ja even programma opvulling hequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker programma, alle mensen die gaan optreden krijgen een flashback van 10 mins
Oh ik ken helemaal niemandquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik keek altijd de volgende dag. Ik heb al die mensen dus al een keertje gezien.
Ik vind dit minder bijzonder dan dat andere nummer dan ze deden.
Omdat die wel kan zingen, daarop worden ze jaloers.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Nuchterheid het volgende:
Waar moeten die negerinnen altijd iets van Beyonce doen?
Haaaaaaaaaiquote:
Jawel dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Gordon ook zo uit z'n dak, Eksfektor-negerinnen-stijl?
Tot nu toe wel ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ken helemaal niemandDoen ze nu ook telkens een ander nr dan voorgaande keren?
wel hoorquote:
Kijk jij nou HGTquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dit nummer klinkt niet lekker in 3 stemmen, als je 1 gewend bent.
Doen die blankerinnen ook hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom moeten die negerinnen altijd iets van Beyonce doen?
Jij bent gewend?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dit nummer klinkt niet lekker in 3 stemmen, als je 1 gewend bent.
Noodzaak C_Aquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Schreeuwend Bijlmer-volk op de tribune
Allemaal verschillende acts,quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
Ik kijk altijd popstars, heeft iemand een korte uitleg wat ze nu doen en wie er bepaald of ze doorgaan en of dit al liveshows zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |