Hehehe, daar heb je wel een punt eik, maar het is nog een jongetje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik vind het niets voor een jongen om dat te doen.
Je bent nooit te oud om te lerenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
't Is eigenlijk kantklossen voor slechtzienden.
nee wat oude zooi op het netwerk opruimen van mijquote:
Ja eerlijk is eerlijk, hij heeft het leuk gedaan voor een diabololoo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:42 schreef MissJ het volgende:
Hij maakt er wel een hele goeie show van hoor
Ik vind het gewoon plsticding in de lucht gooien-en-opvangen-op-een-toiuwtjequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te lerenIk snap alleen niet waarom dit dan Duivel heet? Wat hebben die dingen met de duivel te maken?
Volgens mij bleef je diabolo hangenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon plsticding in de lucht gooien-en-opvangen-op-een-toiuwtje
Ah, tja, dan moet je er niet zo'n puinhoop van maken hequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
nee wat oude zooi op het netwerk opruimen van mij
Jury vindt het dus ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja eerlijk is eerlijk, hij heeft het leuk gedaan voor een diabololoo.
dat dan weer niet nee whehequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Ach wel leuk, maar om nou te zeggen, goh wat geweldig, daar ga ik naar toe op een zondagmiddag, nee.
Ik heb geen idee waarom ze 'm kiezen, ik zou 'm bij de garderobe neerzettenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Robert ten Brink kiezen ze ook voor zo'n show voor het ultieme knuffel-gezins-gevoel hè?
Ik mag robert ten brink niet. Vind hem veel te nep en te kinderlijk braaf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Robert ten Brink kiezen ze ook voor zo'n show voor het ultieme knuffel-gezins-gevoel hè?
GMTAquote:
Ik vind hem in dit programma nogal irritant eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hij moet lekker in de relaasies blijven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom ze 'm kiezen, ik zou 'm bij de garderobe neerzetten
Ik zie het nu voor het eerstquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem in dit programma nogal irritant eigenlijk.
Hier in de stad heb je volgens mij de Circusschool, ik kan even niet op de naam komen, kindercircus.quote:
Ja, dat kijk ik toch niet, dus da's primaquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij moet lekker in de relaasies blijven.
die vind ik ook behoorlijkquote:
Dit programma nog niet eerder gezien? OF bedoel je dat je hem nooit in een ander programma hebt gezien? Geen All you need gekeken?quote:
Dit nooit eerder gezien, ik kijk altijd Popstarsquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit programma nog niet eerder gezien? OF bedoel je dat je hem nooit in een ander programma hebt gezien? Geen All you need gekeken?
Ohw zo... ja, dat kan ook. Mijn eerste gedachte ging naar lessen op een gewone schoolquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de stad heb je volgens mij de Circusschool, ik kan even niet op de naam komen, kindercircus.
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jee, Shaliatha, Shanijah en Tabitha
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Gordon ook zo uit z'n dak, Eksfektor-negerinnen-stijl?
Oh ik keek altijd de volgende dag. Ik heb al die mensen dus al een keertje gezien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit nooit eerder gezien, ik kijk altijd Popstars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |