quote:
+ 10000quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Martin heeft gewonnen! Maar heel Limburg heeft natuurlijk op hem gestemd en zodra zijn vrouw in beeld kwam in dat filmpje en begonnen te janken over dat haar ''2e moeder'' dood was gegaan aan kanker en dat hij hetzelfde nummer wat ie ging zingen op haar begrafenis had gezongen moest ik kotsen maar had hij gelijk nog een grote hoeveelheid stemmen binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
qftquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Martin heeft gewonnen! Maar heel Limburg heeft natuurlijk op hem gestemd en zodra zijn vrouw in beeld kwam in dat filmpje en begonnen te janken over dat haar ''2e moeder'' dood was gegaan aan kanker en dat hij hetzelfde nummer wat ie ging zingen op haar begrafenis had gezongen moest ik kotsen maar had hij gelijk nog een grote hoeveelheid stemmen binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich kan ik opera soms best wel waarderen, maar wat ik hier oneerlijk vind is dat Martin in de halve finales het eigenlijk verneukt had en eruit had moeten zijn. Wie dus in godsnaam toen voor hem heeft gestemd...quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Gatverdakke dat Martin gewonnen heeft! Hoewel ik het wel had verwacht, vind ik het zo ontzettend onterecht. Ik begrijp niet wat het Nederlandse publiek heeft met opera! Echt, opera![]()
Zeker niet gezien de andere kandidaten waaruit ze konden kiezen! Opera zingen kunnen honderden mensen in Nederland, misschien zelfs nog beter dan Martin, wie kan er zoiets als Elastic Double? Zoals Flora? De Break Kidz? Dat is talent!!! Bah. Het is trouwens niet de eerste keer dat er onterecht gewonnen wordt bij HGT. Vorig seizoen was het zo mogelijk nog erger met dat meisje met haar gitaar, Tessa heette ze geloof ik. Niemand die dat begreep. En het seizoen daarvoor dat slangenmeisje, terwijl Waylon toen eigenlijk had moeten winnen. Vreemd telkens. Ben echt teleurgesteld.
het is inderdaad erg onterecht, had liever Elastic Double of Flora zien winnen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Gatverdakke dat Martin gewonnen heeft! Hoewel ik het wel had verwacht, vind ik het zo ontzettend onterecht. Ik begrijp niet wat het Nederlandse publiek heeft met opera! Echt, opera![]()
Zeker niet gezien de andere kandidaten waaruit ze konden kiezen! Opera zingen kunnen honderden mensen in Nederland, misschien zelfs nog beter dan Martin, wie kan er zoiets als Elastic Double? Zoals Flora? De Break Kidz? Dat is talent!!! Bah. Het is trouwens niet de eerste keer dat er onterecht gewonnen wordt bij HGT. Vorig seizoen was het zo mogelijk nog erger met dat meisje met haar gitaar, Tessa heette ze geloof ik. Niemand die dat begreep. En het seizoen daarvoor dat slangenmeisje, terwijl Waylon toen eigenlijk had moeten winnen. Vreemd telkens. Ben echt teleurgesteld.
Toen het n og bij SBS was, zat er écht absoluut geen talent tussen. Nu RTL4 het doet kon het programma zich aardig meten net hetzelfde programma in Engeland en de USA.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Vergis je niet, die 2 opera optredens kunnen zich meten met de top hoor. Echte toppers doen niet mee aan dit soort shows, maar voor amateurs zijn ze steengoed.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Opera zingen kunnen honderden mensen in Nederland, misschien zelfs nog beter dan Martin, wie kan er zoiets als Elastic Double? Zoals Flora? De Break Kidz? Dat is talent!!!
dat kan allemaal wel wezen, maar dan nog snap ik niet dat mensen liever een opera-act zien dan iets veel originelers dan Elastic Double. Ik snap die massale sympathie voor Martin gewoon niet, terwijl ik normaal gesproken bij dit soort programma's wel ongeveer hetzelfde vind als 'de massa'.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vergis je niet, die 2 opera optredens kunnen zich meten met de top hoor. Echte toppers doen niet mee aan dit soort shows, maar voor amateurs zijn ze steengoed.
Wat Elastic Double doet is wat duizenden jongeren overal in Nederland en daarbuiten doen. Youtube eens op 'popping dance'. En ook zij steken boven het amateur niveau uit. Het wordt ook steeds populairder. De breakdance revival is in volle gang
Opera is gewoon je ding niet.quote:Op maandag 13 september 2010 14:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
dat kan allemaal wel wezen, maar dan nog snap ik niet dat mensen liever een opera-act zien dan iets veel originelers dan Elastic Double. Ik snap die massale sympathie voor Martin gewoon niet, terwijl ik normaal gesproken bij dit soort programma's wel ongeveer hetzelfde vind als 'de massa'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |