Datquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan moeten Bas en Harald maar met XFA meedoen
Ja absoluut, want ik vind haar serieus briljantquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij durft er officieel voor uit te komen? Echt? Dan ik ook!!!!!!!!!!!!!!
Zeker en vastquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook alweer over m'n deceptie van een B&H exit heen en ga nu vol voor de winst voor Patricia.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja absoluut, want ik vind haar serieus briljant
Ik heb die quote van Cee niet voor niets neer gezet. Iedere noot was een cadeautje...
Nee hoor, die moeten gewoon een plaat gaan maken, en snel ook een beetjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik niet maar hier zit er eentje die Bas kent (gers?) dus we gaan die persoon gewoon vragen om 'm naar Fok te lokken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom we gaan ze mailen
Heb je een emailadres
Spaans graagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, die moeten gewoon een plaat gaan maken, en snel ook een beetje
Kom we gaan Gers stalken met PMquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik niet maar hier zit er eentje die Bas kent (gers?) dus we gaan die persoon gewoon vragen om 'm naar Fok te lokken.
Jij kent zequote:
daar gaan we over stemmenquote:
quote:
Rustig, rustig, misschien houdt Bas niet van opdringerige types, we moeten dit voorzichtig aanpakken. Ik lok ze met koekjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom we gaan Gers stalken met PM
ik ben ok fan hoor, begrijp me niet verkeerd, zie mijn reaktie ook in hun topic. Maar patricia was gewoon een klasse apart. B&H zijn echt een geweldig duo waar ik heel graag naar luister, en als ze een plaat maken koop ik hem, maar wat patricia doet kunnen niet zo heel veel mensenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij kent ze
Zeg dat ze even naar fok toe moeten komen.....
[HGT] Bas en Harald
Eigen fantopic enzo
En zeg gelijk dat ze volgend jaar met XFA mee moeten doen
het ging dan ook volledig misquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Rauzer het volgende:
c_a!
Wat duurde die eendenact onmeunig lang trouwens
Te quiero contodo mi corazonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Rustig, rustig, misschien houdt Bas niet van opdringerige types, we moeten dit voorzichtig aanpakken. Ik lok ze met koekjes.
[ afbeelding ]
En jij lokt ze met verleidelijke spaanstalige praat.
Hola guapoooooquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Rustig, rustig, misschien houdt Bas niet van opdringerige types, we moeten dit voorzichtig aanpakken. Ik lok ze met koekjes.
[ afbeelding ]
En jij lokt ze met verleidelijke spaanstalige praat.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar is maar 1 manier voor om dat te voorkomen... meewerken
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef gers het volgende:
ik zal mij best doen maar ik beloof niks
Lievvvvquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:02 schreef gers het volgende:
ik zal mij best doen maar ik beloof niks
Iets zegt me dan ook dat er veel pekingeend op het menu staat bij de plaatselijke chinees.quote:
ik ben voor bas en harald omdat ik bas persoonlijk kenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef Guanabana het volgende:
Wtf, waarom is iedereen hier into Bas & Harald? Heb ik iets gemist? Alsof we nooit eerder twee boerenlullen samen een liedje hebben zien zingen zeg!
Verder ben ik blij verrast dat Patricia door is, en Robert ten Brink is heel, heel HEEL slecht als presentator. Weg ermee.
Omdat de audities geniaal wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef Guanabana het volgende:
Wtf, waarom is iedereen hier into Bas & Harald? Heb ik iets gemist? Alsof we nooit eerder twee boerenlullen samen een liedje hebben zien zingen zeg!
Verder ben ik blij verrast dat Patricia door is, en Robert ten Brink is heel, heel HEEL slecht als presentator. Weg ermee.
De stemmen van Bas en Harald klinken gewoon heel erg lekker samenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef Guanabana het volgende:
Een goed optreden is meer dan alleen de stemmen matchen. En dat ging vrijdag heel erg mis. De stemmen gingen wel, het nummer en de uitvoering waren niet goed genoeg. lang niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De stemmen van Bas en Harald klinken gewoon heel erg lekker samen
Ik vind het een heel goed duo, en ik vind het jammer dat ze eruit liggen.... ik kijk dus ook de finale niet meer
Vast... ik zie iedereen wel verschijnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Hallo het begint zo hoor! Of zit iedereen nog op de wc.
ja, maar die Jazzdame is echt goed hoor. Niet echt mijn smaak, dat niet. Maar die 2 hadden Spaans moeten zingen, wat de jury ook zei.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het nog steeds kut dat B&H niet door zijn
quote:
quote:
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
D. je drankje staat kloar, waar ben je nou?
Ligt eraan wat voor ijsje, iets lekker fris lust ik wel (oh ik heb nog raketjes bedenk ik net).quote:
Proostquote:
quote:
Roomijs caramel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor ijsje, iets lekker fris lust ik wel (oh ik heb nog rakketjes bedenk ik net).
Ja perenijsjes! Ik ben niet zo van de roomijs en zo, te zoet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roomijs caramel.Maar ik heb ook een perenijsje in de diepvries als je liever wil.
Hallotjesquote:
Hey halloquote:
De 3e die we om moeten gaan roepen?quote:
Dat doe je al/heb je al gedaan/ga je doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je het kan, maar ik zou niet betalen om het te zien.
Hmm hoe moeten we nu lekkere mannen turven eigenlijk, oh wacht dat spreekt voor zich, zonder auditie kan dat nogquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een beetje gay dat diabolo.
Als je het na je 18e nog steeds doet! Kind kan net fietsen zonder zijwielen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Hey hallo, je bent erquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef StephanL het volgende:
o ja we moeten hier zijn nu![]()
Patricia is een oude hoer
Ik vind het helemaal niets seksueelquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |