Oh dat is wel tof !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:49 schreef hole1988 het volgende:
de laatste uren (volgen TT begint het al om 0:50) zijn op NED3 te zien dus ook automatisch op UG.
Ok, weet er alles van dat werken in het weekend bagger is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee hoor, 12u pas.
Maar wel tweede dag, dus best vermoeiend.
THE ARSENAAAAAALLLLLLLLquote:
Ach, vind t eigenlijk niet zo erg hoor. Het enige wat jammer is, is dat iedereen zo happy is op vrijdagavond dat t weekend isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, weet er alles van dat werken in het weekend bagger is.
Hij was al klaar, om exact te zijn alleen de laatste 7 noten nogquote:
Koffiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter aan de koffie gaan?
ook die hoor je te draaienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was al klaar, om exact te zijn alleen de laatste 7 noten nog
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
"Do you wanna, do you wanna, do you wanna make loooooove to me?"
The Kooks hebben echt geile nummers
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
"Do you wanna, do you wanna, do you wanna make loooooove to me?"
The Kooks hebben echt te geile nummers
Vrouwenquote:
Sukkel... dat woord wordt echt te weinig gebruikt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind Frits trouwens een toffe gast, terwijl ik eigenlijk dacht dat het een enorme sukkel was
idd toffe gast, maar hij maakt wel k*t programma'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind Frits trouwens een toffe gast, terwijl ik eigenlijk dacht dat het een enorme sukkel was
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Dat iemand anders iets verneukten jij het op moet vangen
hé báh
Vandaar dat ik die mening ook had, maar ik herzie die nuquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
idd toffe gast, maar hij maakt wel k*t programma's
Als het in een vorige relatie was zou hij dat nu best kunnen vertellen tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
"Ben je ooit vreemd gegaan?"
Duhh, tuurlijk zegt die gast "nee" !!
Mwah.... een vriendin van me heeft nu een relatie met een man die voorheen een aantal keren is vreemdgegaan en dat blijft dan toch wel door haar (en mijn!) hoofd spoken hoor. Wie zegt dattie dat bij haar niet weer gaat doen? Ik zeg niet dát het zo is, maar je houdt er meer rekening mee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als het in een vorige relatie was zou hij dat nu best kunnen vertellen toch
Ranja is best lekker als je dorst hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb dus niks in huis behalve ranja
Ohja, en amaretto
Leuk !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef themauster het volgende:
Je krijgt straks visite om 22.00, ik vind je huis wel want bij jou staat de radio toch op one louder
Volgende week even na 22 uur kan je het gaan proberen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef Againzender het volgende:
Anton Geesink overleden. Is nu zeker ongepast om de versie van Anton (aus Tirol) van destijds door het team van Stenders aan te vragen?
daar zeg je me ff wat, da's waar ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week even na 22 uur kan je het gaan proberen.
Groningen was t he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ranja is best lekker als je dorst hebt
[..]
Leuk !Haha, ja denk dat je 'm snel hebt gevonden want ik vermoed dat het geluid wel hard zal staan.
Sommige exen verdienen dat, maar wat jij zegt snap ik ook wel, dat blijft een nieuwe partner wel af en toe door het hoofd spoken denk ik idd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mwah.... een vriendin van me heeft nu een relatie met een man die voorheen een aantal keren is vreemdgegaan en dat blijft dan toch wel door haar (en mijn!) hoofd spoken hoor. Wie zegt dattie dat bij haar niet weer gaat doen? Ik zeg niet dát het zo is, maar je houdt er meer rekening mee.
Bovendien, waarom zou je je ex nog eens extra kwetsen door te vertellen dat je van dr bent vreemdgegaan?
Ik denk eerder om 14.00 daar is Jelmer bij s'avonds geloof ik nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgende week even na 22 uur kan je het gaan proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |