Ik krijg helemaal kippenvel van deze omschrijving, net zo raak als het nummer dat ze brachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan jazz maar ik vond dit echt geniaal. In al haar spelen, haar zang, haar mimiek, iedere noot was een kadoo'tje leek het wel, dat ze meteen uitpakte voor ons.
Ja oke, het kan je smaak niet zijn, en ik begrijp dat ook nog wel, maar deze show gaat om het hebben van talent, en dan is ze wat mij betreft de gedoodverfde winnaresquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, maar... ik krijg er gewoon spontaan maagpijn en misselijkheid van.
Ik vind het het ergste wat er bestaat op muziekgebied.
OMG dat meen je niet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moeten ook door
never mind... die styledansers bedoel ik
nee ik heb op die gare eenden gestemdquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik heb op die gare eenden gestemd
[..]
[..]
omg echt waar? Waarom?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik op bas gestemdquote:
wat is het nummer van Patricia (Jazz)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef Charmian het volgende:
Ik ga voor de jazzdame, Bas & Harold vond ik net als Gordon saai. Ik vond die 3 kleine jochies toch ook wel amusementswaarde hebben evenals de hiphoppers.
De rest hoef ik niet meer te zien.
psst sarcasmequote:
0909-1304 sms PATRICIA naar 3131quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is het nummer van Patricia (Jazz)
Ik ga gewoon stemmen...
okeejquote:
sms Patricia naar 3131 oh wacht daar is het nummer al op tv.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is het nummer van Patricia (Jazz)
Ik ga gewoon stemmen...
gestemdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
sms Patricia naar 3131 oh wacht daar is het nummer al op tv.
Ik vind het zooooooooooo erg, dat ik niet meer in staat ben om daar een talent in te zien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal kippenvel van deze omschrijving, net zo raak als het nummer dat ze bracht
[..]
Ja oke, het kan je smaak niet zijn, en ik begrijp dat ook nog wel, maar deze show gaat om het hebben van talent, en dan is ze wat mij betreft de gedoodverfde winnares
Whehehe, dat moet je zelf weten, maar mijn mening daarover is wel redelijk duidelijk. Dat zijn er twee die niet voor hun plezier op een podium staan. En een kind van 10 op zulke hakkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ook op Lera en dingetje gestemd
Sorry symph
Niet iedereen kan dat puur naar de technische kant van iets kijken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vind het zooooooooooo erg, dat ik niet meer in staat ben om daar een talent in te zien.
Het spijt me. Die moet alleen optreden in besloten kringen zodat je er niet per ongeluk mee geconfronteerd wordt..
Ik snap hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, dat moet je zelf weten, maar mijn mening daarover is wel redelijk duidelijk. Dat zijn er twee die niet voor hun plezier op een podium staan. En een kind van 10 op zulke hakken
Nee, sorry... misschien dat ik later iets kan vinden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef sjorsvdg het volgende:
Weet iemand nog hoe die muziek van Harry Harrewar heet?
Is toch gewoon Ameno van Era?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, sorry... misschien dat ik later iets kan vinden.
Bedankt, je hebt gelijk! Ik vond die muziek geweldig bij deze actquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is toch gewoon Ameno van Era?
Ach.. smaken verschillen gelukkig, anders werd het erg saai..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet iedereen kan dat puur naar de technische kant van iets kijken.
Geeft ook niet, ik snap je wel
Maar als zij ooit het theater ingaat zit ik op de eerste rij
Eens! Dramatisch effect voor waggelende eendjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:23 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Bedankt, je hebt gelijk! Ik vond die muziek geweldig bij deze act.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Dramatisch effect voor waggelende eendjes
Vind ik ook. Danstriootje trouwens. Leuke act maar het moet geen Stuif es in worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
er zijn teveel kinderen in het programma, dans-duootje moet dus weg.
"Het is niet synchroon blablablabla" Dit was NIET synchroonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |