And I'm like, fuck you!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geen paniek we hebben Frank Dane.
Ze werken niet voor niets bij de radio.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:52 schreef alors het volgende:
Een kaart uit Wales en ze komen niet op het idee dat het Welsh kan zijn![]()
jupsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Vind dit echt een bágger nummer...
Wie was dit, Katy Perry?
Nou, idd...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Wtf, Dance with somebody lijkt er idd op
quote:
En die BN'ers hebben vaak bepaald niet een gebrek aan geld dus gaan niet vol voor de pot maar smijten met geld alsof het water is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Wie is de Mol, ooit was het leuk maar nu iets te overdreven gemaakt, met kettinkjes die iets in het chinees betekenen etc. etc.
Mooi inderdaad, ik denk dat ik toch wel tot een uurtje of 2 blijf hangen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Mooi al die berichten aan het adres van Rudy en Kevin. (http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/347797)
Probeer het ook zo lang mogelijk vol te houden, maar betwijfel of dat 04:00 zal zijn. Ik vind dat eerlijk gezegd wel erg laat. Zie wel even hoe het looptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooi inderdaad, ik denk dat ik toch wel tot een uurtje of 2 blijf hangen.
ik blijf de hele show hangen, tot en met de allerlaatste plaat (welke toch wel zeker The Killers zal zijn...)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooi inderdaad, ik denk dat ik toch wel tot een uurtje of 2 blijf hangen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Probeer het ook zo lang mogelijk vol te houden, maar betwijfel of dat 04:00 zal zijn. Ik vind dat eerlijk gezegd wel erg laat. Zie wel even hoe het loopt.
Sowieso ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik blijf de hele show hangen, tot en met de allerlaatste plaat (welke toch wel zeker The Killers zal zijn...)
Als ik dat doe ben ik door mijn moeheid heen en kan ik niet meer slapen ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik blijf de hele show hangen, tot en met de allerlaatste plaat (welke toch wel zeker The Killers zal zijn...)
Dat heb ik dus gehad met die Paul de Leeuw marathon van half 9 s'avonds tot half 9 s'ochtends gekeken daarna wou ik nog een paar uur slapen wat dus niet lukte die zondagmiddag voelde ik met net bezopen en helemaal kapotquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ik dat doe ben ik door mijn moeheid heen en kan ik niet meer slapen ben ik bang.
Kun je dan niet beter aan de koffie gaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Sowieso ik ook
Even een paar biertjes pakken straks, anders lukt het niet
Hele Zaterdag naar de klote als ik dat zou doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
En dan ekdom ook nog meepakken, en dan slapen
Heb er ook wel rekening mee gehouden door veel bier en cola te scoren. Verder chips en kaasblokjes + mosterdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Sowieso ik ook
Even een paar biertjes pakken straks, anders lukt het niet
Dat issie bij mij toch welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hele Zaterdag naar de klote als ik dat zou doen.
En ik moet morgen om klokslag 13.45 weer topfit op de bank kunnen liggen want dan moet Arsenal. Dus niet klagen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, ik moet dus morgen en zondag werken
Ik heb dus niks in huis behalve ranjaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb er ook wel rekening mee gehouden door veel bier en cola te scoren. Verder chips en kaasblokjes + mosterd.
Wait whut? OOh, de giel urenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:49 schreef hole1988 het volgende:
de laatste uren (volgen TT begint het al om 0:50) zijn op NED3 te zien dus ook automatisch op UG.
Je krijgt straks visite om 22.00, ik vind je huis wel want bij jou staat de radio toch op one louderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb er ook wel rekening mee gehouden door veel bier en cola te scoren. Verder chips en kaasblokjes + mosterd.
World Hold On !
Dussssssssssssquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En ik moet morgen om klokslag 13.45 weer topfit op de bank kunnen liggen want dan moet Arsenal. Dus niet klagen.![]()
Oh dat is wel tof !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:49 schreef hole1988 het volgende:
de laatste uren (volgen TT begint het al om 0:50) zijn op NED3 te zien dus ook automatisch op UG.
Ok, weet er alles van dat werken in het weekend bagger is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee hoor, 12u pas.
Maar wel tweede dag, dus best vermoeiend.
THE ARSENAAAAAALLLLLLLLquote:
Ach, vind t eigenlijk niet zo erg hoor. Het enige wat jammer is, is dat iedereen zo happy is op vrijdagavond dat t weekend isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, weet er alles van dat werken in het weekend bagger is.
