ja even programma opvulling hequote:Op vrijdag 3 september 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker programma, alle mensen die gaan optreden krijgen een flashback van 10 mins
Oh ik ken helemaal niemandquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik keek altijd de volgende dag. Ik heb al die mensen dus al een keertje gezien.
Ik vind dit minder bijzonder dan dat andere nummer dan ze deden.
Omdat die wel kan zingen, daarop worden ze jaloers.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Nuchterheid het volgende:
Waar moeten die negerinnen altijd iets van Beyonce doen?
Haaaaaaaaaiquote:
Jawel dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Gordon ook zo uit z'n dak, Eksfektor-negerinnen-stijl?
Tot nu toe wel ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ken helemaal niemandDoen ze nu ook telkens een ander nr dan voorgaande keren?
wel hoorquote:
Kijk jij nou HGTquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dit nummer klinkt niet lekker in 3 stemmen, als je 1 gewend bent.
Doen die blankerinnen ook hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef Nuchterheid het volgende:
Waarom moeten die negerinnen altijd iets van Beyonce doen?
Jij bent gewend?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dit nummer klinkt niet lekker in 3 stemmen, als je 1 gewend bent.
Noodzaak C_Aquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:53 schreef Nuchterheid het volgende:
Schreeuwend Bijlmer-volk op de tribune
Allemaal verschillende acts,quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
Ik kijk altijd popstars, heeft iemand een korte uitleg wat ze nu doen en wie er bepaald of ze doorgaan en of dit al liveshows zijn?
Ja Beyonce solo.quote:
Danku danku!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Allemaal verschillende acts,
de kijker beslist, maar jury kan wegdrukken
dit is live
Bellen en sms, 1 gaat sowieso door, dan zijn er nog 2 die overblijven met veel stemmen en daarvan beslist de jury wie er doorgaat. Dit is een halve finale.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
Ik kijk altijd popstars, heeft iemand een korte uitleg wat ze nu doen en wie er bepaald of ze doorgaan en of dit al liveshows zijn?
Ga je ook alles kieken?quote:
Gekke ouwe foppert ook, die Robert.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef Myraela het volgende:
HQAHAHAHAAH WAT EEN GOEIEIEIE FOPJEN!!!!!1!111111!!!!!!![]()
![]()
![]()
D:D:D
Dat nummer is vorige zomer ongeveer grijs gedraaid op Mtvquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Da's 'jouw muziek' of bedoel je in het algemeen?
Dan zappen we wel naar Iron Manquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Geen concurrentie van Popstars en meteen een stuk sneller reclame
Echt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat nummer is vorige zomer ongeveer grijs gedraaid op MtvNee ik luister geen Beyonce verder
San Marino, daar waar de jongens op een normale dag als bouwvakker of slager werkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
Lekker sfeervolle wedstrijd daar op SBS.
Me tooquote:
Is dat zo? Wel te verwachten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Geen concurrentie van Popstars en meteen een stuk sneller reclame
Mis je niks aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Ik had nog nooit van het nummer gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |