hoor, begrijp me niet verkeerd, zie mijn reaktie ook in hun topic. Maar patricia was gewoon een klasse apart. B&H zijn echt een geweldig duo waar ik heel graag naar luister, en als ze een plaat maken koop ik hem, maar wat patricia doet kunnen niet zo heel veel mensenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij kent ze
Zeg dat ze even naar fok toe moeten komen.....
[HGT] Bas en Harald
Eigen fantopic enzo
En zeg gelijk dat ze volgend jaar met XFA mee moeten doen
het ging dan ook volledig misquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Rauzer het volgende:
c_a!
Wat duurde die eendenact onmeunig lang trouwens
Te quiero contodo mi corazonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Rustig, rustig, misschien houdt Bas niet van opdringerige types, we moeten dit voorzichtig aanpakken. Ik lok ze met koekjes.
[ afbeelding ]
En jij lokt ze met verleidelijke spaanstalige praat.
Hola guapoooooquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Rustig, rustig, misschien houdt Bas niet van opdringerige types, we moeten dit voorzichtig aanpakken. Ik lok ze met koekjes.
[ afbeelding ]
En jij lokt ze met verleidelijke spaanstalige praat.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar is maar 1 manier voor om dat te voorkomen... meewerken
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef gers het volgende:
ik zal mij best doen maar ik beloof niks
Lievvvvquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef gers het volgende:
ik zal mij best doen maar ik beloof niks
Iets zegt me dan ook dat er veel pekingeend op het menu staat bij de plaatselijke chinees.quote:
ik ben voor bas en harald omdat ik bas persoonlijk kenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef Guanabana het volgende:
Wtf, waarom is iedereen hier into Bas & Harald? Heb ik iets gemist? Alsof we nooit eerder twee boerenlullen samen een liedje hebben zien zingen zeg!
Verder ben ik blij verrast dat Patricia door is, en Robert ten Brink is heel, heel HEEL slecht als presentator. Weg ermee.
Omdat de audities geniaal wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef Guanabana het volgende:
Wtf, waarom is iedereen hier into Bas & Harald? Heb ik iets gemist? Alsof we nooit eerder twee boerenlullen samen een liedje hebben zien zingen zeg!
Verder ben ik blij verrast dat Patricia door is, en Robert ten Brink is heel, heel HEEL slecht als presentator. Weg ermee.
De stemmen van Bas en Harald klinken gewoon heel erg lekker samenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef Guanabana het volgende:
Een goed optreden is meer dan alleen de stemmen matchen. En dat ging vrijdag heel erg mis. De stemmen gingen wel, het nummer en de uitvoering waren niet goed genoeg. lang niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De stemmen van Bas en Harald klinken gewoon heel erg lekker samen
Ik vind het een heel goed duo, en ik vind het jammer dat ze eruit liggen.... ik kijk dus ook de finale niet meer
Vast... ik zie iedereen wel verschijnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Hallo het begint zo hoor! Of zit iedereen nog op de wc.
ja, maar die Jazzdame is echt goed hoor. Niet echt mijn smaak, dat niet. Maar die 2 hadden Spaans moeten zingen, wat de jury ook zei.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het nog steeds kut dat B&H niet door zijn
quote:
quote:
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
D. je drankje staat kloar, waar ben je nou?
Ligt eraan wat voor ijsje, iets lekker fris lust ik wel (oh ik heb nog raketjes bedenk ik net).quote:
Proostquote:
quote:
Roomijs caramel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor ijsje, iets lekker fris lust ik wel (oh ik heb nog rakketjes bedenk ik net).
Ja perenijsjes! Ik ben niet zo van de roomijs en zo, te zoet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roomijs caramel.Maar ik heb ook een perenijsje in de diepvries als je liever wil.
Hallotjesquote:
Hey halloquote:
De 3e die we om moeten gaan roepen?quote:
Dat doe je al/heb je al gedaan/ga je doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je het kan, maar ik zou niet betalen om het te zien.
Hmm hoe moeten we nu lekkere mannen turven eigenlijk, oh wacht dat spreekt voor zich, zonder auditie kan dat nogquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een beetje gay dat diabolo.
Als je het na je 18e nog steeds doet! Kind kan net fietsen zonder zijwielen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Hey hallo, je bent erquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef StephanL het volgende:
o ja we moeten hier zijn nu![]()
Patricia is een oude hoer
Ik vind het helemaal niets seksueelquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
quote:
quote:
Hehehe, daar heb je wel een punt eik, maar het is nog een jongetje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik vind het niets voor een jongen om dat te doen.
Je bent nooit te oud om te lerenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
't Is eigenlijk kantklossen voor slechtzienden.
nee wat oude zooi op het netwerk opruimen van mijquote:
Ja eerlijk is eerlijk, hij heeft het leuk gedaan voor een diabololoo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:42 schreef MissJ het volgende:
Hij maakt er wel een hele goeie show van hoor
Ik vind het gewoon plsticding in de lucht gooien-en-opvangen-op-een-toiuwtjequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te lerenIk snap alleen niet waarom dit dan Duivel heet? Wat hebben die dingen met de duivel te maken?