Hij was al klaar, om exact te zijn alleen de laatste 7 noten nogquote:
Koffiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter aan de koffie gaan?
ook die hoor je te draaienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was al klaar, om exact te zijn alleen de laatste 7 noten nog
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
"Do you wanna, do you wanna, do you wanna make loooooove to me?"
The Kooks hebben echt geile nummers
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
"Do you wanna, do you wanna, do you wanna make loooooove to me?"
The Kooks hebben echt te geile nummers
Vrouwenquote:
Sukkel... dat woord wordt echt te weinig gebruikt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind Frits trouwens een toffe gast, terwijl ik eigenlijk dacht dat het een enorme sukkel was
idd toffe gast, maar hij maakt wel k*t programma'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind Frits trouwens een toffe gast, terwijl ik eigenlijk dacht dat het een enorme sukkel was
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Dat iemand anders iets verneukten jij het op moet vangen
hé báh
Vandaar dat ik die mening ook had, maar ik herzie die nuquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
idd toffe gast, maar hij maakt wel k*t programma's
Als het in een vorige relatie was zou hij dat nu best kunnen vertellen tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
"Ben je ooit vreemd gegaan?"
Duhh, tuurlijk zegt die gast "nee" !!
Mwah.... een vriendin van me heeft nu een relatie met een man die voorheen een aantal keren is vreemdgegaan en dat blijft dan toch wel door haar (en mijn!) hoofd spoken hoor. Wie zegt dattie dat bij haar niet weer gaat doen? Ik zeg niet dát het zo is, maar je houdt er meer rekening mee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als het in een vorige relatie was zou hij dat nu best kunnen vertellen toch
Ranja is best lekker als je dorst hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb dus niks in huis behalve ranja
Ohja, en amaretto
Leuk !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef themauster het volgende:
Je krijgt straks visite om 22.00, ik vind je huis wel want bij jou staat de radio toch op one louder
Volgende week even na 22 uur kan je het gaan proberen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
Anton Geesink overleden. Is nu zeker ongepast om de versie van Anton (aus Tirol) van destijds door het team van Stenders aan te vragen?
daar zeg je me ff wat, da's waar ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week even na 22 uur kan je het gaan proberen.
Groningen was t he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ranja is best lekker als je dorst hebt
[..]
Leuk !Haha, ja denk dat je 'm snel hebt gevonden want ik vermoed dat het geluid wel hard zal staan.
Sommige exen verdienen dat, maar wat jij zegt snap ik ook wel, dat blijft een nieuwe partner wel af en toe door het hoofd spoken denk ik idd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mwah.... een vriendin van me heeft nu een relatie met een man die voorheen een aantal keren is vreemdgegaan en dat blijft dan toch wel door haar (en mijn!) hoofd spoken hoor. Wie zegt dattie dat bij haar niet weer gaat doen? Ik zeg niet dát het zo is, maar je houdt er meer rekening mee.
Bovendien, waarom zou je je ex nog eens extra kwetsen door te vertellen dat je van dr bent vreemdgegaan?
Ik denk eerder om 14.00 daar is Jelmer bij s'avonds geloof ik nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week even na 22 uur kan je het gaan proberen.
Oh die.quote:
Volgens mij zag ik ergens wat screenshots van de Powned-site en daar stond dat 's avonds vooral requests wordt, 's middags dus niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk eerder om 14.00 daar is Jelmer bij s'avonds geloof ik niet
klopt en hij draait een lijstje maar dan niet als standaard hitlijstjes ben benieuwd. Jammer dat Rudy stopt maar Stenders op de late avond is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik ergens wat screenshots van de Powned-site en daar stond dat 's avonds vooral requests wordt, 's middags dus niet.
Dus dan kan je rare platen aanvragen.
Maar dan heb je wel erg bijzondere kaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Groningen was t he?
Toch een beetje ver voor een paar blokkies kaas...
En goed gezelschap neem ik aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel erg bijzondere kaas
hoezo kan dat nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En goed gezelschap neem ik aan
Punt is dat het een klein eindje rijden is en ik geen 3FM kan ontvangen in mn auto
Angstaanjagend snel donker wordt het tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
Het is in die paar weken trouwens al best donker geworden!
of je moet zo slim zijn als mijn ouders en de antenne er af rijden en zo alleen nog maar radio 1 vaag kunnen ontvangenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Janneke een autoradio hebben die alleen AM-zenders kan ontvangen?
Aaah dat is jammer !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En goed gezelschap neem ik aan
Punt is dat het een klein eindje rijden is en ik geen 3FM kan ontvangen in mn auto
Winterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Angstaanjagend snel donker wordt het tegenwoordigIk krijg al een winterdepressie als ik eraan denk...
quote:
Ah, tijd voor wekenlange sneeuwstormen en gigantische files door glijdende auto's? De vorige keer lijkt nog maar zo kort terug...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Angstaanjagend snel donker wordt het tegenwoordigIk krijg al een winterdepressie als ik eraan denk...
Dat gaat over een president van Amerika toen ie al oud wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Old White Lincoln
Gaat dit nummer nou over:
http://www.lincvolt.com/
van Neil Young of niet![]()
Het zou wel kunnen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat gaat over een president van Amerika toen ie al oud was
Hier lag volgens mij in maart nog sneeuw dus zolang geleden is dat ook nog nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, tijd voor wekenlange sneeuwstormen en gigantische files door glijdende auto's? De vorige keer lijkt nog maar zo kort terug...
voor mn gevoel duurt de winter altijd 3x zo lang als de zomer, helaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, tijd voor wekenlange sneeuwstormen en gigantische files door glijdende auto's? De vorige keer lijkt nog maar zo kort terug...
Stenders met vrijheid is het leukstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef themauster het volgende:
[..]
klopt en hij draait een lijstje maar dan niet als standaard hitlijstjes ben benieuwd. Jammer dat Rudy stopt maar Stenders op de late avond is ook niet verkeerd
quote:
kHeb geen antenne op mn auto, en 3FM is echt kut te ontvangen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
zonder antenne wel jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
kHeb geen antenne op mn auto, en 3FM is echt kut te ontvangen!
Nee, vandaag wordt het Neeeejeeeleeeeleeeeeleeeleeeleeeeejeeeee!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
komt er nog een jalalalalalalalalalala vandaag?
Arme jij!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mja, skyradio en 538 wel... heb ik weer
heb je wel weer de leukste zenders iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mja, skyradio en 538 wel... heb ik weer
Geen reservebelgen meer in het geheime woord dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, vandaag wordt het Neeeejeeeleeeeleeeeeleeeleeeleeeeejeeeee!
Nou wat is dat toch een onverstaanbaar accentquote:
Die is aan het zuipen ergens in Maasstrichtquote:
Ja, en 100% NL ook nog geloof ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
heb je wel weer de leukste zenders idd
IKnowquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is aan het zuipen ergens in Maasstricht
een helquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, en 100% NL ook nog geloof ik
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Haha, nee hoor! Hij doet 3v12 al, dat bedoel ik eigenlijk.
quote:
Goedzo!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het al jaren geroepen (nuja, sinds bekend werd dat ie weg ging) DER RUDY komt bij 3v12
Hij past daar echt perfect vind ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het al jaren geroepen (nuja, sinds bekend werd dat ie weg ging) DER RUDY komt bij 3v12
Ben benieuwd of ze een bepaalde kleur nemen, denk aan wit, of iets andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef Sirolf het volgende:
De laatste keer het NPS-logo op de webcam...
Vanaf volgende week zien we DIT:
[ afbeelding ]
jaja, alleen maar onze favoriete platen van de afgelopen 5 jaar!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:05 schreef Evertjan het volgende:
als dit een voorbode is voor wat er nog gaat komen Wordt het een prachtnacht!!!
Kevin !quote:
04.00 uurquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef themauster het volgende:
dit wordt denk ik wel tot 2 uur luisteren voor mij
Mietjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister niet lang dan tot 1 uurMorgenochtend 9 uur weer sporten..
Moet naar mijn schoonouders morgenochtend dus om 2 uur ga ik wel slapenquote:
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen. Dan nam ik je mee, bijna elke dagquote:
Echt een lief liedjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen. Dan nam ik je mee, bijna elke dag![]()
en tijdens een test kwam er ook "RUDY en KEVIN zijn op zoek naar een baan help ze" er onder te staanquote:
Om 9u sporten... hoe veel slaap heb je nodig man?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister niet lang dan tot 1 uurMorgenochtend 9 uur weer sporten..
Die is zo gruwlijk hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Robyn, als ze nu ook nog die hit met Röyksopp gaan draaien ben ik echt happy
Ik slaap altijd minimaal 7 uurquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Om 9u sporten... hoe veel slaap heb je nodig man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |