abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 10 september 2010 @ 23:05:59 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_86298424
The Voice *O*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:06:07 #152
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_86298431
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef tong80 het volgende:
Hier wordt Henk Poort niet blij van

:P
:')
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_86298447
martijn krabbe in t publiek, is die niet druk bezig met een huwelijkscrisis?
pi_86298450
Ik vind het echt jammer dat Martin heeft gewonnen! Maar heel Limburg heeft natuurlijk op hem gestemd en zodra zijn vrouw in beeld kwam in dat filmpje en begonnen te janken over dat haar ''2e moeder'' dood was gegaan aan kanker en dat hij hetzelfde nummer wat ie ging zingen op haar begrafenis had gezongen moest ik kotsen maar had hij gelijk nog een grote hoeveelheid stemmen binnen. :|W :'( :( :N :X :r
pi_86298556
Wat Oliviertje1994 zegt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 september 2010 @ 23:09:04 #156
7889 tong80
Spleenheup
pi_86298557
Absurd dit :D

Overlijdt ie tijdens zijn Scholership.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 september 2010 @ 00:03:24 #157
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_86300825
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Martin heeft gewonnen! Maar heel Limburg heeft natuurlijk op hem gestemd en zodra zijn vrouw in beeld kwam in dat filmpje en begonnen te janken over dat haar ''2e moeder'' dood was gegaan aan kanker en dat hij hetzelfde nummer wat ie ging zingen op haar begrafenis had gezongen moest ik kotsen maar had hij gelijk nog een grote hoeveelheid stemmen binnen. :|W :'( :( :N :X :r
+ 10000
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_86306703
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Oliviertje1994 het volgende:
qft
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_86313362
Angelique was sowieso beter dan Martin, maar die miste de 'gun-factor'. Ze kwam af en toe wat raar over en daarom eindigde ze niet als winnaar. Had eigenlijk wel gemoeten :Y
pi_86317128
Gatverdakke dat Martin gewonnen heeft! Hoewel ik het wel had verwacht, vind ik het zo ontzettend onterecht. Ik begrijp niet wat het Nederlandse publiek heeft met opera! Echt, opera
Zeker niet gezien de andere kandidaten waaruit ze konden kiezen! Opera zingen kunnen honderden mensen in Nederland, misschien zelfs nog beter dan Martin, wie kan er zoiets als Elastic Double? Zoals Flora? De Break Kidz? Dat is talent!!! Bah. Het is trouwens niet de eerste keer dat er onterecht gewonnen wordt bij HGT. Vorig seizoen was het zo mogelijk nog erger met dat meisje met haar gitaar, Tessa heette ze geloof ik. Niemand die dat begreep. En het seizoen daarvoor dat slangenmeisje, terwijl Waylon toen eigenlijk had moeten winnen. Vreemd telkens. Ben echt teleurgesteld.

[ Bericht 9% gewijzigd door Guanabana op 11-09-2010 17:13:21 ]
Koel en donker bewaren
pi_86319007
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Gatverdakke dat Martin gewonnen heeft! Hoewel ik het wel had verwacht, vind ik het zo ontzettend onterecht. Ik begrijp niet wat het Nederlandse publiek heeft met opera! Echt, opera :r
Zeker niet gezien de andere kandidaten waaruit ze konden kiezen! Opera zingen kunnen honderden mensen in Nederland, misschien zelfs nog beter dan Martin, wie kan er zoiets als Elastic Double? Zoals Flora? De Break Kidz? Dat is talent!!! Bah. Het is trouwens niet de eerste keer dat er onterecht gewonnen wordt bij HGT. Vorig seizoen was het zo mogelijk nog erger met dat meisje met haar gitaar, Tessa heette ze geloof ik. Niemand die dat begreep. En het seizoen daarvoor dat slangenmeisje, terwijl Waylon toen eigenlijk had moeten winnen. Vreemd telkens. Ben echt teleurgesteld.
Op zich kan ik opera soms best wel waarderen, maar wat ik hier oneerlijk vind is dat Martin in de halve finales het eigenlijk verneukt had en eruit had moeten zijn. Wie dus in godsnaam toen voor hem heeft gestemd... :N
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_86322345
quote:
Gatverdakke dat Martin gewonnen heeft! Hoewel ik het wel had verwacht, vind ik het zo ontzettend onterecht. Ik begrijp niet wat het Nederlandse publiek heeft met opera! Echt, opera :r
het is inderdaad erg onterecht, had liever Elastic Double of Flora zien winnen.
gelukkig heeft Dan hun talent gezien, die kan vast wat hengeltjes in de States uitwerpen, voor bijvoorbeeld workshops of een show :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_86322979
quote:
Toen het n og bij SBS was, zat er écht absoluut geen talent tussen. Nu RTL4 het doet kon het programma zich aardig meten net hetzelfde programma in Engeland en de USA.
pi_86323279
quote:
Opera zingen kunnen honderden mensen in Nederland, misschien zelfs nog beter dan Martin, wie kan er zoiets als Elastic Double? Zoals Flora? De Break Kidz? Dat is talent!!!
Vergis je niet, die 2 opera optredens kunnen zich meten met de top hoor. Echte toppers doen niet mee aan dit soort shows, maar voor amateurs zijn ze steengoed.

Wat Elastic Double doet is wat duizenden jongeren overal in Nederland en daarbuiten doen. Youtube eens op 'popping dance'. En ook zij steken boven het amateur niveau uit. Het wordt ook steeds populairder. De breakdance revival is in volle gang :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_86381815
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vergis je niet, die 2 opera optredens kunnen zich meten met de top hoor. Echte toppers doen niet mee aan dit soort shows, maar voor amateurs zijn ze steengoed.

Wat Elastic Double doet is wat duizenden jongeren overal in Nederland en daarbuiten doen. Youtube eens op 'popping dance'. En ook zij steken boven het amateur niveau uit. Het wordt ook steeds populairder. De breakdance revival is in volle gang :Y
dat kan allemaal wel wezen, maar dan nog snap ik niet dat mensen liever een opera-act zien dan iets veel originelers dan Elastic Double. Ik snap die massale sympathie voor Martin gewoon niet, terwijl ik normaal gesproken bij dit soort programma's wel ongeveer hetzelfde vind als 'de massa'.
Koel en donker bewaren
pi_86396678
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:37 schreef Guanabana het volgende:

[..]

dat kan allemaal wel wezen, maar dan nog snap ik niet dat mensen liever een opera-act zien dan iets veel originelers dan Elastic Double. Ik snap die massale sympathie voor Martin gewoon niet, terwijl ik normaal gesproken bij dit soort programma's wel ongeveer hetzelfde vind als 'de massa'.
Opera is gewoon je ding niet.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')