Volgens mij bleef je diabolo hangenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon plsticding in de lucht gooien-en-opvangen-op-een-toiuwtje
Ah, tja, dan moet je er niet zo'n puinhoop van maken hequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
nee wat oude zooi op het netwerk opruimen van mij
Jury vindt het dus ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja eerlijk is eerlijk, hij heeft het leuk gedaan voor een diabololoo.
dat dan weer niet nee whehequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Ach wel leuk, maar om nou te zeggen, goh wat geweldig, daar ga ik naar toe op een zondagmiddag, nee.
Ik heb geen idee waarom ze 'm kiezen, ik zou 'm bij de garderobe neerzettenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Robert ten Brink kiezen ze ook voor zo'n show voor het ultieme knuffel-gezins-gevoel hè?
Ik mag robert ten brink niet. Vind hem veel te nep en te kinderlijk braaf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Robert ten Brink kiezen ze ook voor zo'n show voor het ultieme knuffel-gezins-gevoel hè?
GMTAquote:
Ik vind hem in dit programma nogal irritant eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hij moet lekker in de relaasies blijven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom ze 'm kiezen, ik zou 'm bij de garderobe neerzetten
Ik zie het nu voor het eerstquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem in dit programma nogal irritant eigenlijk.
Hier in de stad heb je volgens mij de Circusschool, ik kan even niet op de naam komen, kindercircus.quote:
Ja, dat kijk ik toch niet, dus da's primaquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij moet lekker in de relaasies blijven.
die vind ik ook behoorlijkquote:
Dit programma nog niet eerder gezien? OF bedoel je dat je hem nooit in een ander programma hebt gezien? Geen All you need gekeken?quote:
Dit nooit eerder gezien, ik kijk altijd Popstarsquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit programma nog niet eerder gezien? OF bedoel je dat je hem nooit in een ander programma hebt gezien? Geen All you need gekeken?
Ohw zo... ja, dat kan ook. Mijn eerste gedachte ging naar lessen op een gewone schoolquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de stad heb je volgens mij de Circusschool, ik kan even niet op de naam komen, kindercircus.
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jee, Shaliatha, Shanijah en Tabitha
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Gordon ook zo uit z'n dak, Eksfektor-negerinnen-stijl?
Oh ik keek altijd de volgende dag. Ik heb al die mensen dus al een keertje gezien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit nooit eerder gezien, ik kijk altijd Popstars
ja even programma opvulling hequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker programma, alle mensen die gaan optreden krijgen een flashback van 10 mins
Oh ik ken helemaal niemandquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik keek altijd de volgende dag. Ik heb al die mensen dus al een keertje gezien.
Ik vind dit minder bijzonder dan dat andere nummer dan ze deden.
Omdat die wel kan zingen, daarop worden ze jaloers.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Nuchterheid het volgende:
Waar moeten die negerinnen altijd iets van Beyonce doen?
Haaaaaaaaaiquote:
Jawel dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Gordon ook zo uit z'n dak, Eksfektor-negerinnen-stijl?
Tot nu toe wel ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ken helemaal niemandDoen ze nu ook telkens een ander nr dan voorgaande keren?
wel hoorquote:
Kijk jij nou HGTquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dit nummer klinkt niet lekker in 3 stemmen, als je 1 gewend bent.
Doen die blankerinnen ook hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom moeten die negerinnen altijd iets van Beyonce doen?
Jij bent gewend?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dit nummer klinkt niet lekker in 3 stemmen, als je 1 gewend bent.
Noodzaak C_Aquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Schreeuwend Bijlmer-volk op de tribune
Allemaal verschillende acts,quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
Ik kijk altijd popstars, heeft iemand een korte uitleg wat ze nu doen en wie er bepaald of ze doorgaan en of dit al liveshows zijn?
Ja Beyonce solo.quote:
Danku danku!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Allemaal verschillende acts,
de kijker beslist, maar jury kan wegdrukken
dit is live
Bellen en sms, 1 gaat sowieso door, dan zijn er nog 2 die overblijven met veel stemmen en daarvan beslist de jury wie er doorgaat. Dit is een halve finale.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
Ik kijk altijd popstars, heeft iemand een korte uitleg wat ze nu doen en wie er bepaald of ze doorgaan en of dit al liveshows zijn?
Ga je ook alles kieken?quote:
Gekke ouwe foppert ook, die Robert.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef Myraela het volgende:
HQAHAHAHAAH WAT EEN GOEIEIEIE FOPJEN!!!!!1!111111!!!!!!![]()
![]()
![]()
D:D:D
Dat nummer is vorige zomer ongeveer grijs gedraaid op Mtvquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Da's 'jouw muziek' of bedoel je in het algemeen?
Dan zappen we wel naar Iron Manquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Geen concurrentie van Popstars en meteen een stuk sneller reclame
Echt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat nummer is vorige zomer ongeveer grijs gedraaid op MtvNee ik luister geen Beyonce verder
San Marino, daar waar de jongens op een normale dag als bouwvakker of slager werkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
Lekker sfeervolle wedstrijd daar op SBS.
Me tooquote:
Is dat zo? Wel te verwachten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Geen concurrentie van Popstars en meteen een stuk sneller reclame
Mis je niks aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Ik had nog nooit van het nummer gehoord
Klopt...quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Wel te verwachten.
Ik zag trouwens vanmiddag dat je nu met uitzendinggemist ook reclame krijgt tussendoorik zat Voor een dubbeltje op de eerste rang terug te kijken met reclame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